Het beste lijkt mij om er gewoon nieuwe verse bewoners in te zetten. Maar als er oud-bewoners terug willen heb ik wel zo mijn keuzes.
(Erin)
Robin : Die kon nog wel eens woordelijk lekker scherp uit de bocht komen. Kan Kapsalon opzetten.
Dennis en Ron (die willen toch niet, omdat ze samen iets opgezet hebben)
Ruud2 (wil denk ik ook niet meer nu hij de sfeer geproefd heeft)
Rienk : Als hij zijn houtdingetjes gaat oppakken en niet luieren en Nicoline stalken.
Marceline : voor haar vrolijkheid en omdat zij iets kan opzetten met haar handwerken.
(Eruit laten:)
* Zeker op nummer 1 die afschuwelijke mediageile nicht Marcel. Slechts 4 dagen erin en hij doet net alsof hij een bekend personality is geworden en sleurt al die utopia feestjes af om zichzelf in de spotlights te zetten. Te duidelijk dat zijn doel is om zichzelf op te dwingen op de tv markt.
* Hakim die alleen overal liep te stoken en dagelijks zijn ronde naliep of mensen nog wel zijn gedachtes erop nahielden. Zo niet moest hij ze weer indoctrineren. Niet om aan te zien.
(Maar de kans is denk ik gelukkig klein dat hij terug komt)
* Tim de (ex)huisgenoot van Ruud. (Iets klopt niet)
*En ook Lindy, Harold en Peter(met zijn eigen gecreëerde exit) mogen wel weg blijven.
Die zijn weg gevlucht, omdat ze het niet aankonden en nu er meer luxe is willen ze opeens terug.
Nee, laten die maar wegblijven.