abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144621003
Dat zo iemand ten overstaan van beide families met droge ogen trouw durft te beweren zeg. :X

Ik zou die slet buitentrappen. En hard ook. Opgeflikkerd. Hoer :r }:| :( :r!!!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_144621004
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 12:52 schreef gast89 het volgende:

[..]

Heb haardaar inmiddels vanafgepraat, ze heeft zich daar afgemeld en skype (waar ze n paar van die gasten toegevoegd had en dergelujke gesprekken mee had, die ze achteraf tegen mij als lulverhaaltjes afdeed) heeft ze ook verwijderd :)
Daar gaat het toch niet om? Je hebt haar er vanaf gepraat. Bravo. Ze had die onbekende gasten dus al op skype, hebben al lekker geil gechat en had intenties om met die gasten af te spreken. Ze is een compleet doorgeslagen nympho.

Ik kan je met een grote zekerheid zeggen dat de EHBO'er niet de enige is die haar "gemasseerd" heeft.

Het is pijnlijk, want je zal het huwelijk en jullie relatie toch anders hebben voorgesteld, maar ze heeft geen genoeg aan jou en daarom moet je z.s.m. kappen met deze shit. Jullie relatie en huwelijk was een fiasco, een leugen.

Tijd om een vrouw te leren kennen die jou wel waardeert en wel van je houdt. En wat je ook doet: deze vrouw moet weg, geen enkele kans meer geven en geen vergeving! Ze zal je hoe dan ook weer pijn gaan doen.
pi_144621031
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:04 schreef gast89 het volgende:
Heb al n beter idee: vanmiddag printje doen en in dr murf douwen, binnen 5 seconden geen uitleg = enkeltje naar buiten
Beste wat je kan doen is zorgen dat alles eerst rond is qua voorzorgsmaatregelen. Misschien dat je geld ergens kan wegleggen dat niet kan worden verdeelt tijdens de scheiding en meer van dat soort zaken.
pi_144621045
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dus dan haak je af, jammer hoor, ben je toch niet zo behulpzaam als dat ik dacht.
Sorry, ik ben niet de ideale schoonzoon.
pi_144621055
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:16 schreef Deckard het volgende:

[..]

Sorry, ik ben niet de ideale schoonzoon.
Dat blijkt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144621119
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:06 schreef gast89 het volgende:
Stel dat ze oprecht spijt zou hebben en t idd nooit meer zou doen, zou ik haar dan die kans moeten geven na n goeie uitbrander?
Als het iets éénmaligs was geweest, misschien. Als ze je al jaren loopt te besodemieteren, alleen als je geen zelfrespect hebt.
pi_144621121
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:16 schreef Deckard het volgende:

[..]

Beste wat je kan doen is zorgen dat alles eerst rond is qua voorzorgsmaatregelen. Misschien dat je geld ergens kan wegleggen dat niet kan worden verdeelt tijdens de scheiding en meer van dat soort zaken.
Dan had je maar niet in gemeenschap van moeten trouwen. De helft is gewoon volgens de wet voor die sloerie. Zo simpel is het :)
pi_144621155
quote:
7s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:19 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dan had je maar niet in gemeenschap van moeten trouwen. De helft is gewoon volgens de wet voor die sloerie. Zo simpel is het :)
Er moet vast nog wel het een en ander weg te sluizen zijn naar vrienden.
pi_144621195
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:20 schreef Deckard het volgende:

[..]

Gewoon opnemen en verstoppen. Heel makkelijk.
pi_144621209
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:20 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dat vind ik dan op zn zachts gezegd niet netjes. Tuurlijk zou ik het wel begrijpen, maar als je trouwt in gemeenschap van dan vind ik dat not done. Eerlijk zullen we alles delen en niet ik een beetje meer dan jij. Daar had je vooraf maar over na moeten denken. :)

Als ik ooit al zou trouwen (en die kans acht ik bijzonder klein, want ik zie er (buiten dat je dan je vriendin je vrouw kunt noemen geen enkele meerwaarde van in) dan zou ik dat zeker niet in gemeenschap van goederen doen.

:)
  woensdag 17 september 2014 @ 13:23:51 #286
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144621245
quote:
7s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:19 schreef Geralt het volgende:

[..]

quote:
5. Overspel en vreemdgaan spelen een rol
Vaak wordt gedacht dat bij een echtscheiding het overspel van de partner (negatieve) gevolgen heeft voor de overspelige. Hoewel vroeger overspel een juridische reden voor scheiding was, speelt het tegenwoordig geen rol van betekenis meer. Slechts in zeer uitzonderlijke gevallen kan het overspel van een partner gevolgen hebben, bijvoorbeeld voor het recht op partneralimentatie.
https://www.jurofoon.nl/n(...)n-over-echtscheiding

Dan is het nog de vraag of dit een uitzonderlijke geval is, gezien dat ze al een seksuele relatie had met de EHBO-er voor het huwelijk heeft hij misschien wel een kans.

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 17-09-2014 13:32:21 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 17 september 2014 @ 13:24:58 #287
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144621276
quote:
7s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:22 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat vind ik dan op zn zachts gezegd niet netjes. Tuurlijk zou ik het wel begrijpen, maar als je trouwt in gemeenschap van dan vind ik dat not done. Eerlijk zullen we alles delen en niet ik een beetje meer dan jij. Daar had je vooraf maar over na moeten denken. :)
Ik vind vreemdgaan en trouwen onder valse voorwendselen not done.
quote:
Als ik ooit al zou trouwen (en die kans acht ik bijzonder klein, want ik zie er (buiten dat je dan je vriendin je vrouw kunt noemen geen enkele meerwaarde van in) dan zou ik dat zeker niet in gemeenschap van goederen doen.

:)
Slim.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_144621305
quote:

[..]

Who gives a fuck, zij ging al vreemd toen ze nog niet eens getrouwd waren. :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144621381
quote:

[..]

Scheiden kan gebeuren, maar dit is gebeurd al voor het trouwen. Dus hij is er ingetuind op valse voorwaarden. Ik zie daar niets verkeerds in om het op deze manier te doen.
pi_144621701
Ts is trouwens wel een poesje.
  woensdag 17 september 2014 @ 13:45:45 #291
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_144621913
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:38 schreef Stimorol- het volgende:
Ts is trouwens wel een poesje.
En ts vrouw een stoeipoesje O+
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
  woensdag 17 september 2014 @ 14:13:20 #292
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_144622757
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:06 schreef gast89 het volgende:

[..]

Stel dat ze oprecht spijt zou hebben en t idd nooit meer zou doen, zou ik haar dan die kans moeten geven na n goeie uitbrander?
Dat je die vraag nu stelt geeft al aan dat je het blijkbaar allemaal niet zo erg vindt en best bereid bent om haar te vergeven.

Kijk, dan moet je dat verder gewoon zelf beslissen. Normaal gesproken gelden de adviezen door rationele mensen om iemand in een labiele situatie te behoeden voor verder leed. In dit geval haal jij blijkbaar een beetje je schouders erover op. Je vindt het vervelend en onwenselijk, maar blijkbaar hou je 'vergiffenis' nog open als optie...

Dat kan natuurlijk. Dat is voor iedere persoon verschillend. Er zijn genoeg mensen in de wereld die kunnen leven met een overspelige partner en daar toch bij willen blijven.
  woensdag 17 september 2014 @ 14:16:19 #293
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_144622857
quote:
99s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:13 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dat je die vraag nu stelt geeft al aan dat je het blijkbaar allemaal niet zo erg vindt en best bereid bent om haar te vergeven.

Kijk, dan moet je dat verder gewoon zelf beslissen. Normaal gesproken gelden de adviezen door rationele mensen om iemand in een labiele situatie te behoeden voor verder leed. In dit geval haal jij blijkbaar een beetje je schouders erover op. Je vindt het vervelend en onwenselijk, maar blijkbaar hou je 'vergiffenis' nog open als optie...

Dat kan natuurlijk. Dat is voor iedere persoon verschillend. Er zijn genoeg mensen in de wereld die k kunnen leven met een overspelige partner en daar toch bij willen blijven.
Waarschijnlijk bang om geen ander meer te kunnen vinden.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_144623212
Schop die hoer naar buiten TS.
  woensdag 17 september 2014 @ 14:31:52 #295
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_144623425
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:16 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Waarschijnlijk bang om geen ander meer te kunnen vinden.
Die angst kan ik begrijpen, maar goed, dan de vraag of je dus bij een overspelige hoer wilt blijven als alternatief voor alleen zijn.

En wat als er straks dus wel kinderen aan komen!? En hoe zal TS erop kunnen vertrouwen dat het de zijne zijn...!?
  woensdag 17 september 2014 @ 14:41:18 #296
431144 Teydelyk
pi_144623778
quote:
99s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:31 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Die angst kan ik begrijpen, maar goed, dan de vraag of je dus bij een overspelige hoer wilt blijven als alternatief voor alleen zijn.

En wat als er straks dus wel kinderen aan komen!? En hoe zal TS erop kunnen vertrouwen dat het de zijne zijn...!?
1. Hij is een trol
2. Hij heeft een billboard voor z'n kop
3. Hij vindt het eigenlijk wel geil
  woensdag 17 september 2014 @ 14:43:14 #297
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_144623847
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:41 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

1. Hij is een trol
2. Hij heeft een billboard voor z'n kop
3. Hij vindt het eigenlijk wel geil
4. Hij voelt weinig emoties
5. Hij voelt zich kut maar durft niks
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_144624001
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 21:42 schreef gast89 het volgende:
Nu ben ik misschien blind, maar valt r uit dat gesprek iets concreets op te maken (behalve dat r dan al niet deels ontklede lichaamsdelen gemasseerd worden)?
Is dit een troll? Ze neukt hem inderdaad ja.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  woensdag 17 september 2014 @ 14:47:55 #299
431144 Teydelyk
pi_144624025
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:47 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

Is dit een troll? Ze neukt hem inderdaad ja.
TROLL of CUCKOLD

Slotje, dit past beter in ONZ/KLB.
  woensdag 17 september 2014 @ 14:48:56 #300
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_144624065
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 12:52 schreef gast89 het volgende:

[..]

Heb haardaar inmiddels vanafgepraat, ze heeft zich daar afgemeld en skype (waar ze n paar van die gasten toegevoegd had en dergelujke gesprekken mee had, die ze achteraf tegen mij als lulverhaaltjes afdeed) heeft ze ook verwijderd :)
Nou poe hee, wat heb jij goed op je strepen gestaan :')
Heb je haar inmiddels ook al vastgeketend aan het aanrecht, en alle vormen van communicatie verboden zoals mobiele telefoon, fax, postduiven en rooksignalen?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')