Jezus je lijkt Veer wel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je kan je bitch dus gewoon niet handelen.
Wie nietquote:
Ja maar uh Schiphol?quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vlieg op Newark.
Heenreis is 12u 31min, heb een stop in Philly en terug is 10 u 01m weer stoppen in Philly. 11 dagen, ¤550 van 27 dec tot 7 jan. Dus oud en nieuw op Times Square.
Ja, kom op hey BT. Je bent dan ook wel een beetje aan het mutsen hoor. Als je haar wil, dan wil je haar en dan moet je gewoon die onzin weten te fixen. Of ze is de moeite niet waard en je gaat verder met je leven.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, kom op hey BT. Je bent dan ook wel een beetje aan het mutsen hoor. Als je haar wil, dan wil je haar en dan moet je gewoon die onzin weten te fixen. Of ze is de moeite niet waard en je gaat verder met je leven.
Dit is gewoon als een pubermeisje naast het zwembad staan te gillen dat het water koud is.
Ik had gedacht dat het korter was, 7-8 vliegen.quote:
Goed voor jeanettequote:
Wat is best wel controlerend?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:13 schreef BlauweTijger het volgende:
![]()
Het is gewoon kut want ze is verder prima maar er zit ook een psycho kant aan. Weet niet of je alles hebt gelezen uit de vorige SC maar ze is best wel controlleren en daar ben ik allergisch voor. Dus kan ik haar wel of niet willen, blijft even vervelend dit.
8 uur en 45 min is een directe vlucht ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat het korter was, 7-8 vliegen.
Zijquote:
WOW KEILASTIG EEN RELATIE ONDERHOUDEN WAT EEN PROBLEMEN.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:17 schreef BlauweTijger het volgende:
Zij
Ik zei dat ik bij een vriendin aan het chillen was omdat ze nieuwe pup had, ging ze sarcastisch lopen zijn met 'veel plezier' en nog meer gejank dat ik dacht ben je 12 ofzo.Zegt ze dat ze vroeger 2x is bedrogen en dat haar achtervolgt enzo. ALSOF IK DAAR IETS MEE KAN. Dus.. dat.
Maar das duurder ?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
8 uur en 45 min is een directe vlucht ja.
Welke relatie?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
WOW KEILASTIG EEN RELATIE ONDERHOUDEN WAT EEN PROBLEMEN.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
WOW KEILASTIG EEN RELATIE ONDERHOUDEN WAT EEN PROBLEMEN.
Dan maar een tussenstopquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hell yeahhhScheelt gewoon ¤250
Ben je bang om je te binden? Vrienden en familie zijn ook gewoon relaties, zakenpartners zijn ook gewoon relaties, dus een vast neukertje is in dit geval ook een relatie.quote:
nu alquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zij
Ik zei dat ik bij een vriendin aan het chillen was omdat ze nieuwe pup had, ging ze sarcastisch lopen zijn met 'veel plezier' en nog meer gejank dat ik dacht ben je 12 ofzo.Zegt ze dat ze vroeger 2x is bedrogen en dat haar achtervolgt enzo. ALSOF IK DAAR IETS MEE KAN. Dus.. dat.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben je bang om je te binden? Vrienden en familie zijn ook gewoon relaties, zakenpartners zijn ook gewoon relaties, dus een vast neukertje is in dit geval ook een relatie.
Dit dus.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nu al
daar zit geen toekomst in junge
Liever nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij wil zeker een blauwe tijger in je zwarte oog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |