Yahoo is ook alleen puur omdat het 22% (ofzo) van alibaba heeft wat een enorme hype is, is voor korte termijnquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Korte termijn wil voor de rest weinig zeggen, als het op lange termijn maar langzaam vooruitgaat. Tenzij je speculeert natuurlijk, maar dan zou ik geen aandelen van Yahoo kopen. Overigens zou ik sowieso aandelen in bedrijven die eigenlijk uit 'lucht' bestaan (niet te letterlijk opvatten) vermijden, zoals Facebook, Yahoo en meer van dat soort bedrijven. Je kunt er rijk mee worden (als je genoeg hebt om in te leggen natuurlijk) maar het kan ook binnen de kortste keren klaar zijn, al is Facebook tegenwoordig ettelijke miljarden waard.
Ah, het is meer speculeren dan beleggen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
Yahoo is ook alleen puur omdat het 22% (ofzo) van alibaba heeft wat een enorme hype is, is voor korte termijn
je moet aandelen van fok kopen, dan zit je goed.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:58 schreef eend112 het volgende:
Paar dagen terug voor het eerst aandelen gekocht. Toch wat leuker dan je geld op rood of zwart zetten. Maar ben echt excited man.
Zit die koers om de paar minuten te checken. Hij daalt en stijgt als een moederbeer. Het lukt me niet meer om te studeren.
Heb trouwens aandelen van yahoo
Maar denk dat ik ze inwissel voor alibaba bij de beursgang. Wat denken jullie
Klacht: koers schommelt te hard en maakt me nervous
Die van US lopen voor geen meter sinds Braddie er postte.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je moet aandelen van fok kopen, dan zit je goed.
zolang klb maar blijft lopenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:03 schreef Aberella het volgende:
[..]
Die van US lopen voor geen meter sinds Braddie er postte.
Dit is echt gemeenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:03 schreef Aberella het volgende:
[..]
Die van US lopen voor geen meter sinds Braddie er postte.
Kan ik die bij jou kopen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je moet aandelen van fok kopen, dan zit je goed.
Braddie zit in ons hartquote:
Omdat je rijk wordt ervanquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:21 schreef hoink581 het volgende:
Ik begrijp niet waarom dat mensen stukjes lucht willen kopen.
Heb je het al uitgemaaktquote:
Deze man weet. Twee maand geleden Yahoo gekocht, nu al 23% koers stijging en dan moet alibaba nog naar de beursquote:
Nice Nice heb echt spijt dat ik m niet voor 16 dollar hadquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:51 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Deze man weet. Twee maand geleden Yahoo gekocht, nu al 23% koers stijging en dan moet alibaba nog naar de beurs
Dit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Welke debiel zet z'n geld nou in op Yahoo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |