ik denk niet dat je veel wijzer zal worden als je naar zijn huis gaat. Uit de berichten is 100% duidelijk dat ze elkaar intieme massages geven (twijfel je daaraan?) (Dat ze het echt met elkaar doen is idd nergens vermeld, maar ze hebben het wel over huwelijkse belofte breken en over intieme massages dus het is sws zeker dat ze te ver gaan) als jij aanbelt terwijl zij elkaar aan het masseren zijn zijn ze dus ook niet helemaal gekleed en zal het ook even duren voordat ze open doen. Dus wat denk je ermee te bereiken? Of je moet van plan zijn om door t raam te gluren en iets op te vangen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:19 schreef gast89 het volgende:
[..]
Bij deze:
Wat wil ik eruit halen: de waarheid, zonder twijfel. Aangezien het vertrouwen al kapot is ga ik r volgende week achteraan om te kijken of t echt zo braaf is.
Hoe: zie boven
En misschien schiet ik r nix mee op of ga ik r op achteruit of wat dan ook, de waarheid kan ook opluchten wat me net iets meer waard is. En hoe ik die achterhaal laat ik ff in t midden
sloten vervangen en spullen t huis uit zetten lijkt me een slecht plan. Beetje kinderachtig. Bovendien is t huis wss ook haar eigendomquote:Op woensdag 17 september 2014 08:58 schreef Koral het volgende:
Waarom wacht je op een letterlijke bevestiging? Ze schrijft zelf dat ze een boefje is en niet zal veranderen. En ze is er nog trots op ook.
Alsof alles acceptabel is behalve dat ene? Kom op zeg. Neem gerust wat tijd om aan het idee te wennen en je voorbereidingen te treffen op een leven zonder haar.
Verder ook niet discussiėren (en zeker niet over het bericht beginnen) of kans op een uitleg geven. Gewoon sloten van je huis vervangen en spullen voor de deur zetten. En als ze vraagt waarom alleen terug zeggen dat ze dat zelf ook wel kan bedenken. Dit alles ter bescherming van je eigenwaarde.
Je schreef al eerder dat je moeilijk van vertrouwen bent. Dat wordt er met je huidige aanpak niet beter op.
Bovendien als ze echt spijt heeft en je wilt haar nog een kans geven kun je dat altijd nog doen. Maar dan heb je in ieder geval een duidelijk signaal afgegeven wat voor houding je verwacht ten opzichte van je relatie.
Sterkte.
Als dat zo was had TS waarschijnlijk hier geen topic vol vertwijfeling over geopend. En ook niet de behoefte aan een confrontatie bij die vent voor de deur. Dan is TS alleen boos over het feit dat zijn vrouw niet dit met hem deelt (en daardoor gevoelsmatig het recht misloopt om ook met een ander van bil te gaan).quote:Op woensdag 17 september 2014 07:53 schreef funky_fart het volgende:
Even alles gelezen en het vannacht wat overdenking gegund.
Vraag aan TS: je schreef in het begin ddat je wist dat je vrouw wel interesse heeft in dit soort avontuurtjes.
Hoe weet je dat?
En hadden jullie een soort van consensus over hoe hiermee om te gaan zodra een van jullie beiden zich hieraan schuldig wil gaan maken cq maakt?
Huurhuis schreef TS eerder. Bovendien heeft ze vast wel een slaapplekje bij haar EHBO-er. Niets kinderachtig aan. Gewoon duidelijk statement.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
sloten vervangen en spullen t huis uit zetten lijkt me een slecht plan. Beetje kinderachtig. Bovendien is t huis wss ook haar eigendom
Haha grappig, ik dacht precies hetzelfde. De manier van reageren proef ik niet extreme haat, meer bijna een stiekeme interesse.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:02 schreef Teydelyk het volgende:
ts heeft gewoon een cuckold fetisj, slotje!
Allemaal aannames, hoewel goed mogelijk. Ik hoor het liever van TSquote:Op woensdag 17 september 2014 09:08 schreef Koral het volgende:
[..]
Als dat zo was had TS waarschijnlijk hier geen topic vol vertwijfeling over geopend. En ook niet de behoefte aan een confrontatie bij die vent voor de deur. Dan is TS alleen boos over het feit dat zijn vrouw niet dit met hem deelt (en daardoor gevoelsmatig het recht misloopt om ook met een ander van bil te gaan).
Dit lijkt me de beste oplossing. Gewoon niet teveel woorden aan vuil maken. Als zij denkt toch nog verder te willen met TS dan is het haar beurt er moeite voor te doen.quote:Op woensdag 17 september 2014 08:58 schreef Koral het volgende:
Waarom wacht je op een letterlijke bevestiging? Ze schrijft zelf dat ze een boefje is en niet zal veranderen. En ze is er nog trots op ook.
Alsof alles acceptabel is behalve dat ene? Kom op zeg. Neem gerust wat tijd om aan het idee te wennen en je voorbereidingen te treffen op een leven zonder haar.
Verder ook niet discussiėren (en zeker niet over het bericht beginnen) of kans op een uitleg geven. Gewoon sloten van je huis vervangen en spullen voor de deur zetten. En als ze vraagt waarom alleen terug zeggen dat ze dat zelf ook wel kan bedenken. Dit alles ter bescherming van je eigenwaarde.
Je schreef al eerder dat je moeilijk van vertrouwen bent. Dat wordt er met je huidige aanpak niet beter op.
Bovendien als ze echt spijt heeft en je wilt haar nog een kans geven kun je dat altijd nog doen. Maar dan heb je in ieder geval een duidelijk signaal afgegeven wat voor houding je verwacht ten opzichte van je relatie.
Sterkte.
Ik had precies hetzelfde, alhoewel het 2 jaar daarvoor geen vreemdgaan wasquote:Op woensdag 17 september 2014 09:21 schreef Deckard het volgende:
Als ik het gesprek zo lees was ze al aan het vreemdgaan voordat TS en zij getrouwd waren.
Amen.quote:Op woensdag 17 september 2014 08:58 schreef Koral het volgende:
Sterkte.
Dit.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat ''gesprek''
Ze had allang buiten gestaan...
R&P / Vreemdgaanquote:
HHAHAHA JE BEDOELT ZN PIEMOL IK SNAP HETquote:Op woensdag 17 september 2014 09:24 schreef Deckard het volgende:
Kan je die vent niet mank maken? Op bepaalde plekken?
Nice.quote:00:30 12 sep. - #V: dat blijft staan ik hou van erik en zou hem echt niet willen missen hij is alles voor me
maar dat houdt niet weg dat ik het niet heerlihk vind wat er tussen ons gebeurd
quote:Op woensdag 17 september 2014 09:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
sloten vervangen en spullen t huis uit zetten lijkt me een slecht plan. Beetje kinderachtig. Bovendien is t huis wss ook haar eigendom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |