Onmogelijk, ik zit op het enige plekje, waar je niet direct mensen achter je hebt en ik mijn scherm nog enigszins kan wenden en voor mijzelf kan houden, echter is er een terechte angst aanwezig, want je weet maar nooitquote:
je zat ook al zo angstig om je heen te kijken nadat je mijn reactie lasquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:08 schreef beverton het volgende:
[..]
Onmogelijk, ik zit op het enige plekje, waar je niet direct mensen achter je hebt en ik mijn scherm nog enigszins kan wenden en voor mijzelf kan houden, echter is er een terechte angst aanwezig, want je weet maar nooit
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet om me heen gekeken hebtquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:08 schreef Slabber het volgende:
[..]
je zat ook al zo angstig om je heen te kijken nadat je mijn reactie las![]()
Kut geenstijlers altijd.quote:
Kut topic met een nog triestere TS.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:13 schreef beverton het volgende:
[..]
Reageer liever inhoudelijk, kutmongool.
HET ECHTE VERHAAL:quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:05 schreef beverton het volgende:
Waddup boyz en meidz.
Ik zit in de lokale Universiteitsbibliotheek te studeren, want nooit te oud om te leren + lekkere chimeidz hosselen.
QFTquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kut topic met een nog triestere TS.
Jij bent toch een kloon van die enequote:Op dinsdag 16 september 2014 11:22 schreef PausNicolaas het volgende:
BEVERTON IS EEN KLOON VAN MAPIMA???
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
K L O O N A L E R T
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nico, na onze tijd in het Onafhankelijk KLB dacht ik dat we vrienden warenquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:22 schreef PausNicolaas het volgende:
BEVERTON IS EEN KLOON VAN MAPIMA???
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
K L O O N A L E R T
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van welke ene?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:24 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Jij bent toch een kloon van die ene
Ik ben ook vriendjes met jou, maar ook met mapimaquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:25 schreef beverton het volgende:
[..]
Nico, na onze tijd in het Onafhankelijk KLB dacht ik dat we vrienden waren
Converseren met je eigen koonquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:24 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Jij bent toch een kloon van die ene
En wie was het?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:22 schreef Audacious het volgende:
Dit is wel een heel toevallige topic. Zat vanochtend naast een jongen/jongeman in de trein. Sloeg hij zijn tab open en ik nieuwsgierig meekijken. Zag ik dat hij FOK! open had en driftig typen/tikken.
Toen hij merkte dat ik grinnikte om wat hij poste, sloeg hij zijn tab geschrokken dicht.
Nu heb ik dus zelf een account aangemaakt.
Was het tong80?quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:44 schreef Audacious het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij blij gaat zijn als ik het vertel.
Dan kun je het nu wel zeggenquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:45 schreef Audacious het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft een grappiger nickname. En ziet er leuk uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |