abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144576612
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 07:42 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

Ja, misschien moet je der ook wel een keer geweest zijn, als je China echt wilt ervaren. Persoonlijk is het niks voor mij, ik geniet best van een goede ossehaas, maar als ik zie hoe die koe vermoord wordt voor mijn ogen zou ik denk ik mijn eetlust verliezen. Dat het een beschermde diersoort is, dat geld net zo hard voor olifanten. Zolang er geld mee te verdienen is, hebben mensen er toch geen problemen mee.
Ja, mensen zijn erg. Het gaat alleen maar om knaken en daarmee is alles geoorloofd. Olifant heb ik nooit op, wel krokodil toen ik in Afrika was gestationeerd.
Hagedissen zijn over het algemeen wel lekker, echter in Europa zijn ze nogal exclusief op je bord.
pi_144576646
Rust zacht hont ;(
pi_144595290
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 05:33 schreef niels0 het volgende:

[..]

M'n maat heeft er heel veel tijd ingestoken. Hij heeft echt z'n best gedaan. Het is niet z'n eerste hont.
Ik ben er blij om dat het jullie is gelukt.

M'n ouders hebben er alletwee 1. Het zijn m'n vrienden. Onvoorwaardelijk trouw. Met mijn leven kan ik niet voor een dier zorgen. Ik heb ze part-time.
Ok, omdat je zei het ligt niet aan mijn maat maar aan de hond. Vandaar mijn opmerking. Er gaat echt veel tijd inzitten inderdaad.
Bij 1 van onze hondjes heeft het bijna 3 jaar geduurd voordat we haar voor het eerst zagen kwispelen. Nu doet ze niets anders :D
pi_144595440
Ik snap niks van het verhaal, maar als het je eigende hont is:

:'( :'( STERKTE! :'( :'(
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_144595616
Valse honten zijn vaak de schuld van hun bazen.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')