quote:
Ben ik heel slecht als ik vind dat zelfs 100 euro voor een student een beetje te weinig is?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Voor een student is 100 euro winst leuk, voor iemand met een degelijke baan niet.
Ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben ik heel slecht als ik vind dat zelfs 100 euro voor een student een beetje te weinig is?
Ja, ik kom er mijn bed ook niet voor uit, maar ken mensen die erg nat worden van 100 euro.. dus ja..quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben ik heel slecht als ik vind dat zelfs 100 euro voor een student een beetje te weinig is?
Handje contantje is 100 euro wel chill, maar om nu constant al die koersen en shit te moeten volgen om er 100 euro winst op te boeken vind ik nogal zonde van je tijd.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, ik kom er mijn bed ook niet voor uit, maar ken mensen die erg nat worden van 100 euro.. dus ja..
Je hoeft er echt niets voor te doen hoor.. Inloggen, kijken welke koers beetje lekker gaat, aandelen kopen en afwachten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Handje contantje is 100 euro wel chill, maar om nu constant al die koersen en shit te moeten volgen om er 100 euro winst op te boeken vind ik nogal zonde van je tijd.
Hoeveel moet je eigenlijk in aandelen pompen zou je er iets substantieels mee willen verdienen?
Aegon.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:16 schreef Goejedag het volgende:
Heeft iemand nog wat insider trade information?
Impliceer je dat ik dat niet hebquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:05 schreef hoink581 het volgende:
Volgens mij heeft dit alleen enig voordeel als je er ook daadwerkelijk een flinke som geld op in zet.
Welke breakoutquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Yahoo gaat sowieso als een modderfokker droppen na de recente breakout, nogal dom om die nu nog aan te schaffen.
Check ook de P/E van 36...
Extra motivatie dit datquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:25 schreef Aberella het volgende:
Eendje als je straks rijk bent zullen we dan afspreken
Ik denk dat die stijgt tot alibaba beursgangquote:
Ja zou ik ook zeggen als ik arm wasquote:
Aegon gaat fuseren dus beter zet je echt in.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:22 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Ik heb me kinderen hun spaargeld eraan gespendeerdtdt dus beter heb je gelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |