Na mijn dagelijkse reek topics, reacties en serieuze kanttekeningen, nu een serieus topic. Zojuist naar aanleiding van een eerder topic heb ik een conversatie met Fylax via de DM gehad

. Ik ben de kwaadste niet, dus ik zal niet zo snel wanhopige pogingen van wolvenshirt-maniaken afslaan om te pogen door te breken tot mijn 'Circle of Trust' , uiteraard niet te verwarren met 'Circle Jerk'

. Dat laatste is namelijk alleen aan Spongeboss besteed

.
Ik zal niet te diep ingaan om de artistieke schrijfsels van Fylax, maar het komt er zeer op niet dat hij zich op het forum anders voordoet dan hij werkelijk is

. Dat is niet erg, hoor ik jullie al denken en dat klopt helemaal. Als afgestudeerd internetpsycholoog weet ik dat, in tegenstelling men wil accepteren, meerdere persoonlijkheden heeft

. Hierbij dient men onderscheid te maken tussen de digitale, de werkelijke en natuurlijk de gespleten. Dit kun je vergelijken met The good, The bad and The ugly

.
Het komt er dus op neer dat sommige reaguurders zich veel volwassener opstellen op het forum dan zij in werkelijk zijn om hun onzekerheid met betrekking tot acceptatie van de groep te verhullen en sterk willen staan als persoon

.
Klacht: referentiegroepen maken onschuldige reaguurders onzeker en doen zich daarom anders voor dan zij werkelijk zijn