Gisteravond gedaan, maar geeft niet dezelfde voldoening als confronteren en haar haar fout laten inzienquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:00 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik zou haar finaal uitwonen/kapotneuken.
Hmmm, zie nu pas dat ik vergeten was te melden dat we getrouwd waren. Of ik t wil "uitmaken"? Ik ben eerst benieuwd wat ze te zeggen heeft.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:03 schreef nofxtbr het volgende:
Maar je wil het dus sowieso uitmaken?
Harder je best doen. Nu het nog kan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:01 schreef gast89 het volgende:
[..]
Gisteravond gedaan, maar geeft niet dezelfde voldoening als confronteren en haar haar fout laten inzien
Nou waarschijnlijk dat de relatie is ingekakt en dat die 'oude vriend' haar die geilheid van weleer geeftquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:05 schreef gast89 het volgende:
[..]
Hmmm, zie nu pas dat ik vergeten was te melden dat we getrouwd waren. Of ik t wil "uitmaken"? Ik ben eerst benieuwd wat ze te zeggen heeft.
'Sorry dat ik niet heb verteld dat ik een hoer ben.'quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:05 schreef gast89 het volgende:
[..]
Hmmm, zie nu pas dat ik vergeten was te melden dat we getrouwd waren. Of ik t wil "uitmaken"? Ik ben eerst benieuwd wat ze te zeggen heeft.
Doe ik ook weleensquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:06 schreef Etsu het volgende:
Waarom snuffel jij in haar whatsapp gesprekken?
Moet elkaar kunnen vertrouwen toch? En heb al langer n vermoedenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:06 schreef Etsu het volgende:
Waarom snuffel jij in haar whatsapp gesprekken?
Is nog niet eens zo'n gek ideequote:Op dinsdag 16 september 2014 20:10 schreef bepklep82 het volgende:
Gewoon een half uur later vertrekken en ook op de koffie gaan. Gewoon zeggen dat je je verveelde en er ook ff uit wilde.
Als het dan heel lang duurt eer er wordt open gedaan..
Dump die griet gewoon.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:11 schreef gast89 het volgende:
[..]
Is nog niet eens zo'n gek ideebehalve dat ik ga aanbellen
Ja je gaat als een zielig mannetje buiten in de bosjes liggen, wees een vent dump haar gewoonquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:11 schreef gast89 het volgende:
[..]
Is nog niet eens zo'n gek ideebehalve dat ik ga aanbellen
Nogmaals: dumpen was makkelijker vóór de bruiloftquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:14 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Dump die griet gewoon.
Ieder weldenkend mens weet dat massages vragen om ellende is. Dat doe je echt niet met je kleding aan hoor en hij zal echt niet alleen haar nek masseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |