Dit gedrag is dus klachtwaardig, ik respecteer je als user maar dit soort combo-breakers heb ik wel een hekel aan..quote:
Ik respecteer jou ook ten zeerste. Echter zou een topic gevuld met een lange combo erg saai en eenzijdig zijn. Desalniettemin zou ik graag eens zien gebeurenquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:25 schreef john-hert het volgende:
[..]
Dit gedrag is dus klachtwaardig, ik respecteer je als user maar dit soort combo-breakers heb ik wel een hekel aan..
Daar heb je een sterk punt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:28 schreef Koempel020 het volgende:
Beter een combo breaker dan een cock block
Niets mis met een goed wolvenshirt en autistisch gedrag, bezit ik namelijk ook. Ik onderscheid me door het feit dat ik wel een lekkere boy ben en de meeste fokkers nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:31 schreef john-hert het volgende:
[..]
Daar heb je een sterk punt.
Alhoewel de meeste FOK!'ers zichzelf cockblocken met hun wolvenshirts en autistengedrag..
quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:34 schreef Copthorne het volgende:
Laten we een keer met zijn allen afspreken om in een topic allemaal dezelfde reactie te plaatsen zonder te combo breaken.
In:
Copthorne
Matip
quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:34 schreef Copthorne het volgende:
Laten we een keer met zijn allen afspreken om in een topic allemaal dezelfde reactie te plaatsen zonder te combo breaken.
In:
Copthorne
quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:33 schreef beverton het volgende:
Boyz, dit is de kans op eeuwige roem voor ons allen : ONZ / Combotopic
Reactie boven jequote:Op dinsdag 16 september 2014 12:34 schreef Copthorne het volgende:
In:
Copthorne
We gaan het gewoon proberen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:35 schreef beverton het volgende:
[..]
Reactie boven je. Goed initiatief, maar ik was net iets sneller
Bedankt man, ik ben een grootst liefhebber van saffraan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:36 schreef trucker3 het volgende:
Hier wat saffraan voor je topic
[ afbeelding ]
Is niet zakelijk, puur persoonlijk!quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:37 schreef PausNicolaas het volgende:
DIT TOPIC HEB IK OOK AL EENS GEMAAKT MAAR TOEN WERD HIJ VERWIJDERD WANT ILLUMINATIE EN MODNAZIS!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |