Daar gaat het toch niet om? Je hebt haar er vanaf gepraat. Bravo. Ze had die onbekende gasten dus al op skype, hebben al lekker geil gechat en had intenties om met die gasten af te spreken. Ze is een compleet doorgeslagen nympho.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:52 schreef gast89 het volgende:
[..]
Heb haardaar inmiddels vanafgepraat, ze heeft zich daar afgemeld en skype (waar ze n paar van die gasten toegevoegd had en dergelujke gesprekken mee had, die ze achteraf tegen mij als lulverhaaltjes afdeed) heeft ze ook verwijderd
Beste wat je kan doen is zorgen dat alles eerst rond is qua voorzorgsmaatregelen. Misschien dat je geld ergens kan wegleggen dat niet kan worden verdeelt tijdens de scheiding en meer van dat soort zaken.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:04 schreef gast89 het volgende:
Heb al n beter idee: vanmiddag printje doen en in dr murf douwen, binnen 5 seconden geen uitleg = enkeltje naar buiten
Sorry, ik ben niet de ideale schoonzoon.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus dan haak je af, jammer hoor, ben je toch niet zo behulpzaam als dat ik dacht.
Dat blijkt.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:16 schreef Deckard het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet de ideale schoonzoon.
Als het iets éénmaligs was geweest, misschien. Als ze je al jaren loopt te besodemieteren, alleen als je geen zelfrespect hebt.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:06 schreef gast89 het volgende:
Stel dat ze oprecht spijt zou hebben en t idd nooit meer zou doen, zou ik haar dan die kans moeten geven na n goeie uitbrander?
Dan had je maar niet in gemeenschap van moeten trouwen. De helft is gewoon volgens de wet voor die sloerie. Zo simpel is hetquote:Op woensdag 17 september 2014 13:16 schreef Deckard het volgende:
[..]
Beste wat je kan doen is zorgen dat alles eerst rond is qua voorzorgsmaatregelen. Misschien dat je geld ergens kan wegleggen dat niet kan worden verdeelt tijdens de scheiding en meer van dat soort zaken.
Er moet vast nog wel het een en ander weg te sluizen zijn naar vrienden.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dan had je maar niet in gemeenschap van moeten trouwen. De helft is gewoon volgens de wet voor die sloerie. Zo simpel is het
Gewoon opnemen en verstoppen. Heel makkelijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:20 schreef Deckard het volgende:
[..]
Er moet vast nog wel het een en ander weg te sluizen zijn naar vrienden.
Dat vind ik dan op zn zachts gezegd niet netjes. Tuurlijk zou ik het wel begrijpen, maar als je trouwt in gemeenschap van dan vind ik dat not done. Eerlijk zullen we alles delen en niet ik een beetje meer dan jij. Daar had je vooraf maar over na moeten denken.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:20 schreef Deckard het volgende:
[..]
Er moet vast nog wel het een en ander weg te sluizen zijn naar vrienden.
quote:Op woensdag 17 september 2014 13:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dan had je maar niet in gemeenschap van moeten trouwen. De helft is gewoon volgens de wet voor die sloerie. Zo simpel is het
https://www.jurofoon.nl/n(...)n-over-echtscheidingquote:5. Overspel en vreemdgaan spelen een rol
Vaak wordt gedacht dat bij een echtscheiding het overspel van de partner (negatieve) gevolgen heeft voor de overspelige. Hoewel vroeger overspel een juridische reden voor scheiding was, speelt het tegenwoordig geen rol van betekenis meer. Slechts in zeer uitzonderlijke gevallen kan het overspel van een partner gevolgen hebben, bijvoorbeeld voor het recht op partneralimentatie.
Ik vind vreemdgaan en trouwen onder valse voorwendselen not done.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat vind ik dan op zn zachts gezegd niet netjes. Tuurlijk zou ik het wel begrijpen, maar als je trouwt in gemeenschap van dan vind ik dat not done. Eerlijk zullen we alles delen en niet ik een beetje meer dan jij. Daar had je vooraf maar over na moeten denken.
Slim.quote:Als ik ooit al zou trouwen (en die kans acht ik bijzonder klein, want ik zie er (buiten dat je dan je vriendin je vrouw kunt noemen geen enkele meerwaarde van in) dan zou ik dat zeker niet in gemeenschap van goederen doen.
Who gives a fuck, zij ging al vreemd toen ze nog niet eens getrouwd waren.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat vind ik dan op zn zachts gezegd niet netjes. Tuurlijk zou ik het wel begrijpen, maar als je trouwt in gemeenschap van dan vind ik dat not done. Eerlijk zullen we alles delen en niet ik een beetje meer dan jij. Daar had je vooraf maar over na moeten denken.
Scheiden kan gebeuren, maar dit is gebeurd al voor het trouwen. Dus hij is er ingetuind op valse voorwaarden. Ik zie daar niets verkeerds in om het op deze manier te doen.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat je die vraag nu stelt geeft al aan dat je het blijkbaar allemaal niet zo erg vindt en best bereid bent om haar te vergeven.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:06 schreef gast89 het volgende:
[..]
Stel dat ze oprecht spijt zou hebben en t idd nooit meer zou doen, zou ik haar dan die kans moeten geven na n goeie uitbrander?
Waarschijnlijk bang om geen ander meer te kunnen vinden.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat je die vraag nu stelt geeft al aan dat je het blijkbaar allemaal niet zo erg vindt en best bereid bent om haar te vergeven.
Kijk, dan moet je dat verder gewoon zelf beslissen. Normaal gesproken gelden de adviezen door rationele mensen om iemand in een labiele situatie te behoeden voor verder leed. In dit geval haal jij blijkbaar een beetje je schouders erover op. Je vindt het vervelend en onwenselijk, maar blijkbaar hou je 'vergiffenis' nog open als optie...
Dat kan natuurlijk. Dat is voor iedere persoon verschillend. Er zijn genoeg mensen in de wereld die k kunnen leven met een overspelige partner en daar toch bij willen blijven.
Die angst kan ik begrijpen, maar goed, dan de vraag of je dus bij een overspelige hoer wilt blijven als alternatief voor alleen zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:16 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bang om geen ander meer te kunnen vinden.
1. Hij is een trolquote:Op woensdag 17 september 2014 14:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die angst kan ik begrijpen, maar goed, dan de vraag of je dus bij een overspelige hoer wilt blijven als alternatief voor alleen zijn.
En wat als er straks dus wel kinderen aan komen!? En hoe zal TS erop kunnen vertrouwen dat het de zijne zijn...!?
4. Hij voelt weinig emotiesquote:Op woensdag 17 september 2014 14:41 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
1. Hij is een trol
2. Hij heeft een billboard voor z'n kop
3. Hij vindt het eigenlijk wel geil
Is dit een troll? Ze neukt hem inderdaad ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:42 schreef gast89 het volgende:
Nu ben ik misschien blind, maar valt r uit dat gesprek iets concreets op te maken (behalve dat r dan al niet deels ontklede lichaamsdelen gemasseerd worden)?
TROLL of CUCKOLDquote:Op woensdag 17 september 2014 14:47 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Is dit een troll? Ze neukt hem inderdaad ja.
Nou poe hee, wat heb jij goed op je strepen gestaanquote:Op woensdag 17 september 2014 12:52 schreef gast89 het volgende:
[..]
Heb haardaar inmiddels vanafgepraat, ze heeft zich daar afgemeld en skype (waar ze n paar van die gasten toegevoegd had en dergelujke gesprekken mee had, die ze achteraf tegen mij als lulverhaaltjes afdeed) heeft ze ook verwijderd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |