En geniepiger.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:32 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn grotere viespeuken dan mannen, trust me![]()
Vraag maar aan TS.
Die ligt lekker te ketsen, hij gaat haar niet confronteren, zoveel is wel duidelijk uit dit topic.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:37 schreef bepklep82 het volgende:
Het is stil hier..
Zou TS...? dan toch??
gast ??? Tssss ts heeft ook een username hoorquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:39 schreef Johnny-V het volgende:
Gast, die tekst is overduidelijk. Hoe kan je nog met haar slapen zonder iets te zeggen hierover? Waar is je zelfrespect?
1 ding weet ik: als ik hem vanaf nu hier uberhaupt zie keil ik m zo door de voorpuiquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:49 schreef Venicequeen het volgende:
Misschien heeft je vrouw wel in jouw huis met EHBO-meneer geketst. Gadver wat een hoer.
Ben wel met je eens, op heterdaad betrappen, enorm boos worden en al haar zooi bij hem voor de deur dumpen.
*geeft aai aan gast89*
Raar, je bent dus boos op hem en niet op haar?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:50 schreef gast89 het volgende:
[..]
1 ding weet ik: als ik hem vanaf nu hier uberhaupt zie keil ik m zo door de voorpui
Zij is daarna aan de beurtquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:53 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Raar, je bent dus boos op hem en niet op haar?
Terwijl hij de vrijgezel is in dezen.
Altijd makkelijker om boos te worden op de ander natuurlijk. Dat komt minder dichtbij.
Blijkbaar heeft hij daar een hele goeie reden voor. En ik vind dat het snuffelen in telefoons in het niet vallen bij waar TS zijn vrouw haar handen vuil aan lijkt t maken. Hij is dus gewoon rechtvaardig bezig.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:06 schreef Etsu het volgende:
Waarom snuffel jij in haar whatsapp gesprekken?
Ik niet. Je vertrouwt elkaar of niet. Dus dat laatste is van toepassing hier, dan moet TS maar zsm mee kappen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:55 schreef KrentenbaardNL het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij daar een hele goeie reden voor. En ik vind dat het snuffelen in telefoons in het niet vallen bij waar TS zijn vrouw haar handen vuil aan lijkt t maken. Hij is dus gewoon rechtvaardig bezig.
Je hebt geen recht om boos te worden op hem.quote:
Niet dusquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik niet. Je vertrouwt elkaar of niet. Dus dat laatste is van toepassing hier, dan moet TS maar zsm mee kappen.
Mijns inziens is met n getrouwde vrouw aan de haal gaan net zo fout als vreemdgaanquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:55 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Je hebt geen recht om boos te worden op hem.
Hij doet niets fout. Behalve dan dat hij weet dat ze getrouwd is, maar dat is toch niet zijn probleem.
Eh, jawel.quote:
Dat zeg ik toch?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eh, jawel.
Als je een relatie hebt met X en je leest stiekem X's whatsapp gesprekken, vind ik dat geen goede basis van een relatie. Dan vertrouw je haar namelijk niet.
Niet helemaal mee eens. Als is het moraal ver te zoeken op zo'n moment.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:57 schreef gast89 het volgende:
[..]
Mijns inziens is met n getrouwde vrouw aan de haal gaan net zo fout als vreemdgaan
Ik vind het in elk geval niet goed te praten, maar ik denk niet dat ik op dit moment recht van spreken hebquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:58 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Als is het moraal ver te zoeken op zo'n moment.
Ik vind gewoon dat je niet langer moet wachten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:59 schreef gast89 het volgende:
[..]
Ik vind het in elk geval niet goed te praten, maar ik denk niet dat ik op dit moment recht van spreken heb
Liefst zou ik r idd nu over beginnen, maar n deel van me zegt van nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:01 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat je niet langer moet wachten.
Desnoods zeg je gewoon: Ik vind het eigenlijk niet zo tof dat je zo vaak bij die gast bent. Het zit me niet lekker..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |