abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 26 oktober 2000 @ 10:20:08 #1
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_418061
Richard moet erin blijven, sinds hij op de bank zit heeft ie alle remmmen los gegooid, eindelijk spanning en sensatie en niet alleen door toedoen van Koen!

Tuurlijk is het een buslaaf, een dwerg met een psycholachje maarja, hij heeft wel streken naar Koen toe en dat is dus nodig om het spannend te houden.

Koen blijft toch wel zoals ie nu is alleen zonder tegenspraak (iedereen kakt vast weer in zodra Richard eruit is) wordt het wel weer erg saai. Tweerichtingsverkeer is leuker.

Nancy daarentegen is -volgens mij- in de bus gezet in opdracht van ..., die heeft waarschijnlijk zelfs geld toe gekregen, om de bus op zijn kop te zetten. Dat is gelukt.

Zij was niet de aanleiding maar het laatste druppeltje. Die emmer zit nu toch al vol.
Dus Nancy's mission is geslaagd, ze kan wel weer gaan. Bovendien, ze mag dan een prima figuur hebben maar wat een Ugly Duckling zeg!
En een eend waar niets uit komt.
Baai Baai.

Toch?

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  donderdag 26 oktober 2000 @ 10:35:36 #2
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_418079
Als ik mijn eeeeeenorme antipathie jegens drijflijk Richard opzij zet, heb je wel gelijk, denk ik.

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_418098
Wat de beste stunt zou zijn, waardoor ze waarschijnlijk allemaal geschiedenis zouden schrijven is als ze met zijn allen collectief opstappen als protest tegen de aanwezigheid van Koen. Dat zou geweldig zijn. En dan niets zeggen eerst, maar gewoon doen. Dan doen ze ons allemaal meteen een heel groot plezier.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  donderdag 26 oktober 2000 @ 14:01:20 #4
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_418609
Samen opstappen? Geloof er niks van. Bart zal zijn centjes niet willen opgeven, Mariska wil vast nóg sterker worden , en de rest...tja, je moet voor zoiets ook een ruggegraat hebben, hé.... Richard mag van mij overigens wel vertrekken, ten eerste is hij de échte schoft van De Bus - zie zijn asociale gedrag tov Sandra -, maar dan niet geestig, ten tweede probeert hij de passagiers een front te laten vormen tegen Koen. En waar ik persoonlijk niet op zit te wachten, is een terugkeer naar de nog vrij harmonieuze groep waarmee het zo lekker (=SAAI) liep de eerste weken.

[Dit bericht is gewijzigd door Meister op 26-10-2000 14:02]

  Redactie Frontpage donderdag 26 oktober 2000 @ 14:02:25 #5
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_418612
Zoe exit dus?
pi_418625
quote:
Op 26 oktober 2000 14:02 schreef SunChaser het volgende:
Zoe exit dus?
JAAAAA, en Nancy ook want die heeft een XTC-dealende ex-vriend. En je kan me niet wijsmaken dat ze daar niets van wist. En als je kijkt naar vorig jaar moet je consequent zijn. Exit Nancy dus
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_418637
quote:
Op 26 oktober 2000 10:20 schreef BadGirl het volgende:
Richard moet erin blijven, sinds hij op de bank zit heeft ie alle remmmen los gegooid, eindelijk spanning en sensatie en niet alleen door toedoen van Koen!
Waar. Maar zodra hij van die bank af is, kakt hij ongetwijfeld weer helemaal in, verandert weer in de duffe zoutzak waar absoluut 0,0 interessants uitkomt.

Dus opzouten met die onbenullige nietszeggende zoutzak.

[Dit bericht is gewijzigd door Zora op 26-10-2000 14:19]

pi_418644
quote:
Op 26 oktober 2000 14:15 schreef Zora het volgende:
Waar. Maar zodra hij van die bank af is, kakt hij ongetwijfeld weer helemaal in, veranderd weer in de duffe zoutzak waar absoluut 0,0 interessants uitkomt.

Dus opzouten met die onbenullige nietszeggende zoutzak.


Dan kan iedereen , behalve Koen, dus exit, want het zijn allemaal zoutzakken.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_418649
Mee eens. Maar Richard is ook nog eens lelijk, nietszeggend en lacht zeer irritant.
Dus hij eerst.
  donderdag 26 oktober 2000 @ 16:00:05 #10
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_418999
UP Up Up!
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_419901
Die Richard moet wel blijven omdat ik mij zo MATELOOS irriteer aan dat etterbakje. Wat een geluk voor ons dat de bus niet naar die lelijke smurf z'n woonplaats kan (madurodam,
anders ging ie daar ook weer even de popiejopie uithangen met z'n zeer achterlijke en gestoorde dansje ! wat een randdebiel !!!!!!!
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 12:36:44 #12
3024 mandarijn
wie lust mij?
pi_421660
quote:
Op 26 oktober 2000 14:10 schreef Party-pooper het volgende:
JAAAAA, en Nancy ook want die heeft een XTC-dealende ex-vriend. En je kan me niet wijsmaken dat ze daar niets van wist. En als je kijkt naar vorig jaar moet je consequent zijn. Exit Nancy dus
Hebben we niet allemaal een XTC-dealende (ex)vriend?
Dus iedereen die toevallig een vriend heeft die dealt mag de bus niet in.
Hou je weinig mensen over
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 12:40:04 #13
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_421671
quote:
Op 27 oktober 2000 12:36 schreef mandarijn het volgende:
Hebben we niet allemaal een XTC-dealende (ex)vriend?
Uh, nee.
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 12:56:34 #14
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_421740
quote:
Op 27 oktober 2000 12:40 schreef Meister het volgende:
Uh, nee.
Mijn ex-vriendin heeft ook nooit XTC gesmokkeld.
Ze heeft wel een kutkarakter, maar dat is nou juist een vereiste voor De Bus.

V

Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 13:34:29 #15
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_421857
Het is niet haar ex-vriend maar gewoon haar huidige vriend, hij zou in de bak zitten terwijl zij in zijn huis in Maasmechelen woont.

En dat vergelijkend met Jop vorig jaar....deruit en snel.
Bovendien, wat een puta! Smerig gewoon.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 13:45:20 #16
272 R@b
No-nonsens
pi_421883
Nancy gaat eruit. De poll op mijn site geeft een nek aan nek race tussen Nancy en richard en op de poll van VT4 (de belgen dus) staat Nancy er nog slechter voor.

Bovendien zijn de meeste bellers ouder dan 50, en die waarderen deze tieterij minder dan jongere garde.

Het XTC smokkel verhaal zal niet van veel invloed zijn, omdat de meeste mensen niet op de hoogte zijn van de verhalen op internet. Slechts een paar % van de tv-kijkers surft op internet langs Bus sites.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 13:49:01 #17
272 R@b
No-nonsens
pi_421893
quote:
Op 27 oktober 2000 13:34 schreef BadGirl het volgende:
Het is niet haar ex-vriend maar gewoon haar huidige vriend, hij zou in de bak zitten terwijl zij in zijn huis in Maasmechelen woont.
Nee het is haar ex-vriend. Ze heeft hem inmiddels afgedankt en ingeruild voor een ander. ze was wel bij de arrestatie aanwezig maar werd vrijgepleit door haar toenmalige vriend (in wiens appartement ze nog steeds verbljft)

Zie anders het artikeltje op http://debus.mediahits.nl (ergens onderaan alweer)

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_421894
quote:
Op 27 oktober 2000 13:45 schreef R@b het volgende:
Het XTC smokkel verhaal zal niet van veel invloed zijn, omdat de meeste mensen niet op de hoogte zijn van de verhalen op internet. Slechts een paar % van de tv-kijkers surft op internet langs Bus sites.
Nou en ik was ook niet van Job en Seki op de hoogte tot ze weg moesten. Ik vindt dit gewoon inconsequent. Er zijn mensen die ervan weten en het is gewoon unfair naar Job en Seki toe.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 13:55:04 #19
272 R@b
No-nonsens
pi_421901
quote:
Op 27 oktober 2000 13:49 schreef Party-pooper het volgende:
Nou en ik was ook niet van Job en Seki op de hoogte tot ze weg moesten. Ik vindt dit gewoon inconsequent. Er zijn mensen die ervan weten en het is gewoon unfair naar Job en Seki toe.
Jawel maar bij Jop lag het anders. Die had een strafblad en dat was zogenaamd ook de reden dat Seki moest vertrekken. (De ware reden was zijn taalgebruik en ruige gedrag)

-Nancy heeft geen strafblad
-Is doelbewust De Bus ingezet om kijkers te trekken

Hoe zwaar SBS aan dit verleden van haar (ex)vriend tilt weet ik niet. Zolang de roddelbladen er geen aandacht aan besteden doen ze al helemaal niets. Bovendien heeft SBS wel wat geleerd van vorig jaar. Rellen en ophef scoren, dus misschien laten ze zo iemand nu lekker zitten.
-

[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 27-10-2000 13:58]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')