Matig, geen sushi gegetenquote:
Aggiaans voor teringquote:
Nee, daar scheld ik nooit mee :$quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
kankertjes zal ze waarschijnlijk bedoelen.
Ach wat een gemis.. ik ook niet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Matig, geen sushi gegeten
Hoeveel uur vliegen is dat? En welk vliegveld ga je?quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ach wat een gemis.. ik ook niet.Wel kwam ik mijn ex tegen en heb ik 11 dagen New York geboekt
Wat een dag.
Saai zegquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, daar scheld ik nooit mee :$
Je semi chick zou je vermoorden in je slaapquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:58 schreef BlauweTijger het volgende:
Nu lijkt het alsof ik 11 dagen met mijn ex naar NY ga.Niet.
Ja sorry, meer kan ik er niet van makenquote:
Vlieg op Newark.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel uur vliegen is dat? En welk vliegveld ga je?
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je semi chick zou je vermoorden in je slaap
Je hebt geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:59 schreef hoink581 het volgende:
BT wees eens niet zo'n puberachtig poesje en ga gewoon een relatie met dat chickie aan.
Zo geen date willen danquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja sorry, meer kan ik er niet van maken
Met een plastic zak over je hoofdquote:
Moet dat dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zo geen date willen dan
Maak het dan uit joh, als het zo'n drama is. Man, man, man.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar je het over hebt![]()
![]()
![]()
![]()
Wat moet ik precies uitmaken?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maak het dan uit joh, als het zo'n drama is. Man, man, man.
Is een mogelijkheid. Heb inmiddels een sorry en ze zegt dat ze vaker flipt om dingen die er niet zijn. Dus ik weet niet zo goed of ik haar naar een psycholoog moet sturen of gewoon nog een keer gruwelijk hard neuken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, de ondefinieerbare banden met het meisje in kwestie.
Je kan je bitch dus gewoon niet handelen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Is een mogelijkheid. Heb inmiddels een sorry en ze zegt dat ze vaker flipt om dingen die er niet zijn. Dus ik weet niet zo goed of ik haar naar een psycholoog moet sturen of gewoon nog een keer gruwelijk hard neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |