abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 september 2020 @ 17:07:56 #187
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_194955873
Grappig post net over ze in een ander BNW topic..

Enge lui met hun scholen en anti psychiaterie..
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_194958213
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:18 schreef schommelstoel het volgende:
Kickje
Al lang niet meer gepost in deze reeks.

Het is ook al een tijdje erg stil rondom scientology eigenlijk.
Laatste wat ik een lange tijd geleden las was dat scientology nu "dochter ondernemingen" gebruikt om mensen binnen te halen onder een andere naam.

David Miscavige is ook al tijd niet meer in het openbaar verschenen, en zijn vrouw al helemaal niet.
Het leeft nog wel, kijk maar:

https://www.scientology.org/decade-in-review-2020/?from=orgs-2020
  woensdag 9 september 2020 @ 19:39:59 #189
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_194976211
quote:
Eng dat mensen zich zo makkelijk laten misleiden.. Aan de andere kant kan je dat ook van mij als Christen/Remonstrant vinden.
pi_194977417
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 19:39 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Eng dat mensen zich zo makkelijk laten misleiden.. Aan de andere kant kan je dat ook van mij als Christen/Remonstrant vinden.
Nou, ik vind scientology echt eng. Het is een manipulatief 'geloof' waar je alleen bij mag horen als je een zak geld meebrengt en je wordt gebrainwashed. Je behoort hún toe en hebt niets meer over je eigen leven te zeggen. Doodeng.
  zaterdag 12 september 2020 @ 18:58:29 #191
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_195024759
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 20:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou, ik vind scientology echt eng. Het is een manipulatief 'geloof' waar je alleen bij mag horen als je een zak geld meebrengt en je wordt gebrainwashed. Je behoort hún toe en hebt niets meer over je eigen leven te zeggen. Doodeng.
Klopt vooral het terroriseren van (bekende) ex-leden is heel eng.. Gaan nog een stapje verder dan bijv je jehova's getuigen.
pi_195024904
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 18:58 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Klopt vooral het terroriseren van (bekende) ex-leden is heel eng.. Gaan nog een stapje verder dan bijv je jehova's getuigen.
Dit blijft niet bij aan de deur komen zoals de Jehova's. Dit gaat zoveel verder. Ik vind het eerder een enge sekte dan een geloof.
pi_208156457
Na bijna drie jaar weer even wat leven blazen in dit topic.

Boeiend gesprek met oud Scientology lid Aaron Smith-Levin.
Hij groeide op in Scientology, maar tegenwoordig maakt hij videos over de absurde zaken die zich rond scientology afspelen.

You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Moderator zondag 26 februari 2023 @ 18:23:18 #194
249559 crew  Lavenderr
pi_208156820
Ah, top! Dank Schommel x
pi_208754742
’Schokkende verhalen over Tom Cruise liggen voor het oprapen'

Volgens de Amerikaanse documentairemaker Alex Gibney (69) doen er heftige verhalen de ronde over Tom Cruise (60). De die een schok teweeg zullen brengen als iemand ze ooit in het openbaar zou durven bevestigen

In gesprek met Rolling stone vertelt Gibney dat hij off the record verhalen heeft gehoord over Tom Cruise en zijn activiteiten bij de Scientology-kerk die menigeen zou schokken.

Gibney maakte in 2015 de omstreden documentaire Going clear waarin hij laat zien hoe de in 1954 gestarte religie te werk gaat. Cruise is een van de bekendste leden van de kerk en zou veel persoonlijke offers hebben gebracht om te voldoen aan de strenge doctrines.

Zo vertelt Gibney dat Scientology de belangrijkste reden is dat Tom in 2001 na elf jaar een punt zette achter zijn huwelijk met Nicole Kidman. Haar vader is psycholoog, een verboden beroep bij Scientology omdat het vakgebied hun leer tegenspreekt.

Stapje terug
„Het verbaast me eigenlijk dat Tom het nog steeds zo goed doet in Hollywood”, zegt Gibney erover. „Ik denk dat hij wel een stapje terug heeft gedaan bij Scientology, hij is niet meer de ambassadeur die hij eerst was. Het ster-zijn is namelijk superbelangrijk voor hem.”

Gibney won in 2008 de Oscar voor beste documentaire met Taxi to the dark side, over een taxi-chauffeur wiens leven een dramatische wending neemt als hij wordt aangezien voor een Taliban-aanhanger. Zijn nieuwste docu-serie over de Duitse tennisser Boris Becker is net uit, maar hij is alweer bezig aan zijn volgende project: een documentaire over Elon Musk. „Het is nog te vroeg om te zeggen waar die film precies over zal gaan. Maar hij is een intrigerend persoon”.
Bron
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')