Ik heb al vele vacatures voorbij zien komen, maar zoeken naar "tijgers" en "gastvrijheidsstrijders"?twitter:tweegebroeders twitterde op donderdag 30-01-2014 om 13:14:31Wij zoeken naar #tijgers #mensen #kok #kelner #gastvrijheidsstrijders #horeca #noodkreethelpons reageer retweet
twitter:insideshowbizz twitterde op dinsdag 16-09-2014 om 13:23:09@tweegebroeders Zijn jullie op zoek naar culinaire terroristen? reageer retweet
Sinds iedereen die voor iets strijd meteen als IS wordt aangezienquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:37 schreef TwentyFourr het volgende:
Sinds wanneer is een vrijheidsstrijder een terrorist?
Sinds altijd.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:37 schreef TwentyFourr het volgende:
Sinds wanneer is een vrijheidsstrijder een terrorist?
Volgens mij moet een terrorist toch aan een paar expliciete voorwaarden voordoen waar lang niet alle vrijheidsstrijders aan voldoen.quote:
In de ogen van de heersende partij is een vrijheidsstrijder altijd een terrorist (of rebel).quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:40 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Volgens mij moet een terrorist toch aan een paar expliciete voorwaarden voordoen waar lang niet alle vrijheidsstrijders aan voldoen.
Zoveelquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:41 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
In de ogen van de heersende partij is een vrijheidsstrijder altijd een terrorist (of rebel).
Hij heeft gelijkquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:42 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Zoveelin een post dat ik stop met reageren
Nee dat heeft hij niet en de verschillende punten aanwijzen waarop hij geen gelijk heeft in één post gaat te lang duren, vandaar.quote:
Jawel hoor. Hij heeft wel gelijk. Jij kijkt vanaf het perspectief dat jou het beste uit komt, denk eens vanuit hun perspectief.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |