Dan ben ik wel even bezig... Maar misschien is het beter dan achteraf jezelf voor de kop slaan.quote:
Wil jij dat de verzekering jou dingen vergoed, zul je aannemelijk moeten maken dat jij die dingen had.quote:Op maandag 15 september 2014 23:32 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Dan ben ik wel even bezig... Maar misschien is het beter dan achteraf jezelf voor de kop slaan.
Ik heb 6 fietsenquote:Op maandag 15 september 2014 23:24 schreef Hoplahopla het volgende:
Stel nou dat er wordt ingebroken in mijn (losse) berging of de fik breekt uit in huis. Hoe bewijs ik dat zus-en-zo is gestolen (of verbrand)? Ik neem aan dat niet veel mensen meer dan twee fietsen heeft of res
Maar die paar euro weegt toch niet op tegen een 'nieuwe' fiets