SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierwe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Echt cheapo breh, je neemt je wijffie toch niet naar zon passé vreetschuur
wtf is deze aanval dan? Voor wie probeer ik nog de schijn op te houden dan? Heb dr allang in de pocket dus deze jongen heeft schijt aan alles.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:40 schreef JackieBrown het volgende:
wel erg dit Awesome, tenzij (goede) all you can eat spareribs
Hmm komt me bekend voor. Hoe heet die plek?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:57 schreef Awesome_ het volgende:
wel echt belachelijk goede all you can eat, though.
Gewoon volledige 'dorpen'; steakhouse/american-, chinees-, italiaans-, dessertdorp etc. Best wel gekkenhouse
http://www.abcrestaurants.nl/quote:Op woensdag 17 september 2014 16:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hmm komt me bekend voor. Hoe heet die plek?
Mannenquote:Op woensdag 17 september 2014 16:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
[..]
wtf is deze aanval dan? Voor wie probeer ik nog de schijn op te houden dan? Heb dr allang in de pocket dus deze jongen heeft schijt aan alles.
Klopt. Zo heeft onze heer het ook bedoeld. Ze weet dat ze meteen exit is bij 10kg weightgainen of kort haar of zo. 'Ja maar dat kun je toch niet maken, schatje?'quote:Op woensdag 17 september 2014 17:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mannenmaar als wij de 5 relatiekilootjes aankomen moet je ze horen hoor
Die kilos zijn tot daar aan toe, ik sleep dr wel mee met hardlopen etc. Maar kort haar of zo'n skrillex koppie komen er niet in.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Klopt. Zo heeft onze heer het ook bedoeld. Ze weet dat ze meteen exit is bij 10kg weightgainen of kort haar of zo. 'Ja maar dat kun je toch niet maken, schatje?'
Ojawel.
Ik ga echt niet naast zo'n dikke mammoettanker rennen hoor. Echt voor schut. Maar ik heb dan ook een echte ecto gevangen, bovenste abs zichtbaar etc. Dus no worries.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:27 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Die kilos zijn tot daar aan toe, ik sleep dr wel mee met hardlopen etc. Maar kort haar of zo'n skrillex koppie komen er niet in.
Sorry all; te druk met arbeit.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:06 schreef VMSDKR het volgende:
Cor met een week oud breaking news-item.
U moet wel een beetje op blijven letten hè.
neusringen, oorringen, piercings, tatoeages => exit.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:52 schreef Sapstengel het volgende:
Haha opscheer achtig heeft mn ex ook gehad. En ook neusring zo in het midden. Oh en tunnels en een tattoo.
Nee is juist leuk en sexyquote:Op woensdag 17 september 2014 17:54 schreef Eleiko het volgende:
[..]
neusringen, oorringen, piercings, tatoeages => exit.
Ik val niet op verminkte prachtwijkzeugen.quote:
Goede toko wel, maar Rotterdam - Velp +100km 1,5uur rijdenquote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 18:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Goede toko wel, maar Rotterdam - Velp +100km 1,5uur rijdenno thanx jakkenhakkar, hoe lekker ook haar poepjes ruiken.
doetetniequote:Op woensdag 17 september 2014 18:24 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een opscheer voor dr werk?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik ga echt niet naast zo'n dikke mammoettanker rennen hoor. Echt voor schut. Maar ik heb dan ook een echte ecto gevangen, bovenste abs zichtbaar etc. Dus no worries.
Zo'n opskeertje was ze laatst ook van plan trouwens. Maar niet bij deze jongen. Ook niet voor dr 'werk'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |