A: Als ik het zeker wist had ik hier wss niet gepostquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens mij kan je beter;
A) of de eer aan jezelf houden en 'm sowieso smeren, als je al zeker weet dat je er klaar mee bent of ze nou bekend of niet
of anders
B) Haar een keer volgen oid en gewoon betrappen, of 'wachten' tot de chats een wat duidelijker bewijs is, er is nu een vrij duidelijke suggestie, maar wellicht lult ze zich eruit, en wat doe je dan? Als het antwoord is 'hem sowieso smeren want het is stuk' zie dan A, ga je niet verlagen tot een welles/nietes en jezelf pijnigen met het lezen van die chats.
Het is niet met zoveel woorden te lezen, maar 100% zekerheid dat ze regelmatig boven op/onder/weet ik veel hoe nog meer die vent kruipt (en aangezien jij het heel duidelijk moet hebben. Tijdens die momenten zit die vent met zijn piemel in de gleuf van je vrouw).quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:42 schreef gast89 het volgende:
Nu ben ik misschien blind, maar valt r uit dat gesprek iets concreets op te maken (behalve dat r dan al niet deels ontklede lichaamsdelen gemasseerd worden)?
Was idd al niet heel zeker van kindren (50-50) maar nu dus helemaal niet hequote:Op dinsdag 16 september 2014 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
En verder is die hele 'we vertrouwen elkaar dus ik mag toch haar chats wel lezen' houding ook nogal laakbaar, ook al 'levert het nu dan wat op' zeg maar. Vertrouwen is ook dat je dat soort dingen JUIST niet doet, en sommige dingen privé houdt. Misschien vertelt een vriendin wel iets ernstig waarvan ze verwacht dat het alleen bij je vrouw terecht komt.
Dat hele 'maar als je niks te verbergen hebt' gebeuren is altijd zo'n dooddoener.
Anyway, dit en het feit dat ze in ieder geval vrij ver over de grens gaat van wat jij toelaatbaar vindt in jullie relatie lijkt me al genoeg aanleiding tot eens een serieus gesprek, danwel beëindiging van het hele gebeuren. Zeker als er nog geen kinderen of koophuis oid in het spel zijn.
Pas maar op, want vrouwen zijn gehaaid. Zodra ze denken iemand te verliezen die ze bij zich willen houden. zijn ze opeens zwanger. Zou dan zeker een DNA test doen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:52 schreef gast89 het volgende:
[..]
Was idd al niet heel zeker van kindren (50-50) maar nu dus helemaal niet he
Haha, zat al op die vraag te wachten. Ben idd nogal chagrijnig sinds ik dat gesprek heb gelezen (gistermiddag). Ben blijkbaar net zo'n acteur als zij, gewoon zeggen dat ik kapot van t werk ben. Blijkbaar vertrouwd ze mij nog wel...quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Slaap je nou de komende week naast je vrouw terwijl ze nog niet weet dat je e.e.a. gelezen hebt? En ze merkt dan niks aan je?
Niet met deze in ieder geval. Maar ik zou even zelf goed nadenken wat je wil gaan doen voor je gaat confronteren, om te voorkomen dat je overdonderd wordt. Wil je meer zekerheid voor je er een punt achter zet zal je daar voor moeten zorgen. Is het sowieso klaar dan haar dat mededelen en geen hele discussie aan gaan over hoe/wat/waar er met die kerel is gebeurt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:52 schreef gast89 het volgende:
[..]
Was idd al niet heel zeker van kindren (50-50) maar nu dus helemaal niet he
Zou ik ook niet kunnen. Zodra ik ergens mee zit dan rot ik het er gelijk uit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Slaap je nou de komende week naast je vrouw terwijl ze nog niet weet dat je e.e.a. gelezen hebt? En ze merkt dan niks aan je?
keiharde surprise buttsecks morgenochtend, dat zal haar lerenquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:55 schreef gast89 het volgende:
[..]
Haha, zat al op die vraag te wachten. Ben idd nogal chagrijnig sinds ik dat gesprek heb gelezen (gistermiddag). Ben blijkbaar net zo'n acteur als zij, gewoon zeggen dat ik kapot van t werk ben. Blijkbaar vertrouwd ze mij nog wel...
Ik ben r idd niet zeker van op een of andere manier, ben r een van eerst zien dan geloven, al zou dat na dat gesprek toch wel duidelijk moeten zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet met deze in ieder geval. Maar ik zou even zelf goed nadenken wat je wil gaan doen voor je gaat confronteren, om te voorkomen dat je overdonderd wordt. Wil je meer zekerheid voor je er een punt achter zet zal je daar voor moeten zorgen. Is het sowieso klaar dan haar dat mededelen en geen hele discussie aan gaan over hoe/wat/waar er met die kerel is gebeurt.
Is ze in de buurt?quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:57 schreef gast89 het volgende:
[..]
Ik ben r idd niet zeker van op een of andere manier, ben r een van eerst zien dan geloven, al zou dat na dat gesprek toch wel duidelijk moeten zijn.
Oh jongens, die apps en dat soort dingen toch... Kom, pak het beestje bij de staart en begin erover.quote:
Ja, doe het voor ons.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:59 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Laat ons dan niet langer in spanning zitten.
We zijn je aan het dollen. Om deze situatie. Jullie zijn getrouwd, jij hebt sterke vermoedens dat zij vreemdgaat maar zit op de bank te appen of hoe heet zoiets. Dat is toch wel.... apart. Snap je?quote:
Moet zeggen dat ik r op t moment vrij kalm onder ben, maar als ik t idd voor mezelf zou doen wacht ik volgende week af:)quote:
En waarom dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:01 schreef gast89 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik r op t moment vrij kalm onder ben, maar als ik t idd voor mezelf zou doen wacht ik volgende week af:)
[..]
Moet zeggen dat ik r vrij kalm onder ben, maar als ik t voor mezelf zou doen wacht ik volgende week af
Volgende week omdat je zelf ook een vriendin hebt die je ff moet polsen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:01 schreef gast89 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik r op t moment vrij kalm onder ben, maar als ik t idd voor mezelf zou doen wacht ik volgende week af:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |