Ik vind jouw zin ook geweldig en weetje waarom?quote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 06:40 schreef spierbal het volgende:
Bij vechtsport kiezen beide partijen er zelf voor. Dus ach.
Oke Hansquote:Op woensdag 17 september 2014 06:39 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Ik vind jouw zin ook geweldig en weetje waarom?
Geweldig is ontstaan uit het woord geweld!!!!
Bruce Lee was een wijze slimme vechter, vooral met zijn stokjes.quote:Op woensdag 17 september 2014 06:38 schreef Dven het volgende:
Ik vind het geweldig. Verder ben ik groot fan van burce lee
Het is wat hèquote:Op woensdag 17 september 2014 06:41 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Bruce Lee was een wijze slimme vechter, vooral met zijn stokjes.
quote:Op woensdag 17 september 2014 06:39 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Ik vind jouw zin ook geweldig en weetje waarom?
Geweldig is ontstaan uit het woord geweld!!!!
Ik heb me nog nooit hoeven verdedigen. Er is geen enkele situatie waar je als normaal mens in komt waar je je niet uit kunt praten of rennen.quote:Op woensdag 17 september 2014 06:49 schreef TitanicLover het volgende:
Ik heb zelfs maanden aan Taekwando gedaan (heb als eerst van het team Gele Band behaald, mede doordat ik goed was in fighting, en niet in shows) en weken aan boksen toen ik jong was. Daar leren ze je niet dat je iedereen moet gaan meppen. Het geeft je zelfvertrouwen en je bent in staat om jezelf te kunnen verdedigen.
Had dat maar tegen Anne Frank gezegdquote:Op woensdag 17 september 2014 08:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit hoeven verdedigen. Er is geen enkele situatie waar je als normaal mens in komt waar je je niet uit kunt praten of rennen.
Wat als jongeren iemand wilt doodslaan, zoals wat tegenwoordig vaak gebeurt? Ik gun het je dat jij niet in zo een situatie bent gekomen.quote:Op woensdag 17 september 2014 08:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit hoeven verdedigen. Er is geen enkele situatie waar je als normaal mens in komt waar je je niet uit kunt praten of rennen.
Dat is geen normaal mens gekkie! Dat is een BN'er!quote:Op woensdag 17 september 2014 08:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Had dat maar tegen Anne Frank gezegd
Ja, als ze had geknokt met de Duitsers was ze niet vergast...quote:Op woensdag 17 september 2014 08:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Had dat maar tegen Anne Frank gezegd
Wat een onzin, 'jongeren die iemand willen doodslaan'. Dat verzin je gewoon. Ja, het gebeurt dat een groepje geweld gebruikt tegen een eenling of een kleine groep, maar dat is nooit zo maar. Ieder mens zou die situatie kunnen bedwingen met kalme praat.quote:Op woensdag 17 september 2014 08:30 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Wat als jongeren iemand wilt doodslaan, zoals wat tegenwoordig vaak gebeurt? Ik gun het je dat jij niet in zo een situatie bent gekomen.
Maar sommige doelloze ''hangjongeren'' hebben soms zin om een ''zwakke opa'' in elkaar te slaan.
Ik heb zelf meegemaakt, wanneer zaterdagochtend is mensen van disco naar huis komen, en ze gaan dom doen, maar ik ben niet bang, ik zal ze leren wat respect isquote:Op woensdag 17 september 2014 08:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, als ze had geknokt met de Duitsers was ze niet vergast...
[..]
Wat een onzin, 'jongeren die iemand willen doodslaan'. Dat verzin je gewoon. Ja, het gebeurt dat een groepje geweld gebruikt tegen een eenling of een kleine groep, maar dat is nooit zo maar. Ieder mens zou die situatie kunnen bedwingen met kalme praat.
Alles heeft natuurlijk een reden.quote:Op woensdag 17 september 2014 08:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, als ze had geknokt met de Duitsers was ze niet vergast...
[..]
Wat een onzin, 'jongeren die iemand willen doodslaan'. Dat verzin je gewoon. Ja, het gebeurt dat een groepje geweld gebruikt tegen een eenling of een kleine groep, maar dat is nooit zo maar. Ieder mens zou die situatie kunnen bedwingen met kalme praat.
Ja, dan help je dus zelf mee aan het escaleren van de situatie.quote:Op woensdag 17 september 2014 08:38 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Ik heb zelf meegemaakt, wanneer zaterdagochtend is mensen van disco naar huis komen, en ze gaan dom doen, maar ik ben niet bang, ik zal ze leren wat respect isEen van hun piste in zijn broek
Ze slaan alleen iemand die (onbewust) bereid is om geslagen te worden.quote:Op woensdag 17 september 2014 08:40 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Alles heeft natuurlijk een reden.
Maar geloof me soms doen de jongeren uit stress iemand in elkaar slaan.
Deels wel, maar mijn eer laat me niet toe dat iemand me kan klein krijgenquote:Op woensdag 17 september 2014 08:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dan help je dus zelf mee aan het escaleren van de situatie.
Tsja, en daarom werkt geweld nog steeds, teveel mensen die denken dat eer heul belangrijk is. (hint: dat is het niet)quote:Op woensdag 17 september 2014 08:41 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Deels wel, maar mijn eer laat me niet toe dat iemand me kan klein krijgen
Eer is goed, maar je moet niet misbruiken zoals mensen die aan eerwraak doen. Vergeef mensen gewoon, al is het moeilijk en het kost geduld.quote:Op woensdag 17 september 2014 08:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, en daarom werkt geweld nog steeds, teveel mensen die denken dat eer heul belangrijk is. (hint: dat is het niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |