Zou je me geloven als ik nee zei?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Volgende week omdat je zelf ook een vriendin hebt die je ff moet polsen?
Hoe wil je dat gaan doen dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:03 schreef gast89 het volgende:
[..]
Op heterdaad betrappen vind ik meer hebben
Ik snap niet goed dat je niet boos bent... en niet gelijk wil weten hoe het nou zit tussen hen...quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:03 schreef gast89 het volgende:
[..]
Zou je me geloven als ik nee zei?
Gebrek aan zekerheid, bang dat ze zich r weer tussenuit lult waardoor ze nog voorzichtiger wordt, wat moeilijker word als ik r betrap. En boos ben ik wel, maar laat ik nog niet merkenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik snap niet goed dat je niet boos bent... en niet gelijk wil weten hoe het nou zit tussen hen...
2 maanden getrouwd na n relatie van ruim 2 jaar (is snel, weet ik)quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:07 schreef agter het volgende:
Jullie kort geleden getrouwd?
Hoe lang kent ze heb al?
En hoe lang hebben zij ooit een relatie gehad?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:07 schreef gast89 het volgende:
[..]
2 maanden getrouwd na n relatie van ruim 2 jaar (is snel, weet ik)
hem kent ze naar verluidt n jaar of 10, is haar oude EHBO instructeur
Genoegdoening is leuk voor even, maar aan vergeven hebben we allebei meerquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:07 schreef Aristai het volgende:
Wil je het haar vergeven en de relatie nog een kans geven dan confronteren en praten.
Wil je de relatie beeindigen en echte genoegdoening, ga dan plotseling weg zonder een woord, uitleg, of gesprek ooit (enkel de scheidingspapieren op de mat) blijft ze zich haar hele leven afvragen wat er nou gebeurd was.
Voor zover bekend nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:08 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
En hoe lang hebben zij ooit een relatie gehad?
Zij had deze relatie al met hem, nog voordat jullie trouwden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:07 schreef gast89 het volgende:
[..]
2 maanden getrouwd na n relatie van ruim 2 jaar (is snel, weet ik)
hem kent ze naar verluidt n jaar of 10, is haar oude EHBO instructeur
Wij hadden 2 jaar n relatie voor we gingen trouwenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:09 schreef agter het volgende:
[..]
Zij had deze relatie al met hem, nog voordat jullie trouwden.
Aan vergeven heb je geen flikker.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:08 schreef gast89 het volgende:
[..]
Genoegdoening is leuk voor even, maar aan vergeven hebben we allebei meer
22:15 10 sep. - #V: Zei toch zal niks veranderen ookal ben ik getrouwd quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:10 schreef gast89 het volgende:
[..]
Wij hadden 2 jaar n relatie voor we gingen trouwen
Ben benieuwd of ik haar kan "overtuigen"quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:11 schreef agter het volgende:
[..]
22:15 10 sep. - #V: Zei toch zal niks veranderen ookal ben ik getrouwd
IK had mijn spullen gepakt en weggegaan zonder iets te zeggen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:11 schreef HighVolume het volgende:
Jezus als dit mijn vrouw was had ze echt een probleem
misschien verstandiger idd.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:12 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
IK had mijn spullen gepakt en weggegaan zonder iets te zeggen.
Je hoeft haar niet te overtuigen. Ze is er gvd zelf bij!quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:11 schreef gast89 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik haar kan "overtuigen"
...om ermee op te houdenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:12 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Je hoeft haar niet te overtuigen. Ze is er gvd zelf bij!
Jij moet jezelf overtuigen.
Was gisteravond niet te merkenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Zou ze jou voor de zekerheid hebben en hem voor de intimiteit?
Nee dat ze vreemdgaat en vervolgens, ja om ermee op te houden.quote:
Hoe het afloopt:quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:12 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Je hoeft haar niet te overtuigen. Ze is er gvd zelf bij!
Jij moet jezelf overtuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |