Vraag een scheiding aan. (Of neuk haar hard in d'r kontgat).quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:19 schreef gast89 het volgende:
[..]
Nogmaals: dumpen was makkelijker vóór de bruiloft
Voor de rest haal je me de woorden uit de mond
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:16 schreef opgebaarde het volgende:
Je kan haar natuurlijk op de man vragen hoe zij denkt da die teksten van haar whatsapp op jou overkomen maar de kans dat ze alles keihard ontkent is zeker aanwezig. Is het mogelijk om meer "bewijs" te verzamelen voordat je gekke dingen gaat doen?
Gekke dingen zijn er genoeg in me op gekomen, gelukkig nix strafbaars. En wat mij betreft heb ik bewijs genoeg, alleen haar eigen verklaring ontbreekt wat mij betreftquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:16 schreef opgebaarde het volgende:
Je kan haar natuurlijk op de man vragen hoe zij denkt da die teksten van haar whatsapp op jou overkomen maar de kans dat ze alles keihard ontkent is zeker aanwezig. Is het mogelijk om meer "bewijs" te verzamelen voordat je gekke dingen gaat doen?
Heb je een koophuis met een dikke restschuld?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:19 schreef gast89 het volgende:
[..]
Nogmaals: dumpen was makkelijker vóór de bruiloft
Voor de rest haal je me de woorden uit de mond
Happy end...quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:20 schreef HighVolume het volgende:
Het gaat erom of die massages met of zonder happy end is natuurlijk
Gewoon huurhuis, en kan ik opzich in mn eentje net wel/net niet betalen, maar is op dit moment mn minste zorgquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:20 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Heb je een koophuis met een dikke restschuld?
Altijd goed!
Als jij het huis in je uppie kunt betalen, dan hoef jij haar niet uit te kopen maar moet zij jou de helft van de restschuld dokken
Ik ben n tijd geleden inderdaad eens vreemdgegaan (andere relatie), maar dat praat deze situatie uiteraard niet goedquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:21 schreef opgebaarde het volgende:
Ben je zelf wel eens (bijna) vreemd gegaan?
Onder bijna valt ook elk uur een harde krijgen van je collega
Wat dan wel?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:21 schreef gast89 het volgende:
[..]
Gewoon huurhuis, en kan ik opzich in mn eentje net wel/net niet betalen, maar is op dit moment mn minste zorg
ts is getrouwd met een chinees ofzoquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:21 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Happy end...Wat is er 'happy' aan om klaar te komen in/met een Aziaat?
Klopt, was ook geenszins mijn intentie maar bepaalt misschien wel hoe je de context in een tekst of situatie aanvoeltquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:23 schreef gast89 het volgende:
[..]
Ik ben n tijd geleden inderdaad eens vreemdgegaan (andere relatie), maar dat praat deze situatie uiteraard niet goed
Ja maak van jezelf een martelaarquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:24 schreef gast89 het volgende:
[..]
[..]
Wat mijn vrouw anders dan ze zegt uitspookt bij een andere vent
Dat belemmerd je ervan om haar te dumpen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:24 schreef gast89 het volgende:
[..]
[..]
Wat mijn vrouw anders dan ze zegt uitspookt bij een andere vent
Was niet mn bedoeling, maar volgens mij heb ik het recht te weten wat mijn vrouw doet, des te meer als ze iets verzwijgtquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:25 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ja maak van jezelf een martelaar
Wat wil je nog van ons weten dan? Confronteren is confronteren.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:27 schreef gast89 het volgende:
[..]
Was niet mn bedoeling, maar volgens mij heb ik het recht te weten wat mijn vrouw doet, des te meer als ze iets verzwijgt
Dat doe ik toch wel, wil alleen weten hoe ik dat t beste zou kunnen doen, ik sta altijd open voor ideeenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat wil je nog van ons weten dan? Confronteren is confronteren.
En wat nou als die jongen wel wil maar door zijn vrouw in de friendzone zit?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:39 schreef Zolder het volgende:
dit is wel een pro strategie: stuur met de telefoon van je vriendin een whatsappje naar die jongen met een vraag als: Ready for more? Ik heb zin!
Krijg je een dikke ja dan weet je genoeg
krijg je een reactie als wtf? dan zeg je snel oeps die moest naar mijn vriend
Daarom moet je ook iets zeggen als: zin in dezelfde behandeling? Ik heb zin..quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
En wat nou als die jongen wel wil maar door zijn vrouw in de friendzone zit?
Geen idee, is al te lang geleden. Zal ook meespelen dat ik moeilijk van vertrouwen ben door eerdere ervaringenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |