SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als play(station)boys;
6. Gij zult de verloren broeders Ozz, POTS, Toefjes en Lindgren steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
![]()
Menez
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
fixedquote:Op woensdag 17 september 2014 12:05 schreef Tobi-wan het volgende:
Zo zag mijn pace team in 11 er dan uit. Wat een bazen waren dat![]()
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 12:04 schreef Jorwol het volgende:
is het trapz niet dan wel iemand anders
![]()
![]()
RB Santon was baas.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:05 schreef Tobi-wan het volgende:
Zo zag mijn budget team in 11 er dan uit. Wat een bazen waren dat![]()
[ afbeelding ]![]()
Ik ga sowieso niet op de webapp kunnen aangezien ik dit jaar switch van mocrobox naar turkstation. Dan kom ik in de webapp nu toch in m'n xboxaccount?![]()
Yesquote:Op woensdag 17 september 2014 12:09 schreef Jorwol het volgende:
Ik ga sowieso niet op de webapp kunnen aangezien ik dit jaar switch van mocrobox naar turkstation. Dan kom ik in de webapp nu toch in m'n xboxaccount?
Net als Tim86, Freire, DuTank y Moi![]()
Hoe log je in bij PSN? Toch niet met je Live ID?quote:Op woensdag 17 september 2014 12:09 schreef Jorwol het volgende:
Ik ga sowieso niet op de webapp kunnen aangezien ik dit jaar switch van mocrobox naar turkstation. Dan kom ik in de webapp nu toch in m'n xboxaccount?![]()
lijkt me wel ja.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:09 schreef Jorwol het volgende:
Ik ga sowieso niet op de webapp kunnen aangezien ik dit jaar switch van mocrobox naar turkstation. Dan kom ik in de webapp nu toch in m'n xboxaccount?
Gewoon een beetje traden en dan later proberen te wisselen voor PS4 coisn...![]()
Waar ben k in dir rijtjequote:Op woensdag 17 september 2014 12:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Yes
Net als Tim86, Freire, DuTank y Moi
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee via je Origin account kom je toch op de webapp? Maar die is nog niet gelinkt aan m'n psn want geen fifa op ps4 nogquote:Op woensdag 17 september 2014 12:10 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hoe log je in bij PSN? Toch niet met je Live ID?![]()
![]()
Jij hebt nog geen ps4quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van mij is wel gelinkt maar heb er nog nooit fifa op gespeeld.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:13 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee via je Origin account kom je toch op de webapp? Maar die is nog niet gelinkt aan m'n psn want geen fifa op ps4 nog![]()
Dan nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ik er in kom is een andere vraag
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 12:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ik er in kom is een andere vraag![]()
![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
David Suazoquote:Op woensdag 17 september 2014 12:05 schreef Tobi-wan het volgende:
Zo zag mijn budget team in 11 er dan uit. Wat een bazen waren dat![]()
[ afbeelding ]![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: