Gisteravond gedaan, maar geeft niet dezelfde voldoening als confronteren en haar haar fout laten inzienquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:00 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik zou haar finaal uitwonen/kapotneuken.
Hmmm, zie nu pas dat ik vergeten was te melden dat we getrouwd waren. Of ik t wil "uitmaken"? Ik ben eerst benieuwd wat ze te zeggen heeft.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:03 schreef nofxtbr het volgende:
Maar je wil het dus sowieso uitmaken?
Harder je best doen. Nu het nog kan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:01 schreef gast89 het volgende:
[..]
Gisteravond gedaan, maar geeft niet dezelfde voldoening als confronteren en haar haar fout laten inzien
Nou waarschijnlijk dat de relatie is ingekakt en dat die 'oude vriend' haar die geilheid van weleer geeftquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:05 schreef gast89 het volgende:
[..]
Hmmm, zie nu pas dat ik vergeten was te melden dat we getrouwd waren. Of ik t wil "uitmaken"? Ik ben eerst benieuwd wat ze te zeggen heeft.
'Sorry dat ik niet heb verteld dat ik een hoer ben.'quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:05 schreef gast89 het volgende:
[..]
Hmmm, zie nu pas dat ik vergeten was te melden dat we getrouwd waren. Of ik t wil "uitmaken"? Ik ben eerst benieuwd wat ze te zeggen heeft.
Doe ik ook weleensquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:06 schreef Etsu het volgende:
Waarom snuffel jij in haar whatsapp gesprekken?
Moet elkaar kunnen vertrouwen toch? En heb al langer n vermoedenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:06 schreef Etsu het volgende:
Waarom snuffel jij in haar whatsapp gesprekken?
Is nog niet eens zo'n gek ideequote:Op dinsdag 16 september 2014 20:10 schreef bepklep82 het volgende:
Gewoon een half uur later vertrekken en ook op de koffie gaan. Gewoon zeggen dat je je verveelde en er ook ff uit wilde.
Als het dan heel lang duurt eer er wordt open gedaan..
Dump die griet gewoon.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:11 schreef gast89 het volgende:
[..]
Is nog niet eens zo'n gek ideebehalve dat ik ga aanbellen
Ja je gaat als een zielig mannetje buiten in de bosjes liggen, wees een vent dump haar gewoonquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:11 schreef gast89 het volgende:
[..]
Is nog niet eens zo'n gek ideebehalve dat ik ga aanbellen
Nogmaals: dumpen was makkelijker vóór de bruiloftquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:14 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Dump die griet gewoon.
Ieder weldenkend mens weet dat massages vragen om ellende is. Dat doe je echt niet met je kleding aan hoor en hij zal echt niet alleen haar nek masseren.
Vraag een scheiding aan. (Of neuk haar hard in d'r kontgat).quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:19 schreef gast89 het volgende:
[..]
Nogmaals: dumpen was makkelijker vóór de bruiloft
Voor de rest haal je me de woorden uit de mond
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:16 schreef opgebaarde het volgende:
Je kan haar natuurlijk op de man vragen hoe zij denkt da die teksten van haar whatsapp op jou overkomen maar de kans dat ze alles keihard ontkent is zeker aanwezig. Is het mogelijk om meer "bewijs" te verzamelen voordat je gekke dingen gaat doen?
Gekke dingen zijn er genoeg in me op gekomen, gelukkig nix strafbaars. En wat mij betreft heb ik bewijs genoeg, alleen haar eigen verklaring ontbreekt wat mij betreftquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:16 schreef opgebaarde het volgende:
Je kan haar natuurlijk op de man vragen hoe zij denkt da die teksten van haar whatsapp op jou overkomen maar de kans dat ze alles keihard ontkent is zeker aanwezig. Is het mogelijk om meer "bewijs" te verzamelen voordat je gekke dingen gaat doen?
Heb je een koophuis met een dikke restschuld?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:19 schreef gast89 het volgende:
[..]
Nogmaals: dumpen was makkelijker vóór de bruiloft
Voor de rest haal je me de woorden uit de mond
Happy end...quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:20 schreef HighVolume het volgende:
Het gaat erom of die massages met of zonder happy end is natuurlijk
Gewoon huurhuis, en kan ik opzich in mn eentje net wel/net niet betalen, maar is op dit moment mn minste zorgquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:20 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Heb je een koophuis met een dikke restschuld?
Altijd goed!
Als jij het huis in je uppie kunt betalen, dan hoef jij haar niet uit te kopen maar moet zij jou de helft van de restschuld dokken
Ik ben n tijd geleden inderdaad eens vreemdgegaan (andere relatie), maar dat praat deze situatie uiteraard niet goedquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:21 schreef opgebaarde het volgende:
Ben je zelf wel eens (bijna) vreemd gegaan?
Onder bijna valt ook elk uur een harde krijgen van je collega
Wat dan wel?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:21 schreef gast89 het volgende:
[..]
Gewoon huurhuis, en kan ik opzich in mn eentje net wel/net niet betalen, maar is op dit moment mn minste zorg
ts is getrouwd met een chinees ofzoquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:21 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Happy end...Wat is er 'happy' aan om klaar te komen in/met een Aziaat?
Klopt, was ook geenszins mijn intentie maar bepaalt misschien wel hoe je de context in een tekst of situatie aanvoeltquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:23 schreef gast89 het volgende:
[..]
Ik ben n tijd geleden inderdaad eens vreemdgegaan (andere relatie), maar dat praat deze situatie uiteraard niet goed
Ja maak van jezelf een martelaarquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:24 schreef gast89 het volgende:
[..]
[..]
Wat mijn vrouw anders dan ze zegt uitspookt bij een andere vent
Dat belemmerd je ervan om haar te dumpen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:24 schreef gast89 het volgende:
[..]
[..]
Wat mijn vrouw anders dan ze zegt uitspookt bij een andere vent
Was niet mn bedoeling, maar volgens mij heb ik het recht te weten wat mijn vrouw doet, des te meer als ze iets verzwijgtquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:25 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ja maak van jezelf een martelaar
Wat wil je nog van ons weten dan? Confronteren is confronteren.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:27 schreef gast89 het volgende:
[..]
Was niet mn bedoeling, maar volgens mij heb ik het recht te weten wat mijn vrouw doet, des te meer als ze iets verzwijgt
Dat doe ik toch wel, wil alleen weten hoe ik dat t beste zou kunnen doen, ik sta altijd open voor ideeenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat wil je nog van ons weten dan? Confronteren is confronteren.
En wat nou als die jongen wel wil maar door zijn vrouw in de friendzone zit?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:39 schreef Zolder het volgende:
dit is wel een pro strategie: stuur met de telefoon van je vriendin een whatsappje naar die jongen met een vraag als: Ready for more? Ik heb zin!
Krijg je een dikke ja dan weet je genoeg
krijg je een reactie als wtf? dan zeg je snel oeps die moest naar mijn vriend
Daarom moet je ook iets zeggen als: zin in dezelfde behandeling? Ik heb zin..quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
En wat nou als die jongen wel wil maar door zijn vrouw in de friendzone zit?
Geen idee, is al te lang geleden. Zal ook meespelen dat ik moeilijk van vertrouwen ben door eerdere ervaringenquote:
Ik praat mn eigen verleden niet goed, ik weet heel goed waar ik de fout in ben gegaan. Maar dat probeer ik hier even los van te zien. En omdat ik moeilijk van vertrouwen ben is voor haar een excuus om haar heil bij een ander te zoeken? Ik weet dat ze stiekem in is voor n zogenaamd avontuurtje, ze weet alleen niet dat ik dat weet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:57 schreef LittleLady het volgende:
Tja dit is beetje de pot verwijt de ketel, ik ben moeilijk van vertrouwen, maar wel zelf in eerdere relatie vreemd zijn gegaan.
