abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144589421
Hoi (nieuwe deel),

Een brandende vraag aan jullie. Heb nu een half jaar een vriend en tot zondag waren alle afspraakjes goed verlopen. Maar ik zag hem afgelopen vrijdag en ik merkte meteen dat hij nogal afwezig was en met zijn gedachten mijlenver. Ik vroeg hem toen of er iets aan de hand was?? ''Nee hoor'' was zijn antwoord.

Ikzelf was die dag redelijk down, dat had ik hem ook aangegeven. Dus ik was niet echt de vrolijkste en was snel geprikkeld door wat er zich buiten allemaal afspeelde, was vrij gespannen.
Dit was de eerste keer in een halfjaar dat ik zo was en ik weet niet of het toeval was maar naarmate het afspraakje vorderde, kwam hij zelfs verveeld over. Zo heb ik hem nog nooit meegemaakt. Er kon geen lach vanaf. Ik dacht echt dat hij genoeg van mij had en misschien aan een andere vrouw dacht. Misschien was er iets vervelends gebeurt?? Wat het ook was, ik kreeg niets te horen en ik begon erg te twijfelen of ik wellicht dingen zag die er niet waren? Dat ik niet eens juist kon inschatten dat er iets met mijn vriend aan de hand was. Ik moest genoegen nemen met: ''Welneeee'' of ''Ik zie er zeker verveeld uit''.

Volgende dag stuurde ik hem een bericht en zo wisselden we per persoon in totaal 4 berichtjes uit omdat hij niet meer op mijn laatste bericht reageerde (er stond geen vraag in, maargoed vond het wel jammer).

Nu heb ik al 2 dagen niets van hem gehoord. Ik begrijp ook wel dat mijn gedrag van laatst niet echt ideaal was, maar zou dat voor een man al een enorme afknapper zijn? Ik weet dat mijn vriend wel kieskeurig is. Maar we hadden toekomstplannen enz. Zit hier wel toekomst in als je vriend na een halfjaar al zo afwezig en verveeld overkomt? Ik weet dat hij me lief vindt, maar misschien vindt hij het niet leuk dat ik gewoon niet heel extrovert/all over the place en alles ben. Ik weet dat hij me mooi/sexy vindt (althans dat zegt hij maar). Maar misschien is hij just in it for the booty call?En dat hij me voor de rest heel saai vindt. Dit zal hij uiteraard nooit toegeven, alleen weet ik nu niet wat ik het beste kan doen. Want wil niet dat iemand me ''gebruikt'', maar bij mijn vriend kan ik het gewoon niet peilen wat er door hem heen gaat. Misschien weten de mannen wat dit soort gedrag betekent??

Mvg
pi_144589436
Ik raak er maar niet over uitgepraat :')
pi_144589479
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Trouwen prima, maar wat je vaak ziet is dat er na een paar maanden een baby uitgeperst moet worden die er dan vervolgens de dupe van wordt.
Brengt ons weer mooi terug bij het 'slaafs volgen' of als een debiel opgaan in een nieuwe entiteit en alle rationaliteit / individualiteit verliezen. Huphuphup trouwen, babies uitpoepen, en dan na een jaar of wat erachter komen dat je elkaar eigenlijk helemaal niet kan luchten of zien. Maarja, het was zo gezellig in het begin... EN ALS HET GOED VOELT :') !
pi_144589497
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, ze trouwen binnen een maand en dan gaan ze ervoor 'vechten' om het huwelijk in stand te houden. want ja, je bent wel getrouwd, hè.
Een huwelijk is altijd voor elkaar ''vechten''. Onvermijdelijk
pi_144589508
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Brengt ons weer mooi terug bij het 'slaafs volgen' of als een debiel opgaan in een nieuwe entiteit en alle rationaliteit / individualiteit verliezen. Huphuphup trouwen, babies uitpoepen, en dan na een jaar of wat erachter komen dat je elkaar eigenlijk helemaal niet kan luchten of zien. Maarja, het was zo gezellig in het begin... EN ALS HET GOED VOELT :') !
Echt he. Ik had voordat ik trouwde al 9.5 jaar een relatie met mijn vrouw. Dan kan je pas zeggen dat je elkaar aardig kent, en nog weet ze me soms te verrassen. En ik haar ook.
pi_144589576
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Echt he. Ik had voordat ik trouwde al 9.5 jaar een relatie met mijn vrouw. Dan kan je pas zeggen dat je elkaar aardig kent, en nog weet ze me soms te verrassen. En ik haar ook.
Mijn vriend was vooral degene die geen geduld had, snel samenwonen, baby....en nu doe ik gezellig mee. Maar ik vind het ook te snel, alhoewel ik het aan de andere kant ook wel prettig vind dat iemand zo ''serieus'' doet
pi_144589580
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:15 schreef Lara_xx het volgende:

[..]

Ja, maar het is wel wat anders of je al goed weet met wie je in dat huwelijk stapt, of amper op 5 dates bent geweest en nog niet eens weet of ze hun koffie zwart of met suiker drinken bij wijze van :')

Het is echt complete onzin zo snel te trouwen en dan te roepen 'ja, je moet er maar voor vechten :') '. Spreek dan gewoon een vreemdeling aan en vraag hem/haar ten huwelijk.
pi_144589606
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:18 schreef Lara_xx het volgende:

[..]

Mijn vriend was vooral degene die geen geduld had, snel samenwonen, baby....en nu doe ik gezellig mee. Maar ik vind het ook te snel, alhoewel ik het aan de andere kant ook wel prettig vind dat iemand zo ''serieus'' doet
Maar verder ben je totaal niet tegenstrijdig ofzo.
pi_144589615
quote:

[..]

Nee. Een huwelijk is altijd hard werken. Niet vechten.
pi_144589621
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:18 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja, maar het is wel wat anders of je al goed weet met wie je in dat huwelijk stapt, of amper op 5 dates bent geweest en nog niet eens weet of ze hun koffie zwart of met suiker drinken bij wijze van :')

Het is echt complete onzin zo snel te trouwen en dan te roepen 'ja, je moet er maar voor vechten :') '. Spreek dan gewoon een vreemdeling aan en vraag hem/haar ten huwelijk.
Het was allemaal niet mijn idee hoor. Hij trok vooral de voortouw en ik doe gezellig mee. Ik voel er ook echt wat voor, niet dat ik het tegen mijn zin doe. Ik wil het heel graag. Huisje, boompje, beesje
  dinsdag 16 september 2014 @ 16:19:27 #11
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_144589631
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]

opgelost, slotje.
Kwaliteitsfipo, was ook het eerste waar ik aan dacht.
pi_144589685
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:19 schreef Lara_xx het volgende:

[..]

Het was allemaal niet mijn idee hoor. Hij trok vooral de voortouw en ik doe gezellig mee. Ik voel er ook echt wat voor, niet dat ik het tegen mijn zin doe. Ik wil het heel graag. Huisje, boompje, beesje
Misschien wil je iets te graag. En nogmaals; is het een beetje herleiden aan hoe jij je gedroeg ten opzichte van seks? Oftewel; wilde je eerst wat 'vastigheid' en begon hij toen dit soort praat uit te kramen, en was dat over toen hij er een paar keer op was geweest.

Moeten jullie dan ook zachtjes doen trouwens? :7
  dinsdag 16 september 2014 @ 16:21:40 #13
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144589718
Of je nu snel gaat trouwen of niet is ieder voor zich, ik ben het er wel mee eens dat kinderen pas later in het spel moeten komen.
Maar aan de andere kant, sommige ( waaronder ik) wachten jaren met kinderen en dan gaat het uiteindelijk nog mis, dat is niet te voorspellen helaas.

Maar ik hoop voor TS dat er snel duidelijkheid is, het grootste probleem in deze relatie lijkt me het gebrek aan communicatie.
Beide zitten waarschijnlijk nu thuis te wachten op de ander en ondertussen zijn beide nog geen steek verder.
Heeft hij problemen met het een en ander moet hij daar ook gewoon eerlijk over zijn.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_144589781
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:21 schreef snakelady het volgende:
Of je nu snel gaat trouwen of niet is ieder voor zich, ik ben het er wel mee eens dat kinderen pas later in het spel moeten komen.
Maar aan de andere kant, sommige ( waaronder ik) wachten jaren met kinderen en dan gaat het uiteindelijk nog mis, dat is niet te voorspellen helaas.

Maar ik hoop voor TS dat er snel duidelijkheid is, het grootste probleem in deze relatie lijkt me het gebrek aan communicatie.
Beide zitten waarschijnlijk nu thuis te wachten op de ander en ondertussen zijn beide nog geen steek verder.
Heeft hij problemen met het een en ander moet hij daar ook gewoon eerlijk over zijn.
Ach, je man was er fysiek toch niet zo helemaal lekker meer aan toe, en je had toch al contact met je huidige vriend? Dat zal ook eea hebben versneld.

Verder met je eens, maar als hij niet wil praten moet je dat ook gewoon even respecteren, tot op zekere hoogte. Drammen werkt dan echt alleen averechts.
  dinsdag 16 september 2014 @ 16:23:24 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144589783
quote:

[..]

Maar je besluit niet na een paar weken al dat je in een huwelijk stapt. Dat begrijp ik echt niet. Er is niks mis mee om rustig de relatie op te bouwen.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 16 september 2014 @ 16:25:48 #16
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144589861
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:23 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ach, je man was er fysiek toch niet zo helemaal lekker meer aan toe, en je had toch al contact met je huidige vriend? Dat zal ook eea hebben versneld.

Verder met je eens, maar als hij niet wil praten moet je dat ook gewoon even respecteren, tot op zekere hoogte. Drammen werkt dan echt alleen averechts.
Fysiek was hij toen weer gezond, geestelijk wat minder. En contact met mijn vriend was geheel vriendschappelijk op het moment van scheiden en heeft niks met de scheiding te maken, het ging al vier jaar bergafwaarts tussen ons.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_144589985
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:20 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Misschien wil je iets te graag. En nogmaals; is het een beetje herleiden aan hoe jij je gedroeg ten opzichte van seks? Oftewel; wilde je eerst wat 'vastigheid' en begon hij toen dit soort praat uit te kramen, en was dat over toen hij er een paar keer op was geweest.

Moeten jullie dan ook zachtjes doen trouwens? :7
Ik wilde toen helemaal geen seks nee, zei overal nee op tegen. Heeft er dat iets mee te maken, denk je?

Zachtjes doen? Snap ik niet helemaal
pi_144590022
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:29 schreef Lara_xx het volgende:

[..]

Ik wilde toen helemaal geen seks nee, zei over nee op tegen. Heeft er dat iets mee te maken, denk je?

Zachtjes doen? Snap ik niet helemaal
Wat heb je hem dan wel te bieden?
pi_144590035
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:21 schreef snakelady het volgende:

Hier ben ik het niet mee eens. Volgens mij zit hij nu niet eens op mij te wachten. Verder is de communicatie op het moment niet echt top nee
  dinsdag 16 september 2014 @ 16:32:53 #20
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144590082
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:30 schreef Lara_xx het volgende:

[..]

Hier ben ik het niet mee eens. Volgens mij zit hij nu niet eens op mij te wachten. Verder is de communicatie op het moment niet echt top nee
Dat weet je niet, je hebt hem immers al een paar dagen niet gesproken. ;)
En misschien zit hij wel te wachten maar op iets anders, bv het juiste moment om je te vertellen dat hij er mee wil stoppen.
Het is allemaal giswerk nu.
pi_144590085
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat heb je hem dan wel te bieden?
Vriendschap/genegenheid/liefde/100 % betrouwbaarheid en loyaliteit/steun.

Maar toen ik seks weigerde, was in het begin
pi_144590101
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:32 schreef Lara_xx het volgende:

[..]

Vriendschap/genegenheid/liefde/100 % betrouwbaarheid en loyaliteit/steun.

Maar toen ik seks weigerde, was in het begin
Ik merk niks van dat alles. Ik merk vooral dat je veel achterdocht, wantrouwen, twijfel en dubbele agenda's eropna houdt.
pi_144590122
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:32 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat weet je niet, je hebt hem immers al een paar dagen niet gesproken. ;)
Ik weet het niet nee. Ik weet nu helemaal niets over mijn vriend :? lijkt me niet normaal en hij vraagt ook niet naar me
pi_144590150
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik merk niks van dat alles. Ik merk vooral dat je veel achterdocht, wantrouwen, twijfel en dubbele agenda's eropna houdt.
Dat komt door mijn onzekerheid, ik probeer het te veranderen
pi_144590151
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:34 schreef Lara_xx het volgende:

[..]

Ik weet het niet nee. Ik weet nu helemaal niets over mijn vriend :? lijkt me niet normaal en hij vraagt ook niet naar me
Maar je wil wel samenwonen, trouwen en babies met hem om daarna te vechten voor je huwelijk. Klinkt heel logisch allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')