Dit is het vervolg op Commentaren op de streamverslagen deel 16
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 27-10-2002 01:18]
quote:vind het nog steeds een hele klus hoor..Kijken en verslag maken...Ja sommige details mis je dan dat is onvoorkomelijk...
Op zondag 27 oktober 2002 01:08 schreef scanman01 het volgende:[..]
Daar is dan het commentaren topic voor... Maar zulke opmerkingen zijn prima inderdaad. Als je alles verslaat dan zit je in zo\'n tempo te tikken dat het er soms niet helemaal op komt zoals je gewild had.
Googogogooooooooo Loulou je doet het goed
quote:Dat klopt helemaal Scanman
Op zondag 27 oktober 2002 01:11 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dank je wel... Dat we de gebeurtenissen aangaande sommige personen niet altijd hetzelfde zien is niet te vermijden ben ik bang. Maar dat maakt dit forum juist zo leuk toch
quote:Meestal zie ik helemaal niets van wat er gebeurt. Dan zie ik alleen maar het toetsenbord en twee vingers die er als een razende overheen vliegen. Daarbij nog de frustratie als je weer een gesprek niet kunt bijhouden en je ideale stream 2 uurtjes zijn kompleet!
Op zondag 27 oktober 2002 01:18 schreef Anzjie het volgende:
Soms ontgaan sommige dingen je ook omdat de streams vaak verspringen. Ik vind het nog steeds een hele klus hoor..Kijken en verslag maken...Ja sommige details mis je dan dat is onvoorkomelijk...
Duidelijk is wel dat Laurens met een haatcampgagne bezig is nu. Ik vind het heel OK van Geesje dat ze er niet in meegaat.
Wat een stelletje roddelaars zeg, ook weer over Stefan vanavond. Ik kots werkelijk op Daniela.
quote:En ik maar denken dat ik dat alleen heb
Op zondag 27 oktober 2002 01:21 schreef scanman01 het volgende:[..]
Meestal zie ik helemaal niets van wat er gebeurt. Dan zie ik alleen maar het toetsenbord en twee vingers die er als een razende overheen vliegen. Daarbij nog de frustratie als je weer een gesprek niet kunt bijhouden en je ideale stream 2 uurtjes zijn kompleet!
quote:Laurens spreekt zowaar een waar woord!
Gees: nou, ik ga gewoon met hem om, ik neem hem zoals ie is, een eenling, een aparte.
Lau:jij vind iedereen lief.
quote:Met andere woorden: blijven?
Op zondag 27 oktober 2002 01:25 schreef Gert het volgende:
Wat een stelletje roddelaars zeg, ook weer over Stefan vanavond. Ik kots werkelijk op Daniela.
quote:Nou, eigenlijk meer de mensen óver Mus... Mus heeft alleen Ting even in de tang genomen, die daar niet goed tegen kon.
Op zondag 27 oktober 2002 01:26 schreef IfULikeMe het volgende:
Goedenacht mensen,Ik heb wat gemist zo te zien.Die moes is weer bezig geweest.
quote:Van wat?
Op zondag 27 oktober 2002 01:28 schreef IfULikeMe het volgende:
Maar wiens schuld was het nou?
quote:Tingetje is een gevoelige mens,daar moet je voorzichtig mee omgaan.
Op zondag 27 oktober 2002 01:28 schreef scanman01 het volgende:[..]
Nou, eigenlijk meer de mensen óver Mus... Mus heeft alleen Ting even in de tang genomen, die daar niet goed tegen kon.
quote:Nou Scanman je verslagen komen precies overeen met de verslagen van Fondaco (Media Watchers).
Op zondag 27 oktober 2002 01:21 schreef scanman01 het volgende:[..]
Meestal zie ik helemaal niets van wat er gebeurt. Dan zie ik alleen maar het toetsenbord en twee vingers die er als een razende overheen vliegen. Daarbij nog de frustratie als je weer een gesprek niet kunt bijhouden en je ideale stream 2 uurtjes zijn kompleet!
quote:Volgens de laatste streamverslagen heeft moes wat gedaan.
Op zondag 27 oktober 2002 01:29 schreef scanman01 het volgende:[..]
Van wat?
quote:Precies... en dat was niet echt aan de orde. Maar de opmerkingen van Mus waren volgens mij (laat ik dat er bij zetten) niet echt bedoeld als opbouwende kritiek (als je begrijpt wat ik bedoel)
Op zondag 27 oktober 2002 01:29 schreef IfULikeMe het volgende:
Tingetje is een gevoelige mens,daar moet je voorzichtig mee omgaan.
quote:Huh? Was die niet gestopt?
Op zondag 27 oktober 2002 01:31 schreef meharis het volgende:
Nou Scanman je verslagen komen precies overeen met de verslagen van Fondaco (Media Watchers).
quote:Naar scanmans mening
Op zondag 27 oktober 2002 01:28 schreef scanman01 het volgende:[..]
Nou, eigenlijk meer de mensen óver Mus... Mus heeft alleen Ting even in de tang genomen, die daar niet goed tegen kon.
quote:Zeg dat nou niet
Op zondag 27 oktober 2002 01:35 schreef Jappie het volgende:[..]
Naar scanmans mening
Hulde opnieuw voor jullie verslagen. Ikzelf heb vorig jaar ook menig verslag getypt, maar kan er nu niet meer de tijd voor vinden. Ik volg het wel allemaal. Vanavond het gesprek tussen Lau-Mus was weer genieten!!
Wat een etterbak, trouwens, die Friese huishoudster...
quote:Nee hoor... Zijn opmerkingen tegen haar kun je toch rustig omschrijven als 'in de tang nemen'.... Ik zou in ieder geval geen andere omschrijving weten...
Op zondag 27 oktober 2002 01:35 schreef Jappie het volgende:
Naar scanmans mening
quote:Klopt Weyden sinds donderdagnacht.
Op zondag 27 oktober 2002 01:32 schreef weyden het volgende:
Ik las op MW dat Fondaco met streamen is gestopt, vanwege het vermeende bedrog van BB ( wegstemming van Martijn).
quote:Je gaat maar door hè.. Het wordt wel flauw nu!
Op zondag 27 oktober 2002 01:37 schreef schatje het volgende:[..]
Zeg dat nou niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |