Haha, dit is iets typisch Fok!quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:08 schreef gast89 het volgende:
[..]
Sure, namen in n whatsapp gesprek vervangen om anoniem te blijven maar wel foto's
Dat waarderen we hier wel, foto's van je vrouwquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:08 schreef gast89 het volgende:
[..]
Sure, namen in n whatsapp gesprek vervangen om anoniem te blijven maar wel foto's
Omdat zij moet weten watvoor een ongelooflijke trut ze is dat ze niet voor TS gaat maar voor EHBO-meneer.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:17 schreef Doum het volgende:
Ik zou eerst voor mezelf mijn doelen vaststellen, besluiten way jij uit de situatie wilt halen. Dan een plan maken je doelen te verwezenlijken en dat simpelweg uitvoeren. Waarom haar confronteren als het niet nodig is? Om je gram te halen? Je schiet er niks mee op.
Bij deze:quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:17 schreef Doum het volgende:
Ik zou eerst voor mezelf mijn doelen vaststellen, besluiten way jij uit de situatie wilt halen. Dan een plan maken je doelen te verwezenlijken en dat simpelweg uitvoeren. Waarom haar confronteren als het niet nodig is? Om je gram te halen? Je schiet er niks mee op.
Dankjequote:Op dinsdag 16 september 2014 23:19 schreef Venicequeen het volgende:
[..]
Omdat zij moet weten watvoor een ongelooflijke trut ze is dat ze niet voor TS gaat maar voor EHBO-meneer.
*geeft nog eens een aai*quote:
Haha, kan altijd nogquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:21 schreef Venicequeen het volgende:
[..]
*geeft nog eens een aai*
Man man man, je verdient beter joh. Levensverzekering op haar afsluiten en dr in de gracht dumpen.
Hij doet niets fout?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:55 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Je hebt geen recht om boos te worden op hem.
Hij doet niets fout. Behalve dan dat hij weet dat ze getrouwd is, maar dat is toch niet zijn probleem.
Schijnheilig gelulquote:Op woensdag 17 september 2014 00:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij doet niets fout?
Als vrijgezel moet je niet eens met zo'n vrouw in bed willen duiken omdat je beter hoort te weten.
Dit zal vast aan mij liggen, maar het kan me echt geen reet schelen of mijn vriendin mijn emails of appjes of whatever checked. Je bent toch 'partners', oftewel het is een samenwerkingsverband op gelijkwaardig niveau en in een project waar je samen in zit. Alles wat daar in en uit gaat, mag gewoon open en bloot. Sterker nog, ik ga me zorgen maken wanneer dat opeens niet zou kunnen.quote:Op woensdag 17 september 2014 01:03 schreef noa-noa83 het volgende:
Ik zou het gewoon openlijk met haar bespreken TS. Wees ook eerlijk over wat je hebt gelezen in haar appjes. Niet leuk dat je ze stiekem zit te lezen, maar ook niet leuk van haar dat ze dingen verzwijgt voor je! Sterkte!
Je zou ook kunnen stellen dat er geen sprake is van vertrouwen als hij NIET haar chatlogs mag lezen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eh, jawel.
Als je een relatie hebt met X en je leest stiekem X's whatsapp gesprekken, vind ik dat geen goede basis van een relatie. Dan vertrouw je haar namelijk niet.
Biologische respons, coping-mechanism, de pijn komt later nog wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 01:39 schreef PicoMMP het volgende:
Wat een enorm bizar verhaal dit.
Verbaast me dat de EHBO meneer er zo rustig onder is. Zijn neuksletje die ineens getrouwd is.
Ts, je kan wel boos zijn op hem, maar hij neukt haar al 10 jaar... Jij komt net een paar jaar kijken.
Sterkte en succes met de scheiding. Dat je nog naast haar ligt nu geeft aan dat je geen ballen hebt. Zulke wijven moet je laten zie waar de pier eindigt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |