SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'.
HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan
En hier weer verder
Fijne avond Divmeisterquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:53 schreef Divje het volgende:
Fijne avond mensennog even snacks halen voor de wedstrijd
Danku Lav, jij ook!quote:
Ik heb satéchips van Crustycroc. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Danku Lav, jij ook!
Naturel Doritos met Guacamole-dipomnomnom
Klinkt goedquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb satéchips van Crustycroc. Ben benieuwd
Snertquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Klinkt goed
Zag trouwens die RaadDeSmaak ook liggen, die verpakkingen voorspellen niet veel goeds
1 met kaas en bittergarnituur en nog wat spul.
1 met snert, ui, knoflook en nog wat dingetjes.
1 met drop en spekjes en nog wat spul.
Ga ze morgen wel proberen
Kan me nu al verheugen op de snert van m'n omaquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Snert![]()
elke winter 1x in de week voor 21 jaar lang..
Genoeg gehad voor mijn hele leven
BNW / [BNW SC] #155 Welkom in deel 155.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:26 schreef theguyver het volgende:
Divmeister even kleine uitleg over TT?
Sorry dat ik niet lief deed.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:26 schreef theguyver het volgende:
Divmeister even kleine uitleg over TT?
De meester van de toegepaste kunst.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan me nu al verheugen op de snert van m'n oma
Wordt nooit gegeten op de dag dat ze het klaar maakt. Altijd de dag erna, lekker lobberige snert![]()
[..]
BNW / [BNW SC] #155 Welkom in deel 155.
Weet de uitleg eerlijk gezegd nietNiet zo heel bekend met Warhol
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We zijn allemaal weleens niet lief
Spannend he. Wat gaan ze doen ?quote:Op woensdag 17 september 2014 11:29 schreef Tjacka het volgende:
Is het al half zes?
Mi gado. Kan niet wachten tot vanavond.
wordt een moeilijke avond, wie weet zit er een verrassing in maar ik reken er niet opquote:Op woensdag 17 september 2014 11:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Spannend he. Wat gaan ze doen ?
Ik hoop ook dat ze ons gaan verrassen. Zou weleens een keer fijn zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
wordt een moeilijke avond, wie weet zit er een verrassing in maar ik reken er niet op
wat bedoelde je trouwens in het vorige topic je gebruikte mijn naam.quote:
Andy Warhol is awesome hoorquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Wordt nooit gegeten op de dag dat ze het klaar maakt. Altijd de dag erna, lekker lobberige snert![]()
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:27 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |