ik denk niet dat je veel wijzer zal worden als je naar zijn huis gaat. Uit de berichten is 100% duidelijk dat ze elkaar intieme massages geven (twijfel je daaraan?) (Dat ze het echt met elkaar doen is idd nergens vermeld, maar ze hebben het wel over huwelijkse belofte breken en over intieme massages dus het is sws zeker dat ze te ver gaan) als jij aanbelt terwijl zij elkaar aan het masseren zijn zijn ze dus ook niet helemaal gekleed en zal het ook even duren voordat ze open doen. Dus wat denk je ermee te bereiken? Of je moet van plan zijn om door t raam te gluren en iets op te vangen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:19 schreef gast89 het volgende:
[..]
Bij deze:
Wat wil ik eruit halen: de waarheid, zonder twijfel. Aangezien het vertrouwen al kapot is ga ik r volgende week achteraan om te kijken of t echt zo braaf is.
Hoe: zie boven
En misschien schiet ik r nix mee op of ga ik r op achteruit of wat dan ook, de waarheid kan ook opluchten wat me net iets meer waard is. En hoe ik die achterhaal laat ik ff in t midden
sloten vervangen en spullen t huis uit zetten lijkt me een slecht plan. Beetje kinderachtig. Bovendien is t huis wss ook haar eigendomquote:Op woensdag 17 september 2014 08:58 schreef Koral het volgende:
Waarom wacht je op een letterlijke bevestiging? Ze schrijft zelf dat ze een boefje is en niet zal veranderen. En ze is er nog trots op ook.
Alsof alles acceptabel is behalve dat ene? Kom op zeg. Neem gerust wat tijd om aan het idee te wennen en je voorbereidingen te treffen op een leven zonder haar.
Verder ook niet discussiëren (en zeker niet over het bericht beginnen) of kans op een uitleg geven. Gewoon sloten van je huis vervangen en spullen voor de deur zetten. En als ze vraagt waarom alleen terug zeggen dat ze dat zelf ook wel kan bedenken. Dit alles ter bescherming van je eigenwaarde.
Je schreef al eerder dat je moeilijk van vertrouwen bent. Dat wordt er met je huidige aanpak niet beter op.
Bovendien als ze echt spijt heeft en je wilt haar nog een kans geven kun je dat altijd nog doen. Maar dan heb je in ieder geval een duidelijk signaal afgegeven wat voor houding je verwacht ten opzichte van je relatie.
Sterkte.
Als dat zo was had TS waarschijnlijk hier geen topic vol vertwijfeling over geopend. En ook niet de behoefte aan een confrontatie bij die vent voor de deur. Dan is TS alleen boos over het feit dat zijn vrouw niet dit met hem deelt (en daardoor gevoelsmatig het recht misloopt om ook met een ander van bil te gaan).quote:Op woensdag 17 september 2014 07:53 schreef funky_fart het volgende:
Even alles gelezen en het vannacht wat overdenking gegund.
Vraag aan TS: je schreef in het begin ddat je wist dat je vrouw wel interesse heeft in dit soort avontuurtjes.
Hoe weet je dat?
En hadden jullie een soort van consensus over hoe hiermee om te gaan zodra een van jullie beiden zich hieraan schuldig wil gaan maken cq maakt?
Huurhuis schreef TS eerder. Bovendien heeft ze vast wel een slaapplekje bij haar EHBO-er. Niets kinderachtig aan. Gewoon duidelijk statement.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
sloten vervangen en spullen t huis uit zetten lijkt me een slecht plan. Beetje kinderachtig. Bovendien is t huis wss ook haar eigendom
Haha grappig, ik dacht precies hetzelfde. De manier van reageren proef ik niet extreme haat, meer bijna een stiekeme interesse.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:02 schreef Teydelyk het volgende:
ts heeft gewoon een cuckold fetisj, slotje!
Allemaal aannames, hoewel goed mogelijk. Ik hoor het liever van TSquote:Op woensdag 17 september 2014 09:08 schreef Koral het volgende:
[..]
Als dat zo was had TS waarschijnlijk hier geen topic vol vertwijfeling over geopend. En ook niet de behoefte aan een confrontatie bij die vent voor de deur. Dan is TS alleen boos over het feit dat zijn vrouw niet dit met hem deelt (en daardoor gevoelsmatig het recht misloopt om ook met een ander van bil te gaan).
Dit lijkt me de beste oplossing. Gewoon niet teveel woorden aan vuil maken. Als zij denkt toch nog verder te willen met TS dan is het haar beurt er moeite voor te doen.quote:Op woensdag 17 september 2014 08:58 schreef Koral het volgende:
Waarom wacht je op een letterlijke bevestiging? Ze schrijft zelf dat ze een boefje is en niet zal veranderen. En ze is er nog trots op ook.
Alsof alles acceptabel is behalve dat ene? Kom op zeg. Neem gerust wat tijd om aan het idee te wennen en je voorbereidingen te treffen op een leven zonder haar.
Verder ook niet discussiëren (en zeker niet over het bericht beginnen) of kans op een uitleg geven. Gewoon sloten van je huis vervangen en spullen voor de deur zetten. En als ze vraagt waarom alleen terug zeggen dat ze dat zelf ook wel kan bedenken. Dit alles ter bescherming van je eigenwaarde.
Je schreef al eerder dat je moeilijk van vertrouwen bent. Dat wordt er met je huidige aanpak niet beter op.
Bovendien als ze echt spijt heeft en je wilt haar nog een kans geven kun je dat altijd nog doen. Maar dan heb je in ieder geval een duidelijk signaal afgegeven wat voor houding je verwacht ten opzichte van je relatie.
Sterkte.
Ik had precies hetzelfde, alhoewel het 2 jaar daarvoor geen vreemdgaan wasquote:Op woensdag 17 september 2014 09:21 schreef Deckard het volgende:
Als ik het gesprek zo lees was ze al aan het vreemdgaan voordat TS en zij getrouwd waren.
Amen.quote:Op woensdag 17 september 2014 08:58 schreef Koral het volgende:
Sterkte.
Dit.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat ''gesprek''
Ze had allang buiten gestaan...
R&P / Vreemdgaanquote:
HHAHAHA JE BEDOELT ZN PIEMOL IK SNAP HETquote:Op woensdag 17 september 2014 09:24 schreef Deckard het volgende:
Kan je die vent niet mank maken? Op bepaalde plekken?
Nice.quote:00:30 12 sep. - #V: dat blijft staan ik hou van erik en zou hem echt niet willen missen hij is alles voor me
maar dat houdt niet weg dat ik het niet heerlihk vind wat er tussen ons gebeurd
quote:Op woensdag 17 september 2014 09:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
sloten vervangen en spullen t huis uit zetten lijkt me een slecht plan. Beetje kinderachtig. Bovendien is t huis wss ook haar eigendom
Ze bedoelt gewoon de goede gesprekken, en de thee die de EHBO meneer wel heeft en hij thuis niet.quote:
klopt maar dat kan gewoon op een normale manier gebeuren....niet via de tokkie methodequote:Op woensdag 17 september 2014 11:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]Zij gaat vreemd, dus ze heeft daar niets meer te zoeken. Als het andersom was geweest zou ook iedereen de vrouw vertellen dat ze die man eruit zou moeten schoppen.
quote:Op woensdag 17 september 2014 09:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Het is een huurhuis wat hij waarschijnlijk zelf ook kan betalen. Eens met dat je het op een volwassen manier op moet lossen, maar er zijn hier geen kinderen, geen koophuis oid, en ze zijn net twee maanden getrouwd. Dan hoef je echt niet de zachte aanpak te kiezen omdat je nog op zoveel meer manieren gebonden bent.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 september 2014 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is een huurhuis wat hij waarschijnlijk zelf ook kan betalen. Eens met dat je het op een volwassen manier op moet lossen, maar er zijn hier geen kinderen, geen koophuis oid, en ze zijn net twee maanden getrouwd. Dan hoef je echt niet de zachte aanpak te kiezen omdat je nog op zoveel meer manieren gebonden bent.
Plus als TS de vrouw was geweest en de man zo met z'n scharrel appte dan was dit al deel 4 en riep driekwart van vrouwelijk FOK op tot openbare castratie van de man in kwestie.
quote:
nee.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
HHAHAHA JE BEDOELT ZN PIEMOL IK SNAP HET
Ik heb haar n keer betrapt op t snel wegklikken van n website ( achteraf brpwsergeschiedenis doorzocht, bleek dat t om n sexchat site ging, waarop ze aangaf alleen n goed gesprek te zoeken... right), stond ook vermeld dat ze n zogenoemd avontuurje niet schuwt.quote:Op woensdag 17 september 2014 07:53 schreef funky_fart het volgende:
Even alles gelezen en het vannacht wat overdenking gegund.
Vraag aan TS: je schreef in het begin ddat je wist dat je vrouw wel interesse heeft in dit soort avontuurtjes.
Hoe weet je dat?
En hadden jullie een soort van consensus over hoe hiermee om te gaan zodra een van jullie beiden zich hieraan schuldig wil gaan maken cq maakt?
En hoe vordert deze belofte nu? Want ze is dus vreemdgegaan.. en wat is jouw volgende stap?quote:Op woensdag 17 september 2014 12:43 schreef gast89 het volgende:
Wat betreft je 2e vraag: wehebben t r wel s over gehad als t zou gebeuren: we waren t r beiden over eens dat r over gepraat moest worden als de een vreemd zou gaan, maar ik heb achteraf aangegeven dat ik haar eruit zou trappen als ik r achter kwam. Eventuele verwensingen daargelaten...
Wees heel blij dat je haar nog niet hebt bezwangerd (of dat ze zwanger van een ander is en zegt dat het van jou is...), want dan blijf je dit gewoon houden in de toekomst....quote:Op woensdag 17 september 2014 12:43 schreef gast89 het volgende:
[..]
Ik heb haar n keer betrapt op t snel wegklikken van n website ( achteraf brpwsergeschiedenis doorzocht, bleek dat t om n sexchat site ging, waarop ze aangaf alleen n goed gesprek te zoeken... right), stond ook vermeld dat ze n zogenoemd avontuurje niet schuwt.
Wat betreft je 2e vraag: wehebben t r wel s over gehad als t zou gebeuren: we waren t r beiden over eens dat r over gepraat moest worden als de een vreemd zou gaan, maar ik heb achteraf aangegeven dat ik haar eruit zou trappen als ik r achter kwam. Eventuele verwensingen daargelaten...
Kortom: gewoon een sletje.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:43 schreef gast89 het volgende:
[..]
Ik heb haar n keer betrapt op t snel wegklikken van n website ( achteraf brpwsergeschiedenis doorzocht, bleek dat t om n sexchat site ging, waarop ze aangaf alleen n goed gesprek te zoeken... right), stond ook vermeld dat ze n zogenoemd avontuurje niet schuwt.
Naar bekende wegen vragenquote:Op woensdag 17 september 2014 12:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En hoe vordert deze belofte nu? Want ze is dus vreemdgegaan.. en wat is jouw volgende stap?
Heb haardaar inmiddels vanafgepraat, ze heeft zich daar afgemeld en skype (waar ze n paar van die gasten toegevoegd had en dergelujke gesprekken mee had, die ze achteraf tegen mij als lulverhaaltjes afdeed) heeft ze ook verwijderdquote:Op woensdag 17 september 2014 12:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Kortom: gewoon een sletje.
Dit maakt het eigenlijk nog veel erger. De EHBO'er is nog een bekende, iemand die ze 10 jaar kent en een band mee heeft. Maar op een sexchatsite aangeven dat je best wil sexdaten is nog sletteriger. Welke site bezoekt ze? Ik heb ook wel zin in een avontuurtje.
Maar ze laat zich wel nog steeds neuken door de EHBOer, wanneer ga je daar iets aan doen?quote:Op woensdag 17 september 2014 12:52 schreef gast89 het volgende:
[..]
Heb haardaar inmiddels vanafgepraat, ze heeft zich daar afgemeld en skype (waar ze n paar van die gasten toegevoegd had en dergelujke gesprekken mee had, die ze achteraf tegen mij als lulverhaaltjes afdeed) heeft ze ook verwijderd
Wat mij betreft heeft ze haar kuil al gegraven maar ik sta openvoor suggestiesquote:Op woensdag 17 september 2014 12:49 schreef Scorpie het volgende:
We kunnen haar wel even in de val lokken TS.
En nu blijf je gewoon bij haar?quote:Op woensdag 17 september 2014 12:52 schreef gast89 het volgende:
[..]
Heb haardaar inmiddels vanafgepraat, ze heeft zich daar afgemeld en skype (waar ze n paar van die gasten toegevoegd had en dergelujke gesprekken mee had, die ze achteraf tegen mij als lulverhaaltjes afdeed) heeft ze ook verwijderd
Ik schuif hem er wel even in en doe wel een vol verslag.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:49 schreef Scorpie het volgende:
We kunnen haar wel even in de val lokken TS.
Nou ik weet dat Loveless85 een enorme player is. Die kan d'r vast wel uit d'r kleren lullen terwijl alles opgenomen wordt.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:53 schreef gast89 het volgende:
[..]
Wat mij betreft heeft ze haar kuil al gegraven maar ik sta openvoor suggesties
Volgende week woensdag als ze dr weer heen gaat actervolgen en als ik die flat binnenkom te weten komen wat ik kan maar als ze die avond thuis sowieso n aantal a4tjes laten lezen van haa reigen gesprekken (zie aantal paginas terug)quote:Op woensdag 17 september 2014 12:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar ze laat zich wel nog steeds neuken door de EHBOer, wanneer ga je daar iets aan doen?
Kijk, Deckard ''schuift hem er wel even in''quote:Op woensdag 17 september 2014 12:54 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik schuif hem er wel even in en doe wel een vol verslag.
Je bent niet goed wijs.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:55 schreef gast89 het volgende:
[..]
Volgende week woensdag als ze dr weer heen gaat actervolgen en als ik die flat binnenkom te weten komen wat ik kan maar als ze die avond thuis sowieso n aantal a4tjes laten lezen van haa reigen gesprekken (zie aantal paginas terug)
Ik ben nu eenmaal zeer geveolig voor dit soort zaken. Dat gaat mij aan het hart.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kijk, Deckard ''schuift hem er wel even in''
Doet ie gewoon even voor je.
En wat nou als het een vuurspuwende draak is dat mokkel van m?quote:Op woensdag 17 september 2014 12:56 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal zeer geveolig voor dit soort zaken. Dat gaat mij aan het hart.
Ja, want Drenthequote:Op woensdag 17 september 2014 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En wat nou als het een vuurspuwende draak is dat mokkel van m?
Zo eentje die met een simpel kuchje al de provincie Drenthe in brand zet?
Schuif je m er dan ook nog even in voor het goede doel?
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:13 schreef fathank het volgende:
Gewoon besnijden en dichtnaaien. Lang leve de multiculturele samenleving
ik denk er bij man en vrouw hetzelfde over hoorquote:Op woensdag 17 september 2014 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is een huurhuis wat hij waarschijnlijk zelf ook kan betalen. Eens met dat je het op een volwassen manier op moet lossen, maar er zijn hier geen kinderen, geen koophuis oid, en ze zijn net twee maanden getrouwd. Dan hoef je echt niet de zachte aanpak te kiezen omdat je nog op zoveel meer manieren gebonden bent.
Plus als TS de vrouw was geweest en de man zo met z'n scharrel appte dan was dit al deel 4 en riep driekwart van vrouwelijk FOK op tot openbare castratie van de man in kwestie.
graag ook antwoord op mijn vraag..quote:Op woensdag 17 september 2014 12:43 schreef gast89 het volgende:
[..]
Stel dat ze oprecht spijt zou hebben en t idd nooit meer zou doen, zou ik haar dan die kans moeten geven na n goeie uitbrander?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik denk er bij man en vrouw hetzelfde over hoortuurlijk is zij een trut dat vind ik uiteraard . Maar spullen uit huis zetten is een kinderachtige reactie van mensen die hun emoties niet onder controle hebben.
En als ze dan binnen 3,54923890324038942 seconden antwoordt dat het alleen om een massage gaat?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:04 schreef gast89 het volgende:
Heb al n beter idee: vanmiddag printje doen en in dr murf douwen, binnen 5 seconden geen uitleg = enkeltje naar buiten
Nee, want ze doet dit al sinds voordat jullie getrouwd zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:06 schreef gast89 het volgende:
[..]
Stel dat ze oprecht spijt zou hebben en t idd nooit meer zou doen, zou ik haar dan die kans moeten geven na n goeie uitbrander?
Nee. Nee. Nee. Ze is absoluut onbetrouwbaar.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:06 schreef gast89 het volgende:
[..]
Stel dat ze oprecht spijt zou hebben en t idd nooit meer zou doen, zou ik haar dan die kans moeten geven na n goeie uitbrander?
Print het uit. Ga zitten. Vraag of zij gaat zitten. Praat.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:04 schreef gast89 het volgende:
Heb al n beter idee: vanmiddag printje doen en in dr murf douwen, binnen 5 seconden geen uitleg = enkeltje naar buiten
dat moet je zelf bepalen maar ik zou het uit maken. Ik denk ook niet dat ze binnenkort zal veranderen. Ze zegt zelf dat ze geleefd wil hebben als ze oud is, dus daar heb jij niks aan.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:06 schreef gast89 het volgende:
[..]
Nee. Uit dat gesprek maak ik op dat ze al vreemdgaat al voor dat jullie gehuwd zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:06 schreef gast89 het volgende:
[..]
Ik heb niks met draken. Ook niets met toverkollen.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En wat nou als het een vuurspuwende draak is dat mokkel van m?
Zo eentje die met een simpel kuchje al de provincie Drenthe in brand zet?
Schuif je m er dan ook nog even in voor het goede doel?
Aangezien dit al bezig is van voor jullie huwelijk en ze aangeeft ''getrouwd te zijn en niet dood'' en nog wat wil meemaken op dat gebied in haar leven zeg ik toch nee.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:06 schreef gast89 het volgende:
[..]
Dus dan haak je af, jammer hoor, ben je toch niet zo behulpzaam als dat ik dacht.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:14 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik heb niks met draken. Ook niets met toverkollen.
Daar gaat het toch niet om? Je hebt haar er vanaf gepraat. Bravo. Ze had die onbekende gasten dus al op skype, hebben al lekker geil gechat en had intenties om met die gasten af te spreken. Ze is een compleet doorgeslagen nympho.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:52 schreef gast89 het volgende:
[..]
Beste wat je kan doen is zorgen dat alles eerst rond is qua voorzorgsmaatregelen. Misschien dat je geld ergens kan wegleggen dat niet kan worden verdeelt tijdens de scheiding en meer van dat soort zaken.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:04 schreef gast89 het volgende:
Sorry, ik ben niet de ideale schoonzoon.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus dan haak je af, jammer hoor, ben je toch niet zo behulpzaam als dat ik dacht.
Dat blijkt.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:16 schreef Deckard het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet de ideale schoonzoon.
Als het iets éénmaligs was geweest, misschien. Als ze je al jaren loopt te besodemieteren, alleen als je geen zelfrespect hebt.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:06 schreef gast89 het volgende:
Dan had je maar niet in gemeenschap van moeten trouwen. De helft is gewoon volgens de wet voor die sloerie. Zo simpel is hetquote:Op woensdag 17 september 2014 13:16 schreef Deckard het volgende:
[..]
Beste wat je kan doen is zorgen dat alles eerst rond is qua voorzorgsmaatregelen. Misschien dat je geld ergens kan wegleggen dat niet kan worden verdeelt tijdens de scheiding en meer van dat soort zaken.
Er moet vast nog wel het een en ander weg te sluizen zijn naar vrienden.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dan had je maar niet in gemeenschap van moeten trouwen. De helft is gewoon volgens de wet voor die sloerie. Zo simpel is het
Gewoon opnemen en verstoppen. Heel makkelijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:20 schreef Deckard het volgende:
[..]
Er moet vast nog wel het een en ander weg te sluizen zijn naar vrienden.
Dat vind ik dan op zn zachts gezegd niet netjes. Tuurlijk zou ik het wel begrijpen, maar als je trouwt in gemeenschap van dan vind ik dat not done. Eerlijk zullen we alles delen en niet ik een beetje meer dan jij. Daar had je vooraf maar over na moeten denken.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:20 schreef Deckard het volgende:
[..]
Er moet vast nog wel het een en ander weg te sluizen zijn naar vrienden.
quote:Op woensdag 17 september 2014 13:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dan had je maar niet in gemeenschap van moeten trouwen. De helft is gewoon volgens de wet voor die sloerie. Zo simpel is het
https://www.jurofoon.nl/n(...)n-over-echtscheidingquote:5. Overspel en vreemdgaan spelen een rol
Vaak wordt gedacht dat bij een echtscheiding het overspel van de partner (negatieve) gevolgen heeft voor de overspelige. Hoewel vroeger overspel een juridische reden voor scheiding was, speelt het tegenwoordig geen rol van betekenis meer. Slechts in zeer uitzonderlijke gevallen kan het overspel van een partner gevolgen hebben, bijvoorbeeld voor het recht op partneralimentatie.
Ik vind vreemdgaan en trouwen onder valse voorwendselen not done.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat vind ik dan op zn zachts gezegd niet netjes. Tuurlijk zou ik het wel begrijpen, maar als je trouwt in gemeenschap van dan vind ik dat not done. Eerlijk zullen we alles delen en niet ik een beetje meer dan jij. Daar had je vooraf maar over na moeten denken.
Slim.quote:Als ik ooit al zou trouwen (en die kans acht ik bijzonder klein, want ik zie er (buiten dat je dan je vriendin je vrouw kunt noemen geen enkele meerwaarde van in) dan zou ik dat zeker niet in gemeenschap van goederen doen.
Who gives a fuck, zij ging al vreemd toen ze nog niet eens getrouwd waren.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat vind ik dan op zn zachts gezegd niet netjes. Tuurlijk zou ik het wel begrijpen, maar als je trouwt in gemeenschap van dan vind ik dat not done. Eerlijk zullen we alles delen en niet ik een beetje meer dan jij. Daar had je vooraf maar over na moeten denken.
Scheiden kan gebeuren, maar dit is gebeurd al voor het trouwen. Dus hij is er ingetuind op valse voorwaarden. Ik zie daar niets verkeerds in om het op deze manier te doen.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat je die vraag nu stelt geeft al aan dat je het blijkbaar allemaal niet zo erg vindt en best bereid bent om haar te vergeven.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:06 schreef gast89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bang om geen ander meer te kunnen vinden.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat je die vraag nu stelt geeft al aan dat je het blijkbaar allemaal niet zo erg vindt en best bereid bent om haar te vergeven.
Kijk, dan moet je dat verder gewoon zelf beslissen. Normaal gesproken gelden de adviezen door rationele mensen om iemand in een labiele situatie te behoeden voor verder leed. In dit geval haal jij blijkbaar een beetje je schouders erover op. Je vindt het vervelend en onwenselijk, maar blijkbaar hou je 'vergiffenis' nog open als optie...
Dat kan natuurlijk. Dat is voor iedere persoon verschillend. Er zijn genoeg mensen in de wereld die k kunnen leven met een overspelige partner en daar toch bij willen blijven.
Die angst kan ik begrijpen, maar goed, dan de vraag of je dus bij een overspelige hoer wilt blijven als alternatief voor alleen zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:16 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bang om geen ander meer te kunnen vinden.
1. Hij is een trolquote:Op woensdag 17 september 2014 14:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die angst kan ik begrijpen, maar goed, dan de vraag of je dus bij een overspelige hoer wilt blijven als alternatief voor alleen zijn.
En wat als er straks dus wel kinderen aan komen!? En hoe zal TS erop kunnen vertrouwen dat het de zijne zijn...!?
4. Hij voelt weinig emotiesquote:Op woensdag 17 september 2014 14:41 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
1. Hij is een trol
2. Hij heeft een billboard voor z'n kop
3. Hij vindt het eigenlijk wel geil
Is dit een troll? Ze neukt hem inderdaad ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:42 schreef gast89 het volgende:
Nu ben ik misschien blind, maar valt r uit dat gesprek iets concreets op te maken (behalve dat r dan al niet deels ontklede lichaamsdelen gemasseerd worden)?
TROLL of CUCKOLDquote:Op woensdag 17 september 2014 14:47 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Is dit een troll? Ze neukt hem inderdaad ja.
Nou poe hee, wat heb jij goed op je strepen gestaanquote:Op woensdag 17 september 2014 12:52 schreef gast89 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |