Alsof jij er verstand van hebtquote:
Dat is ook het enige wat ze hebben. Verder is yahoo waardeloosquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
Yahoo is ook alleen puur omdat het 22% (ofzo) van alibaba heeft wat een enorme hype is, is voor korte termijn
HAHA1111 ik heb gister nog twee appels gekocht, zoeeeeete. Geen zure. Appels zijn heel goedkoop wist je dat? fruit is zo duur. Vooral aardbeien en mango, of naja op deze let ik, dus dan weet ik het van deze soorten toevallig. En De kiwis verkopen ze ook echt gelijk per pak...terwijl ik er nooit zoveel wil. Niet dat ze ooit rijp zijn. K ga binnenkort weer appelmoes maken Hoor Lekker toch. Ik moet gelijk aan t perensap topic van aberella denken ...ook fruit! ...ik ben nu wel appels met peren aan het vergelijken. Wat zei je nou iets over aandelen? Delen klinkt altijd goed toch gewoon doenquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Je had 20 jaar geleden aandelen Apple moeten kopen
Wat een leucke anekdotequote:Op woensdag 17 september 2014 23:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
HAHA1111 ik heb gister nog twee appels gekocht, zoeeeeete. Geen zure. Appels zijn heel goedkoop wist je dat? fruit is zo duur. Vooral aardbeien en mango, of naja op deze let ik, dus dan weet ik het van deze soorten toevallig. En De kiwis verkopen ze ook echt gelijk per pak...terwijl ik er nooit zoveel wil. Niet dat ze ooit rijp zijn. K ga binnenkort weer appelmoes maken Hoor Lekker toch. Ik moet gelijk aan t perensap topic van aberella denken ...ook fruit! ...ik ben nu wel appels met peren aan het vergelijken. Wat zei je nou iets over aandelen? Delen klinkt altijd goed toch gewoon doen
hoe bedoel je ? Denk je dat de kiwis dan wel rijp zullen zijn?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:56 schreef vervoerder23 het volgende:
Gewoon afwachtten en eens per week kijken
jepquote:Op woensdag 17 september 2014 23:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hoe bedoel je ? Denk je dat de kiwis dan wel rijp zullen zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |