SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als play(station)boys;
6. Gij zult de verloren broeders Ozz, POTS, Toefjes en Lindgren steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
![]()
Menez
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
fixedquote:Op woensdag 17 september 2014 12:05 schreef Tobi-wan het volgende:
Zo zag mijn pace team in 11 er dan uit. Wat een bazen waren dat![]()
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 12:04 schreef Jorwol het volgende:
is het trapz niet dan wel iemand anders
![]()
![]()
RB Santon was baas.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:05 schreef Tobi-wan het volgende:
Zo zag mijn budget team in 11 er dan uit. Wat een bazen waren dat![]()
[ afbeelding ]![]()
Ik ga sowieso niet op de webapp kunnen aangezien ik dit jaar switch van mocrobox naar turkstation. Dan kom ik in de webapp nu toch in m'n xboxaccount?![]()
Yesquote:Op woensdag 17 september 2014 12:09 schreef Jorwol het volgende:
Ik ga sowieso niet op de webapp kunnen aangezien ik dit jaar switch van mocrobox naar turkstation. Dan kom ik in de webapp nu toch in m'n xboxaccount?
Net als Tim86, Freire, DuTank y Moi![]()
Hoe log je in bij PSN? Toch niet met je Live ID?quote:Op woensdag 17 september 2014 12:09 schreef Jorwol het volgende:
Ik ga sowieso niet op de webapp kunnen aangezien ik dit jaar switch van mocrobox naar turkstation. Dan kom ik in de webapp nu toch in m'n xboxaccount?![]()
lijkt me wel ja.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:09 schreef Jorwol het volgende:
Ik ga sowieso niet op de webapp kunnen aangezien ik dit jaar switch van mocrobox naar turkstation. Dan kom ik in de webapp nu toch in m'n xboxaccount?
Gewoon een beetje traden en dan later proberen te wisselen voor PS4 coisn...![]()
Waar ben k in dir rijtjequote:Op woensdag 17 september 2014 12:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Yes
Net als Tim86, Freire, DuTank y Moi
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee via je Origin account kom je toch op de webapp? Maar die is nog niet gelinkt aan m'n psn want geen fifa op ps4 nogquote:Op woensdag 17 september 2014 12:10 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hoe log je in bij PSN? Toch niet met je Live ID?![]()
![]()
Jij hebt nog geen ps4quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van mij is wel gelinkt maar heb er nog nooit fifa op gespeeld.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:13 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee via je Origin account kom je toch op de webapp? Maar die is nog niet gelinkt aan m'n psn want geen fifa op ps4 nog![]()
Dan nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ik er in kom is een andere vraag
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 12:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ik er in kom is een andere vraag![]()
![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
David Suazoquote:Op woensdag 17 september 2014 12:05 schreef Tobi-wan het volgende:
Zo zag mijn budget team in 11 er dan uit. Wat een bazen waren dat![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 12:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan niet
bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ik er in kom is een andere vraag![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 12:19 schreef Zhano het volgende:
Ben Trapz zijn trolls een beetje zat.![]()
![]()
Net of het een troll is.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:19 schreef Zhano het volgende:
Ben Trapz zijn trolls een beetje zat.
Hadden ze dat paar jaar geleden niet kunnen zeggen.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
bedankt EA dit wisten we nog niet
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat is ditquote:Op woensdag 17 september 2014 12:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
bedankt EA dit wisten we nog niet
Elke dag![]()
Wat een tips en tricks bij EAquote:Op woensdag 17 september 2014 12:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
bedankt EA dit wisten we nog niet![]()
![]()
De volgende tip is: "Cows go moo"quote:Op woensdag 17 september 2014 12:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
bedankt EA dit wisten we nog niet![]()
Dit postte iemand die ik op twitter heb.quote:
TOTW ook uitgelekt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah als ik er in kom laat ik het wel weten en stuur ik wel een screenshotquote:
Ik zal straks is in jou komenquote:Op woensdag 17 september 2014 12:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah als ik er in kom laat ik het wel weten en stuur ik wel een screenshot![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 12:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit postte iemand die ik op twitter heb.
TOTW ook uitgelekt? [ afbeelding ]Geen Bardi = bullshit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kan ik ook vriendquote:
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Rennend schijtenquote:Op woensdag 17 september 2014 12:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje hoe Trapz aan het posten is nu.![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 12:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit postte iemand die ik op twitter heb.
TOTW ook uitgelekt? [ afbeelding ]De IF's zien er wel bruut uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Trollolololtwitter:StannXD twitterde op woensdag 17-09-2014 om 12:37:03Starter pack not bad at all web app fifa 15 #willian #sergioramos reageer retweet
![]()
goeie troll is hijquote:Op woensdag 17 september 2014 12:40 schreef OmniRocket het volgende:
Trollolololtwitter:StannXD twitterde op woensdag 17-09-2014 om 12:37:03Starter pack not bad at all web app fifa 15 #willian #sergioramos reageer retweet
![]()
Seems legit.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:44 schreef OmniRocket het volgende:
https://twitter.com/EASPORTSFIFABPL![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/6617019/73c828c8/busted_.html
![]()
Dat nummer ook, die gast maakt zo'n troep
Elke dag![]()
Die tweet met Maver erinquote:Op woensdag 17 september 2014 12:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
https://twitter.com/EA_FIFA_NL/status/512192294959992832![]()
![]()
Ik wil dead rising 3 ook op PS4
Elke dag![]()
Hey maThijs.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:53 schreef Kamikazie het volgende:
Bij mij doet ie het ook gewoon hoor.![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 13:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik wil dead rising 3 ook op PS4![]()
![]()
I'M COMING SOONquote:Op woensdag 17 september 2014 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
VINDEN WE HET ALLEMAAL AL SPANNOND JONGENS!/?!?!??!?![]()
Nou is de vraag: Zit ie meteen in packs of moeten we dan wachten tot 7 uur met packs openenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat weten we niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:11 schreef The_Yakuza het volgende:
hoelaat gaat de webapp open dan?![]()
Op releasedag FIFA 50/100 eu aan pack verspillenStream JWZ
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Destiny
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 13:12 schreef BDIL het volgende:
Geen normale Neymar, Diego Costa en Di Maria op de markt de eerste week trouwens.of je moet hem krijgen voor dat de TOTW uit komt..
Ik ga denk ik IF Costa packen.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Geen normale Neymar, Diego Costa en Di Maria op de markt de eerste week trouwens.of je moet hem krijgen voor dat de TOTW uit komt..
Ik denk dat ze dat TOTW meteen releasen eigkquote:Op woensdag 17 september 2014 13:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Elke dag![]()
Ben ik ook wel benieuwd naar ja. Hopelijk laat EA hier wat over weten. En anders als die voor 7 uur online eens wachten tot je een if op de markt ziet.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou is de vraag: Zit ie meteen in packs of moeten we dan wachten tot 7 uur met packs openenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dit jaar bundesliga gedaan, beviel me opzich prima.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jeb. Zoals altijd met Serie A/ Italianen; Wel kut dat Benatia is vertrokken. Hij was een beest
Jij dan?
als is Seria A team wel goedkoper in het begin inderdaad..
ik twijfel dus nog..![]()
Kan niet op de web app.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:23 schreef byah het volgende:
Ff paar honderd euro erdoorheen maveren vanavond.![]()
Zie ik mezelf ook nog wel doen. Heb nou werk en dus geld, maar nu wel minder tijd om aan het traden te besteden dan toen ik nog op school zat.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:12 schreef BDIL het volgende:
![]()
Benvenuti nella webapp
Si prega di essere pazienti mentre stiamo caricando l'applicazioneRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Welkom op de webappquote:Op woensdag 17 september 2014 13:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Benvenuti nella webapp
Si prega di essere pazienti mentre stiamo caricando l'applicazione
Gelieve geduldig te zijn terwijl wij het laden van de 'application
Volgens google. Nou succes met het laden.Ben eigenlijk vooral benieuwd hoe veel packs je krijgt. Van de rest wacht ik wel lekker tot ik thuis ben.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hahaha iemand dat zon seks en je ouders in shock gisteren gezienWan figuren weer
Elke dag![]()
Nee, vorige week ook niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hahaha iemand dat zon seks en je ouders in shock gisteren gezienWan figuren weer
![]()
Nee, alleen met coinsquote:Op woensdag 17 september 2014 13:32 schreef byah het volgende:
[..]
Ook niet als er nog points van fifa14 opstaan?![]()
Geld uitgeven aan FUT is het laatste wat ik ga doen.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:23 schreef byah het volgende:
Ff paar honderd euro erdoorheen maveren vanavond.![]()
Lique 1 vond ik ook wel fijn met al die beesten. Jammer nu dat daar ook 2 toppers weg zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:22 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dit jaar bundesliga gedaan, beviel me opzich prima.
als is Seria A team wel goedkoper in het begin inderdaad..
ik twijfel dus nog..![]()
Oke en doei.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geld uitgeven aan FUT is het laatste wat ik ga doen.![]()
Echt erg jaquote:Op woensdag 17 september 2014 13:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Vooral die kerel die denkt iedereen te kunnen fiksen.
![]()
Oke.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geld uitgeven aan FUT is het laatste wat ik ga doen.![]()
Coming soon...
Moet ik rond half 3 naar een verjaardag, zal je weer zien dat die kut app rond die tijd open gaat.
Verjaardagen vieren![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ook van je Oma zeker?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:36 schreef dion_v_k het volgende:
Coming soon...
Moet ik rond half 3 naar een verjaardag, zal je weer zien dat die kut app rond die tijd open gaat.
Verjaardagen vieren
Elke dag![]()
Waarschijnlijk vanaf 7 uur samen met TOTW online, alsof EA iets eerder in de lucht zal krijgenquote:Op woensdag 17 september 2014 13:36 schreef dion_v_k het volgende:
Coming soon...
Verjaardagen vieren![]()
![]()
![]()
Nee die viert haar verjaardag al een jaar of 10 niet meerquote:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ohquote:Op woensdag 17 september 2014 13:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee die viert haar verjaardag al een jaar of 10 niet meer
Elke dag![]()
Je doet me denken aan een andere user hierquote:Op woensdag 17 september 2014 13:36 schreef dion_v_k het volgende:
Coming soon...
Verjaardagen vieren![]()
![]()
Vast niet, de meeste coins die ik had in fut 14 was 28k en mijn beste speler was vidic...quote:Op woensdag 17 september 2014 13:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je doet me denken aan een andere user hierFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Zullen we saampjes verdrietig zijn?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:40 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben straks ook niet thuis tot vanavond 7 uur.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 13:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je doet me denken aan een andere user hierquote:Op woensdag 17 september 2014 13:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zullen we saampjes verdrietig zijn?![]()
![]()
El Ghazi op de bank vanavond en Andersen basis
En Serero?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:47 schreef dion_v_k het volgende:
El Ghazi op de bank vanavond en Andersen basis![]()
De Feyenoord God op de bank zetten voor een verdwaalde nicht uit Denemarkenquote:Op woensdag 17 september 2014 13:47 schreef dion_v_k het volgende:
El Ghazi op de bank vanavond en Andersen basis. Typisch Ajax
![]()
Dan kan die er zondag 3 inleggen en een lange neus naar Feyenooit makenquote:Op woensdag 17 september 2014 13:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
De Feyenoord God op de bank zetten voor een verdwaalde nicht uit Denemarken. Typisch Ajax
![]()
Beter een keer op de bank zetten dan wegsturenquote:Op woensdag 17 september 2014 13:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
De Feyenoord God op de bank zetten voor een verdwaalde nicht uit Denemarken. Typisch Ajax
Hij wist gewoon dat hij de concurrentiestrijd met JP zou verliezen.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Beter een keer op de bank zetten dan wegsturen![]()
en Siegheilsson mag ook weer blijven kutten zekerquote:Op woensdag 17 september 2014 13:47 schreef dion_v_k het volgende:
El Ghazi op de bank vanavond en Andersen basis
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
TR gemachtquote:Op woensdag 17 september 2014 13:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
en Siegheilsson mag ook weer blijven kutten zeker![]()
![]()
![]()
Dyslectische Ibra
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
bron?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:47 schreef dion_v_k het volgende:
El Ghazi op de bank vanavond en Andersen basis![]()
ADquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Idd want boetius speelt de sterren van de hemel op rechtsbuiten.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij wist gewoon dat hij de concurrentiestrijd met JP zou verliezen.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Een paar wedstrijden per jaar is hij niet te stoppen!quote:Op woensdag 17 september 2014 14:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Idd want boetius speelt de sterren van de hemel op rechtsbuiten.![]()
Beter dan op links ja.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Idd want boetius speelt de sterren van de hemel op rechtsbuiten.
Niet dat dat zo moeilijk is..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat heb jij nou weer voor quote staan johquote:Op woensdag 17 september 2014 14:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Idd want boetius speelt de sterren van de hemel op rechtsbuiten.
Elke dag![]()
JP speelde inderdaad altijd als rechtsbuiten in de jeugdquote:Op woensdag 17 september 2014 14:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Idd want boetius speelt de sterren van de hemel op rechtsbuiten.![]()
misschien krijg je zo lavezzi welquote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 14:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
misschien krijg je zo lavezzi welquote:Op woensdag 17 september 2014 14:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
misschien krijg je zo lavezzi wel![]()
![]()
Servers schijnen al online te zijn. Nu nog wachten tot de web app bom dropt.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
oke sorry Gquote:Op woensdag 17 september 2014 14:09 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Prima! Dit jaar niet meer zo naar doen over Fifa, ok?![]()
Klopt. Kan weer in de app.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:09 schreef gazhims3lv het volgende:
Servers schijnen al online te zijn. Nu nog wachten tot de web app bom dropt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee ze doen prijsvragen voor een Messi on Loanquote:Op woensdag 17 september 2014 14:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gaan een paar Fifa's weggeven?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hoe zit het met die loans? Ik dacht dat je die kon kopen met je ingame fifa puntjes, waar je ook je pro mee kan boosten etc.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee ze doen prijsvragen voor een Messi on Loan![]()
Dat klopt.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoe zit het met die loans? Ik dacht dat je die kon kopen met je ingame fifa puntjes, waar je ook je pro mee kan boosten etc.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Derp klopt.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoe zit het met die loans? Ik dacht dat je die kon kopen met je ingame fifa puntjes, waar je ook je pro mee kan boosten etc.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Iedereen hier heeft toch een shitload van die coins? Nu ik erover nadenk, waarschijnlijk kan je zo'n speler maar één keer huren...![]()
We beginnen vanaf 0quote:Op woensdag 17 september 2014 14:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Iedereen hier heeft toch een shitload van die coins? Nu ik erover nadenk, waarschijnlijk kan je zo'n speler maar één keer huren...![]()
Jij bent een nutteloze gast, maar je bent er ook toch?quote:Op woensdag 17 september 2014 14:20 schreef Kiid het volgende:
Ik vind het echt een nutteloze functie eerlijk gezegd![]()
Ja en niet elke speler die je wil, dus gewoon kut.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Iedereen hier heeft toch een shitload van die coins? Nu ik erover nadenk, waarschijnlijk kan je zo'n speler maar één keer huren...
Vind het echt zoiets als die managers tasks. Toen ik dat zag dacht ik ook van: cool challenges/tasks die je elke week/2weken/maand kan doen en zo wat rewards kan halen. Leuk idee.
Blijkt het maar 1x te zijnDat loan system gaat ook gewoon poep zijn denk ik
![]()
Dat is zo. Limburg is een nutteloze provincie, maar die is er ookquote:Op woensdag 17 september 2014 14:20 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Jij bent een nutteloze gast, maar je bent er ook toch?![]()
Vind het wel handig. Zag al dat je sneijder kon huren voor 7 wedstrijden oid. Toch best handig voor in mijn NL starterteam.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:20 schreef Kiid het volgende:
Ik vind het echt een nutteloze functie eerlijk gezegdDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja die manager tasks slaan nergens op. Moet je 1 of 2 saaie offline potjes doen om een pakje te krijgen...quote:Op woensdag 17 september 2014 14:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja en niet elke speler die je wil, dus gewoon kut.
Vind het echt zoiets als die managers tasks. Toen ik dat zag dacht ik ook van: cool challenges/tasks die je elke week/2weken/maand kan doen en zo wat rewards kan halen. Leuk idee.
Blijkt het maar 1x te zijnDat loan system gaat ook gewoon poep zijn denk ik
![]()
Ja klopt, ik dacht dat ik het hier gelezen had. Maar weet niet meer wie het gepost had.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ah dat is nieuw? Vorig jaar nam je die punten gewoon mee toch?![]()
Ja, oké, maar denk wel dat je er snel op uitgekeken bent.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vind het wel handig. Zag al dat je sneijder kon huren voor 7 wedstrijden oid. Toch best handig voor in mijn NL starterteam.![]()
Heb jij je rijbewijs ondertussen al? Snotneusquote:Op woensdag 17 september 2014 14:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is zo. Limburg is een nutteloze provincie, maar die is er ook![]()
Ja. Is vooral voor op het begin handig. Later koop ik de spelers wel als ik ze wil uitproberen.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, oké, maar denk wel dat je er snel op uitgekeken bent.
Zou pas handig worden als ze if`s gaan toevoegen die je kan huren.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Jij moet vooral niet te veel denkenquote:Op woensdag 17 september 2014 14:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, oké, maar denk wel dat je er snel op uitgekeken bent.![]()
Hugo, ik stel jou bij deze aan om nieuw xboners te zoeken voor Clubs. Enige voorwaarde is dat ze beter zijn dan jou.![]()
Dat word dan een moeilijke opgavequote:Op woensdag 17 september 2014 14:23 schreef Tobi-wan het volgende:
Hugo, ik stel jou bij deze aan om nieuw xboners te zoeken voor Clubs. Enige voorwaarde is dat ze beter zijn dan jou.Die jaren ervaring vindt je niet zomaar
![]()
Ik join wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:23 schreef Tobi-wan het volgende:
Hugo, ik stel jou bij deze aan om nieuw xboners te zoeken voor Clubs. Enige voorwaarde is dat ze beter zijn dan jou.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Juist wel aangezien ik een visionair benquote:Op woensdag 17 september 2014 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij moet vooral niet te veel denken![]()
Hugo mag mij niet zo dus kan niet met jullie clubbenquote:Op woensdag 17 september 2014 14:23 schreef Tobi-wan het volgende:
Hugo, ik stel jou bij deze aan om nieuw xboners te zoeken voor Clubs. Enige voorwaarde is dat ze beter zijn dan jou.![]()
![]()
GT: GustavoGusFringquote:Op woensdag 17 september 2014 14:26 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Geef me even je gamertag dan voeg ik je al toehttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Wij mogen elkaar allemaal niet. Dat maakt het een stuk makkelijker om andere mensen de schuld te geven.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:26 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hugo mag mij niet zo dus kan niet met jullie clubben![]()
Tobi vindt het moeilijk om met Limburgers om te gaanquote:Op woensdag 17 september 2014 14:26 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hugo mag mij niet zo dus kan niet met jullie clubben![]()
Niet bepaald.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Juist wel aangezien ik een visionair ben![]()
Dus je neemt me in bescherming, tof van je.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:27 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Tobi vindt het moeilijk om met Limburgers om te gaan
Voeg mij maar toe, ik club wel een keer met jullie.![]()
Gta 5 is gewoon al een jaar oud maar nog steeds geen heists
Elke dag![]()
komt alleen op de PCquote:Op woensdag 17 september 2014 14:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gta 5 is gewoon al een jaar oud maar nog steeds geen heists![]()
Rockstar heeft gezegd dat als we allemaal de XO of PS4 versie kopen dat ze er dan echt gaan komen.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gta 5 is gewoon al een jaar oud maar nog steeds geen heists
Fuck GTA. Ik wil een nieuwe RDR!Haha ja dat zit er dik in natuurlijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:31 schreef OmniRocket het volgende:
let op.. Web App gaat gehele dag niet bruikbaar zijn.![]()
Beter doet die dat zo snel mogelijk, anders moet die eerst nog wennen aan de controller.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Cr00kk koopt gewoon een XO. Gaat hij een ander keertje maar naar Argentinië.![]()
Was vorig jaar geloof ik ook zo. Kreeg je constant 'maximum aantal gebruikers' en dat de web app zichzelf afsloot![]()
Of dat je zocht en dat er Oops! There has been an error... kwam te staan.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:32 schreef Kiid het volgende:
Was vorig jaar geloof ik ook zo. Kreeg je constant 'maximum aantal gebruikers' en dat de web app zichzelf afsloot![]()
Wat was dat gruwelijk irritant zegquote:Op woensdag 17 september 2014 14:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Of dat je zocht en dat er Oops! There has been an error... kwam te staan.![]()
Ja.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:37 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
of wassie hier al voorbij gekomen?![]()
Jammer dat Rodrigo RM isquote:Op woensdag 17 september 2014 14:37 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
of wassie hier al voorbij gekomen?![]()
Goed spel wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gta 5 is gewoon al een jaar oud maar nog steeds geen heists![]()
![]()
Prima spel iddquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nu moet Paul alweer van onderbroek wisselenquote:Op woensdag 17 september 2014 14:37 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
of wassie hier al voorbij gekomen?
Update: blijkbaar.. ik slaap..
![]()
Het is alleen niet af. Als je daar tevreden mee bent dan zal het wel een prima spel zijn inderdaad.quote:![]()
webapp er al?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 14:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is alleen niet af. Als je daar tevreden mee bent dan zal het wel een prima spel zijn inderdaad.
Elke dag![]()
en Watch Dogs vond je wel goed. Echt een mafkees jij, standaard tegendraads zijnquote:Op woensdag 17 september 2014 14:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is alleen niet af. Als je daar tevreden mee bent dan zal het wel een prima spel zijn inderdaad.![]()
Hij is vooral vermoeiend. Wss ook voor zichzelfquote:Op woensdag 17 september 2014 14:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
en Watch Dogs vond je wel goed. Echt een mafkees jij, standaard tegendraads zijnDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zijn je argumenten op of moeten ze nog komen? Je geeft net zelf aan dat het spel na een jaar nog niet compleet is dat is toch gewoon een grote faal te noemen dan?quote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 14:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het is alleen niet af. Als je daar tevreden mee bent dan zal het wel een prima spel zijn inderdaad.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verkeerde positie ook want hij is een GK. gr grquote:Op woensdag 17 september 2014 14:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hahn krijgt wel goede stats.. maar dan zie je zijn 2* skills en medium-high (en matige dribbling voor een silver RM)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Watch_Dogs vond ik een vermakelijk spel ja. Ik vond GTA V ook vermakelijk maar het is gewoon niet af.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
en Watch Dogs vond je wel goed. Echt een mafkees jij, standaard tegendraads zijn![]()
Nee je bent gewoon vermoeiend.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn je argumenten op of moeten ze nog komen? Je geeft net zelf aan dat het spel na een jaar nog niet compleet is dat is toch gewoon een grote faal te noemen dan?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Als of jij online gta speelt.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Watch_Dogs vond ik een vermakelijk spel ja. Ik vond GTA V ook vermakelijk maar het is gewoon niet af.![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ik vind het anders best wel kut dat er nog geen heist zijnIk heb heel dat spel gekocht om online met vrienden heist te kunnen doen.. Nu heb ik ondertussen al lang een ps4 en raak ik gta nooit meer aan.
En zometeen koop je hem op de ps4quote:Op woensdag 17 september 2014 14:46 schreef over_hedge het volgende:
Nou ik vind het anders best wel kut dat er nog geen heist zijnIk heb heel dat spel gekocht om online met vrienden heist te kunnen doen.. Nu heb ik ondertussen al lang een ps4 en raak ik gta nooit meer aan.
![]()
![]()
Nee ben er al vrij snel mee gestopt dat klopt, elke keer dezelfde missie doen omdat je dan meer geld krijgt werd nogal snel saai.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:45 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als of jij online gta speelt.![]()
![]()
![]()
Ik wel iig. Bazenspelquote:Op woensdag 17 september 2014 14:47 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
En zometeen koop je hem op de ps4
Nope. Dat gaat echt niet gebeuren. Vind gta sowieso niet zo geweldig eigenlijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:47 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
En zometeen koop je hem op de ps4Was een beetje een miskoop.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
link?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 14:54 schreef OmniRocket het volgende:
gaan zometeen heel veel mensen zeuren als die web app niet om 15.01 up isDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 14:54 schreef OmniRocket het volgende:
gaan zometeen heel veel mensen zeuren![]()
Ik ben toch niet eerder dan 16.40 thuis.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:54 schreef OmniRocket het volgende:
gaan zometeen heel veel mensen zeuren als die web app niet om 15.30 up is![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 15:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben toch niet eerder dan 16.40 thuis.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Er is ook nooit door EA gezegd dat de web app nu online zou komen.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gaat verliezen vanavondquote:
Dear to Ibraquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iemand heeft weer wat blikken open getrokkenquote:Op woensdag 17 september 2014 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waar komen die nieuwe mensen ineens vandaan?![]()
Dat zijn lurkers die uit hun schelp kruipen.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Uit de kelder van TrapZ.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Lurkers.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waar komen die nieuwe mensen ineens vandaan?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Lurker van de ergste soort hier dezequote:
Elke dag![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 17-09-2014 om 15:10:56Our scheduled maintenance is finished - Ultimate Team and EA SPORTS Football Club are back online. Thanks for your patience. reageer retweet
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op woensdag 17 september 2014 15:12 schreef gazhims3lv het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 17-09-2014 om 15:10:56Our scheduled maintenance is finished - Ultimate Team and EA SPORTS Football Club are back online. Thanks for your patience. reageer retweet
![]()
Allemaal BEAST FC gebruikers.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:13 schreef Freire het volgende:
Die reacties onder die tweet
[ afbeelding ]![]()
Nou Trapz, doe je ding doe je dansjeBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Haha geniaal dit. EA kan echt alles maken, mensen kopen het spel toch wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:13 schreef Freire het volgende:
Die reacties onder die tweet
[ afbeelding ]![]()
en volgend jaar, en dat jaar daarna, en dat jaar daarnaquote:Op woensdag 17 september 2014 15:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha geniaal dit. EA kan echt alles maken, mensen kopen het spel toch wel.![]()
Mja, nu hebben ze niks verkeerd gedaan. Iedereen is er maar van uit gegaan dat de web app zou komen om 15:00 maar daar heeft EA zelf nooit wat over gezegd.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha geniaal dit. EA kan echt alles maken, mensen kopen het spel toch wel.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 17-09-2014 om 15:14:10We'll update here when the new #FIFA15 Web App is live. Meanwhile - the first #TOTW for FIFA 15 is announced at 3pm UK - who's IN-FORM? reageer retweet
![]()
Helaas welquote:Op woensdag 17 september 2014 15:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha geniaal dit. EA kan echt alles maken, mensen kopen het spel toch wel.![]()
Weer zo'n vage tweet van EA. Het TOTW is toch al bekend en dit betekent dus dat de web app na de bekendmaking van het TOTW komt.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:16 schreef Aerioz het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 17-09-2014 om 15:14:10We'll update here when the new #FIFA15 Web App is live. Meanwhile - the first #TOTW for FIFA 15 is announced at 3pm UK - who's IN-FORM? reageer retweet
![]()
Het is nog niet officieel bekend hè, dat is iets heel anders.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Weer zo'n vage tweet van EA. Het TOTW is toch al bekend en dit betekent dus dat de web app na de bekendmaking van het TOTW komt.![]()
Trapzz, kan jij die gasten niet ff een DDOS aanval sturen zodat ze weten dat we serious business menen![]()
Webapp komt gewoon vanavond rond 19u lijkt me.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik denk morgenquote:Op woensdag 17 september 2014 15:24 schreef Tim86 het volgende:
Webapp komt gewoon vanavond rond 19u lijkt me.![]()
Vorig jaar haalde ik een 10 voor mijn tentamen dus nu ook!quote:Op woensdag 17 september 2014 15:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vorig jaar begonnen we 's middags volgens mij. Maar goed, ik ga zo maar eens richting de bus![]()
Ik heb nog nooit een 10 gehad hoorquote:Op woensdag 17 september 2014 15:28 schreef Freire het volgende:
[..]
Vorig jaar haalde ik een 10 voor mijn tentamen dus nu ook!![]()
![]()
Ongelofelijk eigenlijk of nietquote:Op woensdag 17 september 2014 15:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha geniaal dit. EA kan echt alles maken, mensen kopen het spel toch wel.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Haha mijn laatste cijfers zien er ook zo uit:quote:Op woensdag 17 september 2014 15:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een 10 gehad hoor![]()
![]()
Aangezien jullie je vervelen mogen jullie best even meekijken met de Forza Horizon 2 demo. Link hieronder.![]()
Jij bent/wordt een echte studentquote:Op woensdag 17 september 2014 15:32 schreef Freire het volgende:
[..]
Haha mijn laatste cijfers zien er ook zo uit:
[ afbeelding ]
GRAAG VERWIJDEREN![]()
De kunst van het precies genoeg doenquote:Op woensdag 17 september 2014 15:34 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Jij bent/wordt een echte student![]()
![]()
ik zit in college dus ik kan niet kijkenquote:Op woensdag 17 september 2014 15:34 schreef Tobi-wan het volgende:
Aangezien jullie je vervelen mogen jullie best even meekijken met de Forza Horizon 2 demo. Link hieronder.![]()
![]()
Tijdens college Fokkenquote:Op woensdag 17 september 2014 15:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zit in college dus ik kan niet kijken
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 17 september 2014 15:36 schreef The_Yakuza het volgende:
Die 5,2 is wel kut. Mag je die nog over doen?![]()
![]()
EA is gewoon slim bezig. Waarom haasten? Er is gebrek aan beter want PES is kut.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:30 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ongelofelijk eigenlijk of niet![]()
Lijkt net of het geen verschil maakt of je op het gras of op de weg rijdquote:Op woensdag 17 september 2014 15:34 schreef Tobi-wan het volgende:
![]()
Nee dat idee heb ik ook inderdaad. Gisteren ook al even gespeeld. Het is nog een stuk meer arcade dan de vorige horizon...quote:Op woensdag 17 september 2014 15:39 schreef Freire het volgende:
[..]
Lijkt net of het geen verschil maakt of je op het gras of op de weg rijd![]()
bohh nu komen de pro instellingenquote:Op woensdag 17 september 2014 15:39 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nee dat idee heb ik ook inderdaad. Gisteren ook al even gespeeld. Het is nog een stuk meer arcade dan de vorige horizon...![]()
Dat Horizon gisteren ook even geprobeerd, vermakelijke arcade-racer maar absoluut niet meer dan dat.![]()
Tobi gaat lekker ofnieDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zei ik toch alquote:Op woensdag 17 september 2014 15:42 schreef Lastpost het volgende:
Dat Horizon gisteren ook even geprobeerd, vermakelijke arcade-racer maar absoluut niet meer dan dat.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: