abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6482996
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen deel 16. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van zaterdag 26 oktober 2002.

zondag 27 oktober 2002 @ 00:04:12 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6483058
Ting is naar buiten gelopen, behoorlijk down.
"Je bent er toch niet weer ingetrapt?", vraagt Laurens buiten aan haar "Morgen zegt hij weer hetzelfde hoor."
Judith en Daniela kunnen niet geloven dat Mustapha heeft gezegd dat je niets hebt aan Ting.
"Hij wil gewoon mensen raken. En je weet bij hem nooit of hij dingen meent of niet!", meent Judith.
"Ik ben zo benieuwd hoe de exit gaat donderdag!", zegt Laurens. "Hij gaat niet een rondje langs het hek. Hij gaat zonder iets te zeggen weg!"
"Zou er 1 iemand zijn die een traan laat denk je?", vraagt Daniela.
"Nee", zegt Laurens na even te hebben nagedacht.
"Maar met vijf stemmen op hem heeft hij ook weinig reden", meent Dennis lachend.
"Ik denk echt dat hij er wel even in zit nog!", zegt Daniela zelfverzekerd.
"Denk ik ook... vooral nu het weer opwakkert", reageert Judith. "Het vuurtje was bijna uit... dit is weer zo jammer!"
(intussen zit iemand waanzinnig goor te slurpen daar buiten Na even goed kijken blijkt het Ting te zijn... en daar gaat ze weer... gatverdamme!)

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_6483086
Ik wou er nog even aan toevoegen dat Mustaphe en Ting in het geprek aan het hek Ting eventjes zachtjes begon te huilen en Mustapha haar vastpakte om haar gerust te stellen( dat heb ik hem nog nooit eerder zien doen) het greep hen duidelijk aan dat ze verdriet had.
Ik voeg dit even toe omdat ik het in het streamverslag niet vermeld zag staan en het me toch wel belangrijk leek, in ieder geval het deed me wel wat toen ik het zag
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zondag 27 oktober 2002 @ 00:10:30 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6483143
"Als ik het niet meer trek dan breek ik hier uit", zegt Ting. "Dan doen die 24 uur me ook niets meer. Maar het wordt alleen nog maar beter als er steeds mensen weggaan!"
(Mustapha is intussen gaan zitten en het lijkt erop dat hij zich toch schuldig voelt (terecht!) van het gesprek met Ting net....dat hij haar aan het huilen heeft gebracht met zijn opmerkingen)

Vijf minuten later staat Dennis bij het hek aardig te doen tegen Mustapha, die eindelijk weer even in de benen is gekomen!
Arthur en Ursula staan weer samen bij het hek.

(mijn stream stopt)

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_6483658
Laurens zit in de slaapkamer behoorlijk zijn gal te spuwen over Mustapha tegen Geesje en dat gaat behoorlijk ver.
Geesje neemt het vaak op voor Mustapha maar heb eigenlijk geen zin om het hier allemaal neer te zetten wat Laurens allemaal zegt want het komt me de keel uit eigenlijk zo vernederend vind ik het.
Hij trekt heel veel dingen uit zijn verband en noemt ook weer dat Mustapha gezegd had over Margriet over de benen wijd en zo en zo maar je geld verdienen hij doet niets anders dan zwart maken.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zondag 27 oktober 2002 @ 01:01:35 #6
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_6483740
Hoor op de achtergrond stefan en mus een beetje ginnegappen. Mus vraagt of Stefan altijd zo'm womanizer geweest is.

Stream weg naar Ursula bij het hek, praat even met Daniela.
Over allergieen.
Ursula antwoord op Danilea's vraag of iedereen al slaapt dat sommige nog in de badkamer zijn. Urs wenst Daan nu welterusten.
Daan praat nog even tegen Quincy en dan komt Ting weer om met Daan te praten. Het gaat nu over dat Daan oordopjes wilt.

Wouter komt nu in zeer charmant bordeaux rood glimmend deux-pieces binnenlopen. Hij geeft Daan een aai over de bol en gaat weer weg. Urs komt weer bij Daan zitten.
Ze begint over mensen die een heel duur servies hebben gekocht voor hun huwelijk. Urs: als je daar wat van breekt, baal je je dood.

Slaapkamer rijk.
Gees met Lau in gesprek. Waarover? Jawel; Mus.
Lau over de opmerkingen die Mus een tijd geleden tegen Margriet heeft gemaakt. (de beruchte benen-wijd quote.)
Gees zegt zulke dingen nog niet van hem gehoord te hebben, volgens haar is het een soort Pim Fortuyn, met harde uitspraken.
Lau is nog wat bezig over dat iedereen hem wel doorkrijgt en dat ie niet meer naar zijn pijpen gaat dansen, vanaf nu gaat het andersom.
Gees zegt dat het haar verbaasd dat hij (Lau) dat tot nu toe gedaan heeft dan. Lau is het zat dat het elke keer van 1 kant moet komen.

Gees vraagt nu hoe Bo dan met hem (mus) omgaat.
"niet" zegt Lau.
Judith bemoeit zich er nu ook weer mee, we doen al heel veel, we doen al alles voor hem, hij kan niks, doet niks, en dan beldigt ie je ook nog.
Ik heb geen zin om voor lelijk wijf uitgemaakt te worden en dan ook nog zijn bed op te maken. Het is klaar.
Ik vind het leuk dat jullie met hem omgaan, maar bij mij is er geen ingang meer.

Gees verdedigt nu haar omgang met Mus door te zeggen dat ze dat allemaal niet met hem meegemaakt heeft. Ze zegt hem aangesproken te hebben op bepaalde dingen en dat hij uitgelegd heeft dat hij dat ironisch bedoelt heeft.
Lau: dat zegt ie altijd. Neem Margriet, die heeft alles voor hem gedaan en dan zo...
Gees, ja maar neem dat met Margriet, hij mag haar onwijs, want hij heeft haar niet genomineerd.
Lau mompelt verder over kansen die hij gehad heeft.
Gees nogmaals, ik kan niet anders.
Lau: ja das hoe jij het doet.
Hij vraagt of zij wel eens uit zijn mond goedemorgen heeft gehoord.
Gees: ja, heel spontaan.
Lau: weet je zeker dat het moes was???
gees doet nu helemaal uit de doeken hoe dat ging.
Gees zegt nogmaals dat Mus haar niet stoort, en dat ze hem onwijs mag. De woorden die hij gebruikt zijn niet de hare, dat zou ze nooit zeggen, maar hij heeft ze nog niet tegen haar gezegd.

Oh.
Ok.
  zondag 27 oktober 2002 @ 01:13:39 #7
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_6483880
Lau gaat steeds verder met zijn plannen om Mus buiten te sluiten, oa door niet te koken voor hem.
Gees vind dat je dat niet kunt maken, zeker niet in de bunker.
En jawel, Lau komt weer met Mus' gebrek aan levenservaring en jonge leeftijd. Op geesjes antwoord dat dat ook een onzin verhaal is, backt ie een beetje up en zegt dat er idd misschien nog wel wat meer in Mus zit, maar als ie zo brutaal is, hoeft dat ook niet voor hem.
Gees zegt nu dat Lau hem soms ook niet laat uitpraten.
Dat komt volgens hem omdat ie altijd met zijn "boeiend' komt.
Zo kun je niet discussieren, ik probeer hem klaar te maken voor het echte leven.
Gees er boven op: dat is jouw taak niet, wie ben jij om hem dat te leren.
Lau: hij is toch een advocaatje, dat moet ik toch leren.
Gees: hij is student en laat hem maar op zijn bek gaan maar dat is niet jouw plaats.
Lau: ik hoop het niet voor je, maar let op, hij gaat jou ook nog beledigen en hoer noemen.
Gees: ja laat maar komen dan.

Ik wou dat ik sneller kon tikken en dat ik Lau beter kon verstaan.

Lau: hoe kan het nou dat zo'n klein ventje zoveel mensen kan irriteren.
Gees: ja knap dat ie 3 verstandige volwassen mensen zo kan irriteren.
Hij zegt Gees Mus te vergelijken met en heel vervelend neefje wat constant om aandacht vraagt. Dan gaat de rek er ook uit en bij mij is de rek er nu uit.
Gees, ja bij mij nog niet, maar met al jouw levenservaring moet je dit soort mensen toch al meer meegemaakt hebben.
Het antwoord is nog meer gemompel.
Lau: nou, gaan jullie maar lekker met hem om, doe zijn was, maak zijn bed op, bla bla bla.
Gees: nou, ik ga gewoon met hem om, ik neem hem zoals ie is, een eenling, een aparte.
Lau:jij vind iedereen lief.
Gees: Ik kan bij iedereen eruithalen wat ik grappig vind.
Lau vraagt nu wat haar dan wel boos kan maken.
Ze noemt wat eigenschappen op en bij achterbaks zegt lau: aha!! heel herkenbaar. (en hij bedoelt niet zichzelf)
Gees zegt er gelijk op dat ze dat nog niet gemerkt heeft met hem en gaat verder over algemene eigenschappen.

Oh.
Ok.
  zondag 27 oktober 2002 @ 01:36:37 #8
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_6484141
Lau en Gees lullen maar verder over hetzelfde en hij lijkt geen vat te kunnen krijgen op Geesje betreffende haar mening over Mus.
Ik ga dus even verder kijken.
Stefan en Marc liggen in bad, Mus ligt er ergens naast op een stapel handdoeken.
Mus: ik weet dat Judith een fucking hekel aan me heeft, maar toch blijft ze een beetje aan me plakken, omdat ze denkt dat ik misschien wel eens populair kan zijn, daar houd ze rekening mee.
Dan over Lau dat hij hem aan het tarten was met zijn knakmoment, als je een foto van thuis krijgt en je bent even stil is dat geen knakmoment.
Steef: nee dat is een mooi moment.
Ik hoor een ruis op de achtergrond...oh nee, Marc praat.
Hij zegt dat ie hetzelfde met Tinus had in het buitenland, er was gewoon geen interesse in elkaar. (dit op Mus' opmerking dat hij Lau kinderachtig vind en hem niet boeit.)

Nu wat vaag gewauwel over de sterkste zijn van Steef en Marc.
Mus: er is al vaak genoeg geschreeuwd hier, en ook tegen mij.
Mus zegt dat sinds Martijn weg is en er niet gerookt mag worden dat Lau verandert. Na nog wat gewauwel van de badderende heren zegt Mus dat Lau gewoon terug naar zijn groep moet, zijn kneuzen aan de andere kant.

(ik kan alleen even weergeven wat Mus zegt, want de anderen zijn gewoon niet te verstaan)
Steef: leuke week.
Mus: echt een leuke week, zoveel mooie vrouwen gezien.
Ze hebben het even over de dames van de lingerie show, daar schenen mooie meoden tussen te zitten. Mus zegt, kijk, toen was het ook Judith die weer wat aan te merken had, dan wil ze weer volledig de aandacht terug , ze doet alsof ze zo onschuldig en aardig is maar ondertussen wil ze de hele dag lullen. (of rulen, verstond het niet zo goed) Dit word beaamd door de andere heren.
Marc was ondertussen gaan douchen en komt nu zeggen dat er iemand mee stond te luisteren.
Mus reageerd lacherig en zegt, dat gebeurt heel vaak hier, laat ze erbij komen zitten. Marc zegt iets over Lau, Mus zegt, ik mag jou wel, iemand die Lau belachelijk kan maken mag ik wel, kijk, ik zeg ook dingen tegen steef en jou, maar jullie reageren gewoon, bij hem gaat zijn kop gelijk*trekt strakke kop met grote ogen*.

Mus: volgende week weer aktie, donderdag 1 eruit, volgende week Dennis en ik genomineerd. Ze speculeren over wie op wie gaat stemmen. Mus denkt dan Margriet hem niet gaat nomineren omdat ze denkt dat hij haar mag. Ik ga nog wel een praatje met haar maken.

Mus vraagt aan Steef, wie zou je het gunnen om te winnen., ik ben te irritant, iemand als Geesje is heel lief, die gun ik het ook.

en nu sprint de stream spontaan over op een door het hek heen masserende Daniela. Bij Judith. Dacht even zonder geluid maar hoor toch wat zacht gekreun van Ju.

(ik heb deze week mijn pc geformatteerd en er nog geen snagit opgezet, jammer want dit was een mooi plaatje geweest. )

Oh.
Ok.
  zondag 27 oktober 2002 @ 02:09:00 #9
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_6484459
In de slaapkamer val ik precies in dezelfde woorden van Lau over Mus.
Was voor hem, kook voor hem...succes.
Gees weer, neeee ik ga met hem om als ieder ander, ik kook voor jou ook.

Marc is er nu ook bij en zegt dat het ook op een andere manier kan om hem duidelijk te maken dat ie bv de dop op de fles moet doen.
Lau ja maar dat kan hij niet.
Marc: nee maar met dreigen etc kom je er ook niet.
Lau: daarom hield ik me ook in.
Dan begint hij weer dat Ju ZIJN kastje inpakt, ZIJN eten kookt en dan vervolgens beledigd word door hem op tv.
Gees: ik kies ook niet zijn kant, maar ik vind het zelf wel uit, ik heb ook wel eens een opmerking gemaakt tegen hem en toen ging ie gewoon opruimen.
Marc: op een gegeven moment kan je niks goeds meer tegen elkaar zeggen.
Lau: ik maakte me zorgen over de mensen in het buitenland, die komen er in en snappen niet hoe hij is en dan zien ze zo iemand, maar ik ben blij dat jullie dat zelf willen ondervinden.
Gees: nee maar jij moet je ook niet zo verlagen.
Lau: nee, ik KAN me nog zo verlagen.
Gees: kijk nou eens hoe het komt waardoor jij zo geraakt kan worden door dit gedrag, dit gaat even niet over mus, kijk naar jezelf.
Marc beaamt dit.
Lau: been there....ik heb het niet alleen, kijk naar de zwakste schakel, toen hadden 9 mensen zoiets van waar-ben-jiij-mee-bezig!
Gees: ja maar, dat had ik ook, maar als ik verder denk kijk, zie ik ook dat het voor hem heel genant was, hij schaamde zich en zocht een uitweg.

Pffff.....het komt erop neer dat Gees Lau probeert uit te leggen dat niet iedereen reageerd zoals hij en dat dat niet automatisch is dat hij het slecht bedoelt. Marc en Gees lullen nu op Lau in om te onderzoeken waarom en hoe Mus hem zo raakt. Lau blijft volhouden dat ie Margriet in bescherming neemt, dat hij het niet vind kunnen dat zo'n knulletje haar op tv -wat haar ouders ook zien- een oud wijf noemt.

Gees: je kan zeggen wat je wilt, maar ik kan je verzekeren dat ik niet zo als jullie zal reageren op hem als hij mij zulke dingen zou noemen.
Lau: nee maar jij hebt niet meegemaakt met hem wat wij hebben meegemaakt.

Marc: wat je ook meegemaakt hebt, je draagt het allemaal mee, dat is best wel jammer, want dan gaat zo'n ding als vanmiddag ook gelijk heftig.
Lau: er zijn nu 3 mensen die ook vinden dat dit niet zo kan, ik had al beslist ik ga niet meer met hem discussieren want hij kan niet luisteren, voor zijn veiligheid is het beter dat ik niet meer met hem praat.

Gees: dat klinkt me gemakkelijk in de oren.
Lau: dat komt door die 60 dagen.
Marc: bij elke gelegenheid heb je weer een keuze, laat je niet gekmaken.

Lau begint weer over het Margriet-Mus incident, kan je het begrijpen dat Margriet zo uitvalt vraagt hij aan Gees.
Weer over dat Margriet ALLES voor dat mannetje gedaan heeft en dan dit, net zoals met Judith.
Gees: ja maar het word ook niet uitgepraat.
Lau: nee want hij zegt alleen je bent een dom kind, je bent lelijk. (een paar keer)
Ik sta voor allerlei dingen open, maar echt....

Nu weer meer beredenerend gebabbel van Marc.
(Ik herken zijn woorden uit de columns van Anette Heffels, ja mag het vinden, blijf openstaan....)
Lau: hij is berekenend, kijk maar op dinsdag leeft ie op.
Gees: misschien is hij blij dat er weer wat gebeurt, ik weet van hem dat hij ziek was toen hij erin kwam, hij heeft zich weken slecht gevoeld en heeft een manier gevonden om te overleven.
Marc: ik denk dat ook, ik vind hem een toffe peer, en ok, ik ken hem nog niet zo goed, maar laat het je niet zo beinvloeden.
Lau: nee ik heb veel belangerijkere dingen aan mijn hoofd.
Ik ging met die eitjes ook gewoon bij hem langs, dat is dan de sterkste zijn en dan zegt ie nee dank je, en dan denk ik, kijk, dan heeft ie toch wat geleerd, dat is een fatsoensnorm.

(ik heb alleen de keus tussen dit slaapkamer gewauwel en een kreundende Judith en Daan bij het hek.

Marc: het is jammer dat jij de fase om het te relativeren al voorbij bent en misschien wel terecht, daar heb ik te weing voor meegekregen.
Lau gaat nu weer verder over lullige opmerkingen die Mus gemaakt heeft, probeert weer duidelijk te maken waarom ie Mus zo beu is.
Lau: wat als ie straks tijdens het vasten elke nacht jouw rijstwafel opeet, je zegt er wat van en toch blijft het gebeuren, wat dan??
gees: dan bestel ik er meer.
lau: en aan de bunkerkant: dan neem ik andere maatregelen en ik zou er heus wel met hem over praten, maar dat doet hij niet want dan komt hij een mijn leven en dat weet ik zeker dat ie dat niet doet.

Marc blijft maar bezig over hoe ga je er zelf mee om, hou het bij jezelf.
Lau: ik zie wat ie bij anderen doet en nu ook bij mij, maar ondanks dat ik hem achter het behang kan plakken mag ik hem soms ook, hij is de enige die anders dan de anderen in een groep. En dan met dat springen toen (dilemma ketchup-song), totaaaaaaal geen motivatie.
Gees: nee en ik was aan hem gekoppeld en maakte nergens een probleem van, jullie wel. En bij het zaklopen was ie hartstikke goed.

Lau: en Ting dan, die heeft hartstikke veel tijd in hem gestoken en dan zegt ie achter haar rug om dat je aan haar ook niks hebt.
(hoe het dan toch bij Ting terecht is gekomen is niet duidelijk)

(volgens mij

Oh.
Ok.
  zondag 27 oktober 2002 @ 02:30:54 #10
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_6484617
Lau gaat weer door over fatsoensnormen.
Marc; jammer dat je het vanmiddag zo ver liet gaan, want met bedreigingen verzwak je jezelf.
Lau: straks gaat ie vasten, dat gaat over bewust zijn over de armoede, en dan laat je wel gewoon flessen openstaan?

ik word helemaal van dit gel*l, ik ga nog liever naar een kreunende Ju kijken.

daan loopt nog alleen wat rond te spoken in de keuken.
Ze draagt een grote beige-bruine trui, die ze nu uittrekt, hieronder draagt ze -de vaste lezers weten het vastal- een strak rood thirt, wat ook uitgaat nu, en daaronder een knal roze hemdje met onderbroek.
Ze neemt nu haar kussen en deken en gaat onder luid gegaap richting slaapkamer. Zo te zien ligt daar al iedereen in dromenland. Alleen Quincy loopt nog rond daar en wordt door Daan met een gefluisterde "Foei" heengezonden.

Judith is ook gaan slapen zo te merken, dus dan heeft Lau een meeprater met zijn verhaal. Steef en Mus zijn laatst gesignaleerd in de badkamer. Een bunkerslaapkamer in hele diepe rust.

Van armoede maar weer terug naar de rijke slaapkamer, waar ik Judith idd hoor zeggen dat ze er geen energie in steekt. En ze vind het zooooo jammer want ze ziet zoveel meer in hem...en ze wilt hem helpen dat eruit te halen.
Gees: maar dat is niet aan jou, heb je nu nog niet door dat zulke dingen averechts werken bij hem.

Ju houd vol oprecht open te hebben gestaan etc etc etc, maar dat ze niet van plan is beledigd te worden.
Gees: het is nooit uitgesproken toen?
Ju: nee, hij zei wel zijn excuses te willen aanbieden maar dat is nooit gebeurd, ook niet tegen Margriet.
Ju nu even over Mus zijn begindagen en dat ze er echt klaar mee is.
Ik wil dat best uitleggen, maar ik ben er echt klaar mee en ik hoop dat je daar begrip voor hebt.
Gees: ik blijf gewoon met hem omgaan en hoop ook op dat begrip.
Marc: ja mischien dat hij bij anderen wel zich gewoon kan uiten, en dan hebben wij een ander beeld van hem dan jullie.
Ju: nee dat is alleen maar goed, want van al de mensen die met hem in het begin alles hebben meegemaakt kan hij niks meer, dus ik ben blij dat ie dan nog iemand heeft, ik ben niet van plan iemand in een boom te helpen en dat ie dan vervolgens op mijn kop schijt.

Na deze woorden van Ju wensen ze elkaar welterusten en Gees gaat Urs roepen. Geen idee waar die griet de hele tijd was.

De streams staan allemaal alleen op beide slaapkamers, dus ook geen beeld van Steef en Mus.
Hoe kun je als regie-zijnde het nu presteren om aale camera's te richten op slapende mensen terwijl er blijkbaar toch nog enkele wakkere luitjes moeten zijn.

Oh.
Ok.
  zondag 27 oktober 2002 @ 02:42:53 #11
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_6484762
En jawel, opeens in de rijke keuken, Urs en Steef aan de tafel/bar, Mus er boven op. Alle drie zijn ze het fijn eens over dat enkelen in de groep zich profileren ten koste van een ander, en niet voor elkaar openstaan.
En toen gingen de streams op zwart. hehe

dag #huppeldepup, de dag dat Marc en Geesje Lau probeerde gek te lullen en dat Lau zijn eigen record van het zichzelf herhalen heeft verbroken....de dag dat Judith kreunend werd gemasseerd door Daniela, een tikje spannend met de tralies ertussen in.....de dag dat Steef en Marc elkaar wederom in het bubbelbad vonden...en een toeschouwer aan Mus vonden. De verkeerde dag om te streamen dus.

Oh.
Ok.
pi_6486398
Ik zag Dennis net buiten zitten op de postzegelstream. Loopt naar binnen en rommelt wat bij de tafel. Zet het petje op van Martijn. Voor de rest is het huis nog in ruste.
pi_6486648
Arthur is in aan de bunkerzijde ook opgestaan. In de bungalow zit volgens mij Marc aan de bar.
  zondag 27 oktober 2002 @ 11:35:00 #14
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6486961
Bunker
Dennis en Arthur zitten samen aan het hek.
Dennis: Goede keus die Quincy. Ik weet niet uit hoeveel hondjes ze keus hadden".
Ook Arthur is het daar mee eens. "Misschien is hij wat verwend opgevoed, of komt hij uit de stad".
Dab verklaart Arthur het weer: "Het zijn verschillende ftonten die op elkaar botsen.
Ze denken dat het in Portugal nog wel goed weer is. Ook vermoeden ze dat het huis daar verkocht is.
eurobilltracker.com
  zondag 27 oktober 2002 @ 11:51:15 #15
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6487108
Ik had een enorme bus watcher, alles klapte er uit. maar we proberen het opnieuw.

Situatie is echter niet veranderd, Arthur en Dennis zitten nog steeds maar samen,.
Oh ne, Marc is erbij komen zitten.
Dennis vraagt wat Marc en Wouter de laatste tijd in het buitenland nog gedaan hebben.
Marc: Videootje kijken, en redelijk vroeg naar bed, want we stonden ook vrij vroeg op.

eurobilltracker.com
  zondag 27 oktober 2002 @ 12:01:48 #16
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6487176
Dennis: En nu zit je hier.
Marc: Ja, maar alles went
Marc vindt het hier toch wel leuk. "De spanningen gaan oplopen, en dan wordt het steeds leuker.
Dennis: Zeg dat wel, maar ik spreek het uit"
Marc begint weer over het nomineren. Degene die hij had genomineerd was naar hem toegekomen om te vragen of hij op haar genomineerd had.
Dennis "Had je het dan niet tegen haar gezegd"
Marc: Nee, niet dat het persee geheim is , maar die persoon was niet eens genomineerd. Maar alles wordt hiet afgeluisterd"
Marc: Waar ik nu op gekozen heb, dat kan best wel weer veranderen.
Natuurlijk geeft Dennis hem in alles gelijk.
Marc: Maar je nomineer toch mensen waar je het minst bij gezeten hebt
Dennis: Maar jeanette heeft toch op Daniela gestemd. Ze heeft het wel goed onderbouwd.
Dennis: Mus krijgt niet alle stemmen. Maar ik vindt hem persoonlijk niet zo vervelend.
Marc: Maar je gaat keuze maken, wie wil je dat weg gaat. Mus is zich aan het verzetten. Maar wat is zijn toegevoegde waarde? Margriet hebben minder goede dingen met hem meegemaakt. Dus hij krijgt best wel stemmen. Maar hij wil juist stemmen.
Marc: Ik kan ook stemmen krijgen. Misschien Tuur door de dingen die gebeurd zijn.
Dennis; Maar als je naar Margriet kijk, die heeft 3 dagen in de put gezeten omdat ze had gezien dat verschillende mensen in de hel op haar gestemd had. En kijk nu eens, niemand heeft haar genomineerd.
Wat ze toch wilde, met dat helverhaal, weet ik niet. Die vraag met dat masker vond ik leuk.
eurobilltracker.com
  zondag 27 oktober 2002 @ 12:15:29 #17
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6487307
Dennis: Moes speelt een spel
Marc vindt dat ook.
Dennis; ik heb tegen Lau gezegd, je zou beter moeten weten. Je zit er al 6 weken mee.
Marc: Je kunt hem beter negeren.
Dennis had tegen Wouter gezegd dat hij er niet over kon oordelen, want het speelde al sinds week 1 toen zij er nog niet in zaten.
Marc vindt dat je het best rechtstreeks aan hem kunt vragen of hij iets wil doen. Hij vindt dat Laurens zich niet meer in controle heeft.
Marc vindt Moes wel slimmer, hij doet zijn eigen spelletje.
De tendens van dit hele gesprek is dat de drie aan het hek vinden dat Laurens te heftig heeft gereageerd en dat hij zich zelf neerzet als zeikerd.
Marc; Maar we zitten hier voor ons zelf. Dus Lau moet voor zichzelf onderscheid maken en dan maar een stapje minder in de keuken moet doen."
Arthur bemoeit zich er ook mee maar is niet te verstaan.
* Arthur zender checken ( goed zo BB)
Arthur is nu wel te verstaan maar wat hij zegt voegt niets toe.
Ze vinden dat de mensen in het huis vel te heftig reageren op gewone dingetjes. Ze moeten vaak uitleggen dat ze iets helemaal niet zo erg meenden want er wordt dan veel te zwaar op gereageerd.
Marc: Maar daarom hebben ze ook zulke mensen erin gestopt. Je moet hier niet impulsief reageren, op ie hoge druk"
Dennis: Maar ik denk ook niet dat het goed is om alles maar te laten lopen.
Marc: Wij zullen misschien ook wel veranderen hier. Iedereen ziet zijn eigen stukje verhaal.

Op de andere streams zie je alleen maar slapende mensen.

eurobilltracker.com
  zondag 27 oktober 2002 @ 12:39:16 #18
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6487533
Marc vindt dat de beide partijen (Lau en Moes) niet naar elkaar geluisterd hebben. Hij zou op een leuke manier probeerd hebben met Mus te praten.
Marc: Je moet jezelf niet laten kennen en niet mee gaan in het verhaal Ik ken hem niet anders dan een toffe peer. Zoals Lau hem benaderd heeft, neemt Mus niet.
Dus het is hier, hoe laat je je gek maken. Het is alleen jammer dat je laat beinvloeden met nomineren.

Er stapt nog iemand uit bed en Quincy die al die tijd bij Dennis op schoot ligt, blaft even.
Dennis zou wel willen dat hij eens met anderen in een groep komt. Volgens Marc zal dat nog wel gebeuren.

Wouter schuift in zijn bordeau-rode glimmende pyama langs.
Marc is van plan een fruithapje te gaan eten, hij denkt dat de bunkerbewoners ook wel zo kunnen gaan eten.
Arthur: Dat duurt nog wel een uur"
Marc ziet dat ( ik geloof) Ting wat doet en hij zegt tegen Dennis dat hij dat tegen Lau moet zeggen, want die heeft dat speciaal uitgekookt.
De vergadering wordt opgeheven, Marc vertrekt naar de keuken.

Margriet is ook wakker en zegt"Jeetje" als ze hoort hoe hard het waait.
Wouter kruipt maar weer in bed, naast Jeanette.

In de bunker wordt geklaagd over de bedden.
Margriet: Oh, zijn we in een kuthumeur allemaal?
Het maakt toch geen reet uit waar je ligt. Elke morgen staan we op met geklaag over de bedden"
Volgens Dennis is het wel windkracht 7.
In de slaapkamer praat Jeanette met Wouter maar ze heeft haar zender nog niet goed liggen. Zij is dus niet te verstaan.

Dennis vertelt Margriet dat zij het over gisterenavond hadden , over Lau.
Margriet reageert niet erg geinteresseerd.
Arthur: Het wordt vanavond koken met een helm op".
Ondertussen doet hij een vuilnisbakzak over het bakje met deeg, dus de broodjes duren nog wel even.

Judith komt erbij.
Ju: "Die eeuwige discussie's over Moes. Daar had ik geen zin in"
Dennis komt bij haar zitten en probeert meer uit Judith te krijgen.
Judith gaat echter verder over lolo-ballen. Quincy zit ondertussen in haar knieen te bijten.
Ze vragen zich af waarom ze geen tennisballen voor Quincy krijgen.
Dennis: Ze at die haartjes niet op, ze plukte ze er alleen maar af.
Margriet heeft over vakantie gedroomd en Dennis vraagt of ze ook over BB bewoners heeft gedroomd.
Margriet vraagt of er nu geen water op staat. Dennis vertelt dat het gas iedere keer uitwaait, meteen vraagt Margriet hoe ze dan aan thee komen.
De oven blijkt ook niet aan te blijven dus ze weten nog niet hoe ze vanavond moeten koken.
En verder gaat het weer over de matrassen.

eurobilltracker.com
  zondag 27 oktober 2002 @ 13:06:49 #19
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6487883
Arthur: Misschien nog een nachie en dan komt er weer een wisselaar"
Judith is het met hem eens dat er weer eens gewisseld moet worden.
Ze vragen zich af of er vandaag nog iets leuks zal komen.
Judith verzint cursussen die ze elkaar kunnen geven; Margriet koken zonder vuur, Ursula cusus Italiaans voor beginners enz.

Op maar 1 stream heb ik pratende mensen en die buffert ook nog constant. Maar even opnieuw starten dan.Heeft niet geholpen

Jeanette en Wouter hebben het over muziek.

Nog steeds bedperikelen. Jeanette die gewend is op haar buik te slapen kon vanwege het slechte bed alleen maar op haar rug slapen, vertelt Margriet. Judith gaat iets te eten klaarmaken want ze heeft honger.
"Trek" , zeggen de bunkerbewoners.
Dennis is van plan als hij weer in de bungalow zit een paar biefstukken te gaan eten. Volgens hem zitten ze hier nu al 7 dagen.
Nee", zegt Margriet "want we zijn op maandag over gegaan"."

Geesje heeft zeker teveel gluten gegeten want ze gaat nogal hyper te keer in de slaapkamer. Al haar haren vliegen in het rond. Als ik echter ga luisteren is er niets aan de hand en kletst ze wat met Stefan die zo te zien naast haar geslapen heeft. Hij ligt wel ver op haar kant, constateer ik.
Ook Stefan staat nu op en doet zijn badjas aan.

Jeanette is ondertussen ook uit bed gekomen en installeert zich ook bij het hek om zich te vergapen aan de bungalowbewoners die allemaal de keuken in duiken.
Margriet ruikt een soort poeplucht, maar Arthur zegt dat het niet Quincy is.Dan denkt Margriet dat het de bloemen zijn die in een vaas staan.
Jeanette: "Het is vandaag haarwasdag!"
Margriet: Maar er is geen warm water.
Jeanette is dan van plan om het met koud water te wassen want haar haar wort toch wel erg vet. Ondertussen blijven ze toch zoeken of er niet ergens een poepje van Quincy ligt.

Jeanette verwacht geen wisseling dat duurt volgens haar nog wel even. Ze waren ook van plan te gaan wassen, maar dat is ook onmogelijk zonder warm water.
Jeanette stelt voor om dan met dekens om het gasfornuis te gaan zitten, zodat het vuur niet uitwaait.

De bungalowbewoners hebben die problemen niet, die trekken gewoon de koelkast open en maken iets lekkers klaar. Het is een gekrioel in de keuken.

Arthur gaat nog maar een keer naar het fornuis kijken, maar ik weet niet of de oven het doet.
Hij haalt nu een kist uit de bunker en probeert met die kist de oven uit de wind te houden.
Wouter komt erbij kijken en geeft aanwijzingen. Arthur zegt hem dat het wel goed komt. Je hoort hier buiten de wind verschrikkelijk te keer gaan. Wouter stelt voor om een matras ervoor te houden.
Arthur: Rustig maar, we hebben toch de hele dag...."
Hij vindt het duidelijk maar niets dat de anderen zich ermee benoeien, hij wil het alleen opknappen. Wouter laat zich echter niet wegjagen en hij gaat een jas aan doen om te helpen.
Ze weten niet of wat ze van plan zijn ook mag van BB, want Arthur blokkert met zijn kisten nu de camera. "Maar we moeten toch vreten", zegt hij.
Samen zetten ze een stel kisten neer die ze verzwaren met boomstammen en de gasfles. Zijn van plan de kisten aan elkaar te maken als schot tegen de wind.

eurobilltracker.com
  zondag 27 oktober 2002 @ 13:11:04 #20
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6487931

De stellage die ze gebouwd hebben tegen de wind.
eurobilltracker.com
  zondag 27 oktober 2002 @ 13:19:20 #21
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6488039

Nog steeds zijn ze bezig met bouwen, want de oven is nog steeds niet aan dus de broodjes duren nog wel even.
Wouter: "Wat een lul......hannes"
Arthur vraagt wat er aan de hand is, blijkt Wouter ergens tegen aan geleund te hebben waardoor het om viel.
Ze kunnen ook nog een deken opofferen om die er omheen te spannen, zegt Arthur.

Binnen zijn ze onbewust van alle werkzaamheden buiten, rustig aan het kleppen met elkaar.

eurobilltracker.com
  zondag 27 oktober 2002 @ 13:34:44 #22
38750 EEVS
Nobody like us, we don't
pi_6488246
Inmiddels zijn de bunker bewoners met dekens de oven windvrij aan het maken, Lau gaf net in de dagboekkamer door wat voor lenzen die had, meer heb ik niet gehoord.
  zondag 27 oktober 2002 @ 13:38:38 #23
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6488290
Stefan zit de bestellijst voor het eten van vanavond te bestuderen. Hij vertelt Jeanette wat hij gedroomd heeft. Het gaat in ieder geval over auto's.
Jeanette zit belangstellend te luisteren en vindt de droom wel leuk.
Hij heeft nu beslist wat hij gaat eten en geeft de bestelling op aan Judith. Hij wil o.a risotto.

Kooi
Hier zijn de bouwkundigers nog steeds druk bezig. Er moeten een paar mensen bij komen, die met dekens om de stellage gaan staan, zodat ze de oven aan kunnen steken. Wouter gaat binnen wat mensen optrommelen. Die trekken truien en jassen aan om te helpen.
Volgens Dennis gaat het niet werken want hij voelt dat de wind door de dekens blaast.
Ze gaan nu met de dekens om het fornuis staan zodat de oven aangestoken kan worden.

Laurens zit in de DBK om de schade van de storm door te geven.
Verder vraagt hij naar het roken, wanneer dat weer mag. Ook wil hij maandlenzen bestellen, hij heeft er geen meer want hij had niet verwcht dat hij er zo lang in zou zitten.Hij bestelt min 1,25 voor beide ogen en ze moeten zacht zijn . De juffrouw van BB zegt dat ze zorgt dat het in orde komt

Stream zwart.

eurobilltracker.com
  zondag 27 oktober 2002 @ 13:44:10 #24
38750 EEVS
Nobody like us, we don't
pi_6488365
De Bung bewoners kijken toe hoe de bunker bewoners proberen te koken. Ju en Lau lopen in de tuin te kijken hoe de bunker bewoners de ovr aan krijgen, Ju zegt dat het een idee was van Bram, Arthur zegt van niet en Ju loopt weg en gaat met de hond spelen in de tuin.

De Bunker bewoners staan in een kring met dekens om de oven. het weer wordt steeds slechter.

In de bungolow lopen ze over Quincy te praten, hij is niet uitgelaten op het speelveld en nu rent en springt die door de hele bung

Ju bestelt eten, ze gaan Italiaans eten, alleen voor Mus hebben ze niks besteld omdat die nog niks wist, belt zo zelf wel geeft Ju aan.

pi_6488449
Beeldband 1 geeft de tuin weer, waar je kan zien dat het daar ook hard waait. Op 3 zie je arm met de armen om elkaar heen (en een deken) in de kooi om zich heen kijken. Bij beide streams is geen geluid. En ook op de andere streams geen geluid, ik moet nu bijna wel geloven dat de boxen hier aan gort zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')