Vraag een scheiding aan en bouw je eigen leven op, daarbij zal het haar weinig boeien, je laten masseren door een andere man dan lijkt het me niet dat je nog zoveel interesse hebt in je eigen vent
Heb gister het bewuste gesprek gekopieerd naar mn pc, en vandaag heeft ze alleen dat gesprek verwijderd. Toen ik daar eerder naar vroeg zei ze dat ze dat vaker doet (not). Need I say more?quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:00 schreef bronnen het volgende:
Jij snuffelt stiekem in haar telefoon?
Dan is ze dus zo dom dat ze jou daar gelegenheid voor geeft en nog dommer dat ze haar berichten niet verwijderd.
Of ze ziet er geen kwaad in en gaat niet vreemd.
Gewoon vragen/confrontatie aan gaan.
Ja dus als ze binnenkomt met de mededeling dat de massage met happy end geweldig was dan zeg jij, dat is mooi lieverd mag ik hem er ook nog effe lafjes tegenaan hangen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:04 schreef gast89 het volgende:
[..]
Ik praat mn eigen verleden niet goed, ik weet heel goed waar ik de fout in ben gegaan. Maar dat probeer ik hier even los van te zien. En omdat ik moeilijk van vertrouwen ben is voor haar een excuus om haar heil bij een ander te zoeken? Ik weet dat ze stiekem in is voor n zogenaamd avontuurtje, ze weet alleen niet dat ik dat weet.
Het enige wat ik hiermee wil bereiken is dat ze dit soort dingen deelt, ik heb hier misschien n aparte aanpak voor gekozen.
Ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:05 schreef gast89 het volgende:
[..]
Heb gister het bewuste gesprek gekopieerd naar mn pc, en vandaag heeft ze alleen dat gesprek verwijderd. Toen ik daar eerder naar vroeg zei ze dat ze dat vaker doet (not). Need I say more?
Waarom is het dom van haar om de berichten niet te verwijderen? TS had toch überhaupt niet in haar telefoon mogen kijkenquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:00 schreef bronnen het volgende:
Jij snuffelt stiekem in haar telefoon?
Dan is ze dus zo dom dat ze jou daar gelegenheid voor geeft en nog dommer dat ze haar berichten niet verwijderd.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom is het dom van haar om de berichten niet te verwijderen? TS had toch überhaupt niet in haar telefoon mogen kijken
Daar heb je een heel goed punt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom is het dom van haar om de berichten niet te verwijderen? TS had toch überhaupt niet in haar telefoon mogen kijken
Klopt inderdaad niet, maar neemt niet weg dat ik alles wil doen om daar wel voor te zorgen, al zal dit niet helemaal de beste manier zijn, daarom ben ik ook benieuwd naar jullie meningquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:26 schreef bronnen het volgende:
[..]
Daar heb je een heel goed punt.
In een goede relatie gebaseerd op vertrouwen en wederzijds respect ga je niet in elkaars telefoon neuzen.
Privé = privé.
Alleen in deze relatie klopt blijkbaar "iets" niet en dan kan ik me voorstellen dat je op zoek gaat naar wat er aan de hand kan zijn.
Daarbij lijkt me toch dat als je vreemdgaat je zo min mogelijk sporen wil achterlaten...?
Na het lezen van het gesprek tussen jouw vrouw en haar "speciale vriend"quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:11 schreef bronnen het volgende:
[..]
Ja.
Heb je haar nou al gevraagd naar wat ze uitspookt?
En wat was haar reactie. Hoe verliep het gesprek?
Niet te overhaast conclusies trekken en met een beschuldigend vingertje gaan wijzen.
Trouwen is voor volwassen mensen en volwassen mensen praten als ze ergens mee zitten/problemen hebben.
Verwijten maken en de scheiding in gang zetten kan na het gesprek ook nog wel, mocht de uitkomst zijn dat ze vreemdgaat.
Haha, kan idd zenuwpees en jaloers zijn, maar dan wel met reden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:34 schreef bronnen het volgende:
[..]
Na het lezen van het gesprek tussen jouw vrouw en haar "speciale vriend"vraag ik hetzelfde opnieuw (vetgedrukte).
Onderste gedeelte mag je eventjes vergeten wat mij betreft...
Sterkte TS, dacht dat je een zenuwpees en jaloers mannetje om vrijwel niets was.
Na lezen van gesprek denk ik idd dat ze vreemd gaat.
Zou het?quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:36 schreef Boca_Raton het volgende:
00:30 12 sep. - #V: dat blijft staan ik hou van erik en zou hem echt niet willen missen hij is alles voor me maar dat houdt niet weg dat ik het niet heerlihk vind wat er tussen ons gebeurd
Dat is geen punniken...
Dus je gaat nog een week wachten en haar niet confronteren???quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:37 schreef gast89 het volgende:
[..]
Haha, kan idd zenuwpees en jaloers zijn, maar dan wel met reden.
En zoals je kan lezen is ze volgende week de hort op, s kijken of ik dan idd n half uurtje later ook langskom, maar als ze thuiskomt zal ik sowieo klaarzitten
Kerel 100% dat ze vreemd gaatquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:42 schreef gast89 het volgende:
Nu ben ik misschien blind, maar valt r uit dat gesprek iets concreets op te maken (behalve dat r dan al niet deels ontklede lichaamsdelen gemasseerd worden)?
Is n relatief begrip, maar ik weet wat je bedoeltquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:43 schreef mc-lovin het volgende:
dude
[..]
Kerel 100% dat ze vreemd gaat
A: Als ik het zeker wist had ik hier wss niet gepostquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens mij kan je beter;
A) of de eer aan jezelf houden en 'm sowieso smeren, als je al zeker weet dat je er klaar mee bent of ze nou bekend of niet
of anders
B) Haar een keer volgen oid en gewoon betrappen, of 'wachten' tot de chats een wat duidelijker bewijs is, er is nu een vrij duidelijke suggestie, maar wellicht lult ze zich eruit, en wat doe je dan? Als het antwoord is 'hem sowieso smeren want het is stuk' zie dan A, ga je niet verlagen tot een welles/nietes en jezelf pijnigen met het lezen van die chats.
Het is niet met zoveel woorden te lezen, maar 100% zekerheid dat ze regelmatig boven op/onder/weet ik veel hoe nog meer die vent kruipt (en aangezien jij het heel duidelijk moet hebben. Tijdens die momenten zit die vent met zijn piemel in de gleuf van je vrouw).quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:42 schreef gast89 het volgende:
Nu ben ik misschien blind, maar valt r uit dat gesprek iets concreets op te maken (behalve dat r dan al niet deels ontklede lichaamsdelen gemasseerd worden)?
Was idd al niet heel zeker van kindren (50-50) maar nu dus helemaal niet hequote:Op dinsdag 16 september 2014 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
En verder is die hele 'we vertrouwen elkaar dus ik mag toch haar chats wel lezen' houding ook nogal laakbaar, ook al 'levert het nu dan wat op' zeg maar. Vertrouwen is ook dat je dat soort dingen JUIST niet doet, en sommige dingen privé houdt. Misschien vertelt een vriendin wel iets ernstig waarvan ze verwacht dat het alleen bij je vrouw terecht komt.
Dat hele 'maar als je niks te verbergen hebt' gebeuren is altijd zo'n dooddoener.
Anyway, dit en het feit dat ze in ieder geval vrij ver over de grens gaat van wat jij toelaatbaar vindt in jullie relatie lijkt me al genoeg aanleiding tot eens een serieus gesprek, danwel beëindiging van het hele gebeuren. Zeker als er nog geen kinderen of koophuis oid in het spel zijn.
Pas maar op, want vrouwen zijn gehaaid. Zodra ze denken iemand te verliezen die ze bij zich willen houden. zijn ze opeens zwanger. Zou dan zeker een DNA test doen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:52 schreef gast89 het volgende:
[..]
Was idd al niet heel zeker van kindren (50-50) maar nu dus helemaal niet he
Haha, zat al op die vraag te wachten. Ben idd nogal chagrijnig sinds ik dat gesprek heb gelezen (gistermiddag). Ben blijkbaar net zo'n acteur als zij, gewoon zeggen dat ik kapot van t werk ben. Blijkbaar vertrouwd ze mij nog wel...quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Slaap je nou de komende week naast je vrouw terwijl ze nog niet weet dat je e.e.a. gelezen hebt? En ze merkt dan niks aan je?
Niet met deze in ieder geval. Maar ik zou even zelf goed nadenken wat je wil gaan doen voor je gaat confronteren, om te voorkomen dat je overdonderd wordt. Wil je meer zekerheid voor je er een punt achter zet zal je daar voor moeten zorgen. Is het sowieso klaar dan haar dat mededelen en geen hele discussie aan gaan over hoe/wat/waar er met die kerel is gebeurt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:52 schreef gast89 het volgende:
[..]
Was idd al niet heel zeker van kindren (50-50) maar nu dus helemaal niet he
Zou ik ook niet kunnen. Zodra ik ergens mee zit dan rot ik het er gelijk uit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Slaap je nou de komende week naast je vrouw terwijl ze nog niet weet dat je e.e.a. gelezen hebt? En ze merkt dan niks aan je?
keiharde surprise buttsecks morgenochtend, dat zal haar lerenquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:55 schreef gast89 het volgende:
[..]
Haha, zat al op die vraag te wachten. Ben idd nogal chagrijnig sinds ik dat gesprek heb gelezen (gistermiddag). Ben blijkbaar net zo'n acteur als zij, gewoon zeggen dat ik kapot van t werk ben. Blijkbaar vertrouwd ze mij nog wel...
Ik ben r idd niet zeker van op een of andere manier, ben r een van eerst zien dan geloven, al zou dat na dat gesprek toch wel duidelijk moeten zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet met deze in ieder geval. Maar ik zou even zelf goed nadenken wat je wil gaan doen voor je gaat confronteren, om te voorkomen dat je overdonderd wordt. Wil je meer zekerheid voor je er een punt achter zet zal je daar voor moeten zorgen. Is het sowieso klaar dan haar dat mededelen en geen hele discussie aan gaan over hoe/wat/waar er met die kerel is gebeurt.
Is ze in de buurt?quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:57 schreef gast89 het volgende:
[..]
Ik ben r idd niet zeker van op een of andere manier, ben r een van eerst zien dan geloven, al zou dat na dat gesprek toch wel duidelijk moeten zijn.
Oh jongens, die apps en dat soort dingen toch... Kom, pak het beestje bij de staart en begin erover.quote:
Ja, doe het voor ons.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:59 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Laat ons dan niet langer in spanning zitten.
We zijn je aan het dollen. Om deze situatie. Jullie zijn getrouwd, jij hebt sterke vermoedens dat zij vreemdgaat maar zit op de bank te appen of hoe heet zoiets. Dat is toch wel.... apart. Snap je?quote:
Moet zeggen dat ik r op t moment vrij kalm onder ben, maar als ik t idd voor mezelf zou doen wacht ik volgende week af:)quote:
En waarom dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:01 schreef gast89 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik r op t moment vrij kalm onder ben, maar als ik t idd voor mezelf zou doen wacht ik volgende week af:)
[..]
Moet zeggen dat ik r vrij kalm onder ben, maar als ik t voor mezelf zou doen wacht ik volgende week af
Volgende week omdat je zelf ook een vriendin hebt die je ff moet polsen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:01 schreef gast89 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik r op t moment vrij kalm onder ben, maar als ik t idd voor mezelf zou doen wacht ik volgende week af:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |