Dit soort onzinreacties doel ik op inderdaad.quote:
Klaagbaak moet vooral niet té serieus worden. Daar waken wij wel voor.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Het is vooruitgang als je een zinvolle bijdrage levert aan het forum, niet als je nodeloos overal posts met smileys en nietszeggende opmerkingen tussen gaat flikkeren en dat vooruitgang noemt. Niet persoonlijk bedoeld overigens, maar veel users hebben daar een handje van. En die slowchatrotzooi.
ik ben geen 56quote:
Kijk eens in de statistieken van de laatste 2 maanden met de top-100 veelposters. Ik sta er geloof ik net 2 keer in. Ben gewoon al 14 jaar aan het posten. Er zijn users die op hun werk FOK!ken en er 's avonds mee doorgaan. Mij zie je niet kicken op kwantiteit.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:14 schreef Skv het volgende:
Serieuze vraag. Heb je een baan? Zo ja, waar haal je in godsnaam de tijd vandaan om zo ontzettend veel te posten? Zo ja, zoeken jullie nog mensen?
Ik snap er geen zak van.
Ik ging na 7 jaar HAVO van school af omdat de medeleerlingen me met U gingen aanspreken.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb 8 jaar gestudeerd over mijn studie gedaan.
Maar daarna toch nog redelijk wat pensioen op gebouwd bij de McDonalds toch?quote:Op woensdag 17 september 2014 12:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ging na 7 jaar HAVO van school af omdat de medeleerlingen me met U gingen aanspreken.
Bij de kust van Italië is er weer een boot met vluchtelingen gezonken.quote:
Wees blij dat de zak van sinterklaas nog mag blijven.quote:
PausNicolaas is een travestiet in twee jurken.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:30 schreef PausNicolaas het volgende:
Tong is een jong van 56 die aftrekt wanneer hij reacties post en quotes ontvangt.
Ach wat heet redelijk, kan er van leven.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:22 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Maar daarna toch nog redelijk wat pensioen op gebouwd bij de McDonalds toch?
Ik vind het heerlijk. Laat ze maar zeiken. Pissen ze in hun eigen broek van het lachen.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:36 schreef 44rdbei het volgende:
Allemaal kutusers die klagen over een kwaliteitsuser.
wat een triest topic.
Ben het met alles eens wat je hebt gepost VarkensHart. Behalve de laatste drie woorden.quote:
Je geeft geen antwoord op de vraag.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk eens in de statistieken van de laatste 2 maanden met de top-100 veelposters. Ik sta er geloof ik net 2 keer in. Ben gewoon al 14 jaar aan het posten. Er zijn users die op hun werk FOK!ken en er 's avonds mee doorgaan. Mij zie je niet kicken op kwantiteit.
FF pissen trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |