Alsof vrouwen zo tof zijn. Misschien moet ik maar homo worden. Klep houwen jij. Het is dat je een doos hebt. Verder heb je er niets aan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 03:02 schreef agter het volgende:
Heb ik vaak met mannen, dat ze valsig zijn. Ligt aan het baasje, zeggen ze dan.
Värför jag?!quote:Op dinsdag 16 september 2014 03:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
In deens is het hund. Mij een beetje scandinavisch gaan leren. Kom op zeg. For femme dej!
Zweden worden de mongolen van Scandinavië genoemd. Ik spreek slechts ge-avanseerd nederlands, engels, deens en noors.quote:
Wow.. "ga lekker anders tof doen" terwijl ik niks gemeens bedoelde? Ben je altijd zo zuur tegen mensen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 03:20 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zweden worden de mongolen van Scandinavië genoemd. Ik spreek slechts ge-avanseerd nederlands, engels, deens en noors.
Noors is makkelijk. Københavnsk is wat lastiger.
Ik spreek het ook pas 20 jaar. Vertel me nou niks.
Jeg taler dansk. It comes natural. Nederlands is m'n moedertaal. Ga lekker ergens anders tof doen.
Sorry. vandaag is Fok! m'n uitlaatklep. Maar dat van die hont is wel klote.quote:Op dinsdag 16 september 2014 03:51 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wow.. "ga lekker anders tof doen" terwijl ik niks gemeens bedoelde? Ben je altijd zo zuur tegen mensen?
M'n maat heeft er heel veel tijd ingestoken. Hij heeft echt z'n best gedaan. Het is niet z'n eerste hont.quote:Op dinsdag 16 september 2014 04:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Een hond word niet vals geboren, maar word vals gemaakt.
Bij sommige honden is het makkelijker om hem/haar vals te maken, maar het hoeft niet.
Zelfs een hond die vals is gemaakt kan je nog verbeteren met heeeeeeel veel geduld. Je moet dat maar net willen.
Ons is het gelukt, we hebben dan ook geen killers in ons bezit maar toch, het kan wel.
Het is een schweinhundquote:Op dinsdag 16 september 2014 02:59 schreef niels0 het volgende:
Het ligt niet aan m'n maat. Het is die hont.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 06:43 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Het is een schweinhund![]()
Het is een schweinhunTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
Nou. Volgens mij ben jij nooit in China geweest. Ik heb er 6 maanden gewerkt en nooit hont gegeten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 07:26 schreef IkBenDeBaas het volgende:
ikke wil wel koop van jou. Ikke heb goede restaurant. lekka chinees. jou hont lekkah vatsig. goed vet gemest.
lekke bami met hont. gr gr
restaurant pekin
Klopt. Het is dan ook enkel een grapje wat zich op vooroordelen berust. Het is wat ik overigens begrepen heb ook niet overal verkrijgbaar, maar een delicatesse die beperkt verkocht wordt. Ik weet niet of het illegaal is overigens, maar je zal er dus (wat ik denk), na 'speciale' restaurants moeten gaan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 07:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nou. Volgens mij ben jij nooit in China geweest. Ik heb er 6 maanden gewerkt en nooit hont gegeten.
Overigens weet je dat natuurlijk nooit. Zo zullen heel veel mensen ook gezegd hebben nooit paard gegeten te hebben, echter als die bij de Ikea geweest zijn en....quote:Op dinsdag 16 september 2014 07:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nou. Volgens mij ben jij nooit in China geweest. Ik heb er 6 maanden gewerkt en nooit hont gegeten.
Van die visresto's ben ik wel geweest. Zelf je vis vangen uit een aquarium die dan voor je neus bewusteloos wordt geknuppeld en dan gelijk de pan in. Kikkers ook, daar had ik wat moeite mee.quote:Op dinsdag 16 september 2014 07:33 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Klopt. Het is dan ook enkel een grapje wat zich op vooroordelen berust. Het is wat ik overigens begrepen heb ook niet overal verkrijgbaar, maar een delicatesse die beperkt verkocht wordt. Ik weet niet of het illegaal is overigens, maar je zal er dus (wat ik denk), na 'speciale' restaurants moeten gaan.
Ja, misschien moet je der ook wel een keer geweest zijn, als je China echt wilt ervaren. Persoonlijk is het niks voor mij, ik geniet best van een goede ossehaas, maar als ik zie hoe die koe vermoord wordt voor mijn ogen zou ik denk ik mijn eetlust verliezen. Dat het een beschermde diersoort is, dat geld net zo hard voor olifanten. Zolang er geld mee te verdienen is, hebben mensen er toch geen problemen mee.quote:Op dinsdag 16 september 2014 07:37 schreef niels0 het volgende:
[..]
Van die visresto's ben ik wel geweest. Zelf je vis vangen uit een aquarium die dan voor je neus bewusteloos word geknuppeld en dan gelijk de pan in. Kikkers ook, daar had ik wat moeite mee.
Insecten doe ik niet aan. Schilldpaddensoep dan weer wel, maar het is een beschermde diersoort. Beter van niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |