Ik praat mn eigen verleden niet goed, ik weet heel goed waar ik de fout in ben gegaan. Maar dat probeer ik hier even los van te zien. En omdat ik moeilijk van vertrouwen ben is voor haar een excuus om haar heil bij een ander te zoeken? Ik weet dat ze stiekem in is voor n zogenaamd avontuurtje, ze weet alleen niet dat ik dat weet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:57 schreef LittleLady het volgende:
Tja dit is beetje de pot verwijt de ketel, ik ben moeilijk van vertrouwen, maar wel zelf in eerdere relatie vreemd zijn gegaan.
Vraag een scheiding aan en bouw je eigen leven op, daarbij zal het haar weinig boeien, je laten masseren door een andere man dan lijkt het me niet dat je nog zoveel interesse hebt in je eigen vent
Heb gister het bewuste gesprek gekopieerd naar mn pc, en vandaag heeft ze alleen dat gesprek verwijderd. Toen ik daar eerder naar vroeg zei ze dat ze dat vaker doet (not). Need I say more?quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:00 schreef bronnen het volgende:
Jij snuffelt stiekem in haar telefoon?
Dan is ze dus zo dom dat ze jou daar gelegenheid voor geeft en nog dommer dat ze haar berichten niet verwijderd.
Of ze ziet er geen kwaad in en gaat niet vreemd.
Gewoon vragen/confrontatie aan gaan.
Ja dus als ze binnenkomt met de mededeling dat de massage met happy end geweldig was dan zeg jij, dat is mooi lieverd mag ik hem er ook nog effe lafjes tegenaan hangen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:04 schreef gast89 het volgende:
[..]
Ik praat mn eigen verleden niet goed, ik weet heel goed waar ik de fout in ben gegaan. Maar dat probeer ik hier even los van te zien. En omdat ik moeilijk van vertrouwen ben is voor haar een excuus om haar heil bij een ander te zoeken? Ik weet dat ze stiekem in is voor n zogenaamd avontuurtje, ze weet alleen niet dat ik dat weet.
Het enige wat ik hiermee wil bereiken is dat ze dit soort dingen deelt, ik heb hier misschien n aparte aanpak voor gekozen.
Ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:05 schreef gast89 het volgende:
[..]
Heb gister het bewuste gesprek gekopieerd naar mn pc, en vandaag heeft ze alleen dat gesprek verwijderd. Toen ik daar eerder naar vroeg zei ze dat ze dat vaker doet (not). Need I say more?
Waarom is het dom van haar om de berichten niet te verwijderen? TS had toch überhaupt niet in haar telefoon mogen kijkenquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:00 schreef bronnen het volgende:
Jij snuffelt stiekem in haar telefoon?
Dan is ze dus zo dom dat ze jou daar gelegenheid voor geeft en nog dommer dat ze haar berichten niet verwijderd.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom is het dom van haar om de berichten niet te verwijderen? TS had toch überhaupt niet in haar telefoon mogen kijken
Daar heb je een heel goed punt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom is het dom van haar om de berichten niet te verwijderen? TS had toch überhaupt niet in haar telefoon mogen kijken
Klopt inderdaad niet, maar neemt niet weg dat ik alles wil doen om daar wel voor te zorgen, al zal dit niet helemaal de beste manier zijn, daarom ben ik ook benieuwd naar jullie meningquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:26 schreef bronnen het volgende:
[..]
Daar heb je een heel goed punt.
In een goede relatie gebaseerd op vertrouwen en wederzijds respect ga je niet in elkaars telefoon neuzen.
Privé = privé.
Alleen in deze relatie klopt blijkbaar "iets" niet en dan kan ik me voorstellen dat je op zoek gaat naar wat er aan de hand kan zijn.
Daarbij lijkt me toch dat als je vreemdgaat je zo min mogelijk sporen wil achterlaten...?
Na het lezen van het gesprek tussen jouw vrouw en haar "speciale vriend"quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:11 schreef bronnen het volgende:
[..]
Ja.
Heb je haar nou al gevraagd naar wat ze uitspookt?
En wat was haar reactie. Hoe verliep het gesprek?
Niet te overhaast conclusies trekken en met een beschuldigend vingertje gaan wijzen.
Trouwen is voor volwassen mensen en volwassen mensen praten als ze ergens mee zitten/problemen hebben.
Verwijten maken en de scheiding in gang zetten kan na het gesprek ook nog wel, mocht de uitkomst zijn dat ze vreemdgaat.
Haha, kan idd zenuwpees en jaloers zijn, maar dan wel met reden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:34 schreef bronnen het volgende:
[..]
Na het lezen van het gesprek tussen jouw vrouw en haar "speciale vriend"vraag ik hetzelfde opnieuw (vetgedrukte).
Onderste gedeelte mag je eventjes vergeten wat mij betreft...
Sterkte TS, dacht dat je een zenuwpees en jaloers mannetje om vrijwel niets was.
Na lezen van gesprek denk ik idd dat ze vreemd gaat.
Zou het?quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:36 schreef Boca_Raton het volgende:
00:30 12 sep. - #V: dat blijft staan ik hou van erik en zou hem echt niet willen missen hij is alles voor me maar dat houdt niet weg dat ik het niet heerlihk vind wat er tussen ons gebeurd
Dat is geen punniken...
Dus je gaat nog een week wachten en haar niet confronteren???quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:37 schreef gast89 het volgende:
[..]
Haha, kan idd zenuwpees en jaloers zijn, maar dan wel met reden.
En zoals je kan lezen is ze volgende week de hort op, s kijken of ik dan idd n half uurtje later ook langskom, maar als ze thuiskomt zal ik sowieo klaarzitten
Kerel 100% dat ze vreemd gaatquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:42 schreef gast89 het volgende:
Nu ben ik misschien blind, maar valt r uit dat gesprek iets concreets op te maken (behalve dat r dan al niet deels ontklede lichaamsdelen gemasseerd worden)?
Is n relatief begrip, maar ik weet wat je bedoeltquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:43 schreef mc-lovin het volgende:
dude
[..]
Kerel 100% dat ze vreemd gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |