Ik ontken helemaal geen feiten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:01 schreef Audacious het volgende:
[..]
Dom ben je pas als je de feiten ontkent.
Goed artikel Helemaal mee eens! Iphone is het beste wat er op de markt verkrijgbaar is.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:05 schreef very het volgende:
[..]
Ik ontken helemaal geen feiten.
Maar alstublieft: een nexus vs iphone 6 breakdown: http://www.ibtimes.co.uk/(...)s-smartphone-1465284
Verzonnen door een verbolgen Apple-fan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:05 schreef very het volgende:
[..]
Ik ontken helemaal geen feiten.
Maar alstublieft: een nexus 4 vs iphone 6 breakdown: http://www.ibtimes.co.uk/(...)s-smartphone-1465284
Nu niet meer dat plaatje posten he, want het slaat nergens op![]()
Nee, je bent pas dom wanneer je denkt dat een Nexus beter is dan een iPhone, onwetende proleet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:05 schreef Audacious het volgende:
[..]
Apple houdt jullie een beter beeld voor en jullie zijn te dom om zelf te denken.
Dom ben je pas als je de feiten ontkent.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:07 schreef Audacious het volgende:
[..]
Verzonnen door een verbolgen Apple-fan.
Gaat niet over Nexus. Kijk naar de specs. En begin niet te schelden, he? Dat mag je thuis bij mammie doen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:07 schreef Matip het volgende:
[..]
Nee, je bent pas dom wanneer je denkt dat een Nexus beter is dan een iPhone, onwetende proleet.
Ja man. Al hadden ze het dubbel zo duur gemaakt, gewoon kopen jwz. Kwalteit mag duur betaald wordenquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:07 schreef along het volgende:
[..]
Goed artikel Helemaal mee eens! Iphone is het beste wat er op de markt verkrijgbaar is.
Zijn geen feiten. Verzonnen artikel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:09 schreef very het volgende:
[..]
Dom ben je pas als je de feiten ontkent.
specshoertjequote:Op dinsdag 16 september 2014 12:10 schreef Audacious het volgende:
[..]
Gaat niet over Nexus. Kijk naar de specs. En begin niet te schelden, he? Dat mag je thuis bij mammie doen.
Hoe dom!quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:10 schreef very het volgende:
[..]
Ja man. Al hadden ze het dubbel zo duur gemaakt, gewoon kopen jwz. Kwalteit mag duur betaald worden
quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:10 schreef Audacious het volgende:
[..]
Gaat niet over Nexus. Kijk naar de specs. En begin niet te schelden, he? Dat mag je thuis bij mammie doen.
Schelden doe je alleen bij mammie. Heeft ze jou dat niet geleerd?quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:10 schreef very het volgende:
[..]
specshoertje
Niet weten dat specs op papier niks zeggen
quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:10 schreef Audacious het volgende:
[..]
Zijn geen feiten. Verzonnen artikel.
Ga naar mammie!quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:11 schreef Matip het volgende:
[..]
Denken dat specs er toe doen.
Onwetende proleet.
Goed argument.quote:
En wat is beter? Als je kijkt naar prestatie/prijs verhouding is de Nexus serie superieur aan de iPhone.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:07 schreef Matip het volgende:
[..]
Nee, je bent pas dom wanneer je denkt dat een Nexus beter is dan een iPhone, onwetende proleet.
Dit is wel de kern, daarom maar een saaie telefoon voor mij. Geen verrassingen en werkt prima, iPhone ik ga je (weer) halen bitchquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:16 schreef malalatete het volgende:
Eigenlijk zijn apple producten heel saai, software is altijd hetzelfde en het werkt (in ieder geval bij introductie) soepel en zo goed als perfect. Android telefoons daarintegen hebben vaak een eigen schilletje, bloatware en bugs die je kan ontdekken en dan vol verwachting wachten op bugfixes, android updates of custom roms. Iphone is gewoon saai omdat het bijna perfect is, zo zijn bijna perfecte mensen ook saai.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |