En nu blijf je gewoon bij haar?quote:Op woensdag 17 september 2014 12:52 schreef gast89 het volgende:
[..]
Heb haardaar inmiddels vanafgepraat, ze heeft zich daar afgemeld en skype (waar ze n paar van die gasten toegevoegd had en dergelujke gesprekken mee had, die ze achteraf tegen mij als lulverhaaltjes afdeed) heeft ze ook verwijderd
Ik schuif hem er wel even in en doe wel een vol verslag.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:49 schreef Scorpie het volgende:
We kunnen haar wel even in de val lokken TS.
Nou ik weet dat Loveless85 een enorme player is. Die kan d'r vast wel uit d'r kleren lullen terwijl alles opgenomen wordt.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:53 schreef gast89 het volgende:
[..]
Wat mij betreft heeft ze haar kuil al gegraven maar ik sta openvoor suggesties
Volgende week woensdag als ze dr weer heen gaat actervolgen en als ik die flat binnenkom te weten komen wat ik kan maar als ze die avond thuis sowieso n aantal a4tjes laten lezen van haa reigen gesprekken (zie aantal paginas terug)quote:Op woensdag 17 september 2014 12:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar ze laat zich wel nog steeds neuken door de EHBOer, wanneer ga je daar iets aan doen?
Kijk, Deckard ''schuift hem er wel even in''quote:Op woensdag 17 september 2014 12:54 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik schuif hem er wel even in en doe wel een vol verslag.
Je bent niet goed wijs.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:55 schreef gast89 het volgende:
[..]
Volgende week woensdag als ze dr weer heen gaat actervolgen en als ik die flat binnenkom te weten komen wat ik kan maar als ze die avond thuis sowieso n aantal a4tjes laten lezen van haa reigen gesprekken (zie aantal paginas terug)
Ik ben nu eenmaal zeer geveolig voor dit soort zaken. Dat gaat mij aan het hart.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kijk, Deckard ''schuift hem er wel even in''
Doet ie gewoon even voor je.
En wat nou als het een vuurspuwende draak is dat mokkel van m?quote:Op woensdag 17 september 2014 12:56 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal zeer geveolig voor dit soort zaken. Dat gaat mij aan het hart.
Ja, want Drenthequote:Op woensdag 17 september 2014 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En wat nou als het een vuurspuwende draak is dat mokkel van m?
Zo eentje die met een simpel kuchje al de provincie Drenthe in brand zet?
Schuif je m er dan ook nog even in voor het goede doel?
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:13 schreef fathank het volgende:
Gewoon besnijden en dichtnaaien. Lang leve de multiculturele samenleving
ik denk er bij man en vrouw hetzelfde over hoorquote:Op woensdag 17 september 2014 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is een huurhuis wat hij waarschijnlijk zelf ook kan betalen. Eens met dat je het op een volwassen manier op moet lossen, maar er zijn hier geen kinderen, geen koophuis oid, en ze zijn net twee maanden getrouwd. Dan hoef je echt niet de zachte aanpak te kiezen omdat je nog op zoveel meer manieren gebonden bent.
Plus als TS de vrouw was geweest en de man zo met z'n scharrel appte dan was dit al deel 4 en riep driekwart van vrouwelijk FOK op tot openbare castratie van de man in kwestie.
graag ook antwoord op mijn vraag..quote:Op woensdag 17 september 2014 12:43 schreef gast89 het volgende:
[..]
Ik heb haar n keer betrapt op t snel wegklikken van n website ( achteraf brpwsergeschiedenis doorzocht, bleek dat t om n sexchat site ging, waarop ze aangaf alleen n goed gesprek te zoeken... right), stond ook vermeld dat ze n zogenoemd avontuurje niet schuwt.
Wat betreft je 2e vraag: wehebben t r wel s over gehad als t zou gebeuren: we waren t r beiden over eens dat r over gepraat moest worden als de een vreemd zou gaan, maar ik heb achteraf aangegeven dat ik haar eruit zou trappen als ik r achter kwam. Eventuele verwensingen daargelaten...
Stel dat ze oprecht spijt zou hebben en t idd nooit meer zou doen, zou ik haar dan die kans moeten geven na n goeie uitbrander?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik denk er bij man en vrouw hetzelfde over hoortuurlijk is zij een trut dat vind ik uiteraard . Maar spullen uit huis zetten is een kinderachtige reactie van mensen die hun emoties niet onder controle hebben.
En als ze dan binnen 3,54923890324038942 seconden antwoordt dat het alleen om een massage gaat?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:04 schreef gast89 het volgende:
Heb al n beter idee: vanmiddag printje doen en in dr murf douwen, binnen 5 seconden geen uitleg = enkeltje naar buiten
Nee, want ze doet dit al sinds voordat jullie getrouwd zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:06 schreef gast89 het volgende:
[..]
Stel dat ze oprecht spijt zou hebben en t idd nooit meer zou doen, zou ik haar dan die kans moeten geven na n goeie uitbrander?
Nee. Nee. Nee. Ze is absoluut onbetrouwbaar.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:06 schreef gast89 het volgende:
[..]
Stel dat ze oprecht spijt zou hebben en t idd nooit meer zou doen, zou ik haar dan die kans moeten geven na n goeie uitbrander?
Print het uit. Ga zitten. Vraag of zij gaat zitten. Praat.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:04 schreef gast89 het volgende:
Heb al n beter idee: vanmiddag printje doen en in dr murf douwen, binnen 5 seconden geen uitleg = enkeltje naar buiten
dat moet je zelf bepalen maar ik zou het uit maken. Ik denk ook niet dat ze binnenkort zal veranderen. Ze zegt zelf dat ze geleefd wil hebben als ze oud is, dus daar heb jij niks aan.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:06 schreef gast89 het volgende:
[..]
Nee. Uit dat gesprek maak ik op dat ze al vreemdgaat al voor dat jullie gehuwd zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:06 schreef gast89 het volgende:
[..]
Ik heb niks met draken. Ook niets met toverkollen.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En wat nou als het een vuurspuwende draak is dat mokkel van m?
Zo eentje die met een simpel kuchje al de provincie Drenthe in brand zet?
Schuif je m er dan ook nog even in voor het goede doel?
Aangezien dit al bezig is van voor jullie huwelijk en ze aangeeft ''getrouwd te zijn en niet dood'' en nog wat wil meemaken op dat gebied in haar leven zeg ik toch nee.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:06 schreef gast89 het volgende:
[..]
Dus dan haak je af, jammer hoor, ben je toch niet zo behulpzaam als dat ik dacht.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:14 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik heb niks met draken. Ook niets met toverkollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |