Ik ook! En kleine braakjes en kotsjes.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:53 schreef JenHermes het volgende:
AppleIk ben echt poepiebenieuwd naar iOS8 morgen
Ik moet gewoon windjes laten van opwinding
quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:30 schreef very het volgende:
verzonnen topicsNiets mis mee.SPOILER: Ware aard van TSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag een natte wind gelaten, niet vanwege iOS8 maar door Filet American, was alweer een jaar geleden dus wel het vermelden waard.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:53 schreef JenHermes het volgende:
AppleIk ben echt poepiebenieuwd naar iOS8 morgen
Ik moet gewoon windjes laten van opwinding
quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga je met me mee voor een winkeltje liggen.
Is goed. Heb alleen sinds een paar weken de 5squote:Op dinsdag 16 september 2014 14:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik moet ook een jaar de 5s. Kunnen toch warme chocola in een thermosfles meenemen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:27 schreef eend112 het volgende:
[..]
Is goed. Heb alleen sinds een paar weken de 5smaar wil je wel vergezellen
Is sex incluis?quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb er zin anquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik moet ook een jaar de 5s. Kunnen toch warme chocola in een thermosfles meenemen.
Gaat die sex brengen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan wel iemand bellen als je wil.
Heb ik nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook. Laten we snapchat uitwisselen.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:30 schreef very het volgende:
verzonnen topicsDit is net zo kansloos als Apple fanboy zijn.SPOILER: Ware aard van TSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan gewoon niet uitdrukken hoe kansloos beide zijn
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
gmtaquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:40 schreef Manke het volgende:
Snelle telefoons, hardware specs en benchmarks
Boeit allemaal niks, alsof je er zware toepassingen op gaat doen. Als ie maar snel in z'n werking/bediening is.
En 4g ookalsof je usenet gaat leegtrekken in de bus/trein/school.
Wanneer ben je een fanboy dan? Ik ben erg te spreken over iOS, over de design skills van Apple en over hoe ze toch alles eerst 1000 x overdenken voordat ze een "nieuwe" technologie implementeren. Om die redenen koop ik eigenlijk gewoon elk jaar een nieuwe iphone. Maakt mij dat al een fanboy? Zo ja, dan vind ik dat er een behoorlijk groot verschil tussen mij zit en mensen die zich laten trouwen door de android-robot.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:51 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Dit is net zo kansloos als Apple fanboy zijn.
Ik kan gewoon niet uitdrukken hoe kansloos beide zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |