Sabmiller bedoel jij.. Maar dat gaat niet door, en de koersstijging was maar 10% ofzoquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beleg op InBev. Een bierbrouwer, nu veelvuldig in nieuws (al ben je hier misschien wel te laat mee) vanwege geruchten dat zij Heineken gaan overnemen
Ja "als" heb ik al vaak geroepenquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Moest je gister in Avanir Pharmaceuticals investeren, die aandelen stegen gister met 60%.
Ah ja, InBev -> SabMiller -> Heinekenquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sanmiller bedoel jij.. Maar dat gaat niet door, en de koersstijging was maar 10% ofzo
22% van alibabaquote:
Moet je maar opletten, heb stevige winsten gepakt gisterquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja "als" heb ik al vaak geroepen
True, alles beter dan nietsquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah ja, InBev -> SabMiller -> Heineken
Ja okee 10% maar goed, je moet wat..
Hoe wist je het danquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Moet je maar opletten, heb stevige winsten gepakt gister
Wat heb jij danquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Welke debiel zet z'n geld nou in op Yahoo
Ik gooi mijn geld nog liever in de fruitautomaat in de kroeg.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:05 schreef hoink581 het volgende:
Volgens mij heeft dit alleen enig voordeel als je er ook daadwerkelijk een flinke som geld op in zet.
Voor een student is 100 euro winst leuk, voor iemand met een degelijke baan niet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ligt eraan of je ermee wil verdienen of gewoon een goedkope adrenaline rush zoekt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |