Je vergeet de kinderen erbij te noemen en de 18 jaar alimentatie die hij kan ophoesten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:18 schreef bronnen het volgende:
[..]
Hoe het afloopt:
Hij vraagt haar uiteindelijk al huilend. Zij komt met kutsmoes en beschuldigd hem dat hij haar niet vertrouwd.
TS voelt zich schuldig en doet alles voor zijn vrouw.
Ondertussen blijft zij doorneuken met die andere (en lachen samen TS uit).
Zo gaat het nog een paar jaar door en uiteindelijk blijft TS alleen achter en blijft rest van zijn leven janken om haar...
Ik hoop echt dat mijn verhaaltje hier boven niet de waarheid wordt, TS, maar mer dit mietjesgedrag vraag je d'r wel om.
Ik weet dat hij 2-3 kids heeft en alleen woont, eens in de zoveel tijd die kids op bezoek, dan is mijn vrouwtje zoals je kan lezen niet welkomquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:17 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Nee dat ze vreemdgaat en vervolgens, ja om ermee op te houden.
Jij hoeft haar niet te vertellen wat ze doet, dat weet ze zelf donders goed.
En als je niet weet hoe je het gesprek moet beginnen, dan print je gewoon die lap tekst en highlight je de tekst die er toe doet. Neerleggen, gaan werken en dan komt het gesprek vanzelf op gang.
Weet je of die gast een relatie heeft?
dunno, didnt askquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:18 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Nee, maar denkt ze aan jou of aan hem dan?
Begrijpelijk, want dan kunnen ze niet vozen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:19 schreef gast89 het volgende:
[..]
Ik weet dat hij 2-3 kids heeft en alleen woont, eens in de zoveel tijd die kids op bezoek, dan is mijn vrouwtje zoals je kan lezen niet welkom
ts is te verliefd en zal haar denk ik niet laten gaan.Met als gevolg dat wij wekelijks dit soort topics op Fok voor onze kiezen krijgenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:18 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Nee, maar denkt ze aan jou of aan hem dan?
Lijkt me lastig praten met je mond vol, maar schijnbaar geen probleem voor de vrouw van TS. Of tenminste, het is eerder de vrouw van de EHBO meneer, want daar is ze al langer mee. TS mag haar zo af en toe lenen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:11 schreef agter het volgende:
[..]
22:15 10 sep. - #V: Zei toch zal niks veranderen ookal ben ik getrouwd
Ze heeft zelfs jullie huwelijk en trouwplannen met hem besproken tussen de lakens.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lijkt me lastig praten met je mond vol, maar schijnbaar geen probleem voor de vrouw van TS. Of tenminste, het is eerder de vrouw van de EHBO meneer, want daar is ze al langer mee. TS mag haar zo af en toe lenen.
Dat is waar ook.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:19 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Je vergeet de kinderen erbij te noemen en de 18 jaar alimentatie die hij kan ophoesten.
Heb zo mn redenen om zeker te weten dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:24 schreef bronnen het volgende:
[..]
Dat is waar ook.
Benieuwd op wie de kinderen gaan lijken, op TS of de EHBO-meneer.
Want reken maar niet dat ze het veilig doen, TS, ze hebben immers al zo lang een relatie...
TS heeft een SOA!!quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:24 schreef gast89 het volgende:
[..]
Heb zo mn redenen om zeker te weten dat je gelijk hebt
Respect dat je zo kalm blijft.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:24 schreef gast89 het volgende:
[..]
Heb t vermoeden dat mn grootste beproeving nog moet komen, als dit me zo makkelijk afgaatquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:27 schreef bronnen het volgende:
[..]
Respect dat je zo kalm blijft.
Zou mij niet lukken, maar dat is misschien wel duidelijk.
Nogmaals veel sterkte en succes.
Hoe het ook afloopt en wat je ook besluit te doen.
Er zat gisteravond zaad aan je vingers terwijl jij nog niet 'binnen' was geweest?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:24 schreef gast89 het volgende:
[..]
Dan is er nog maar één optie.quote:
Jij bent echt een viespeuk Bep. Dat kan echt niet als vrouw zijnde.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:30 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Dan is er nog maar één optie.
Zijn kwakje zat er nog half in toen hij je paarse lans naar binnen liet glijden.
En jij maar denken dat ze zo nat van jou werd.
Het kan ook van de EHBO-mijnheer zijn. En TS maar betalen en vader zijn de rest van zijn leven.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zou overal even een knoop in leggen TS, als je snapt wat ik bedoel. Want nu een kind verwekken, oh nee, dat gaat zo enorm fout.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent echt een viespeuk Bep. Dat kan echt niet als vrouw zijnde.
Kloptquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:32 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn grotere viespeuken dan mannen, trust me![]()
Vraag maar aan TS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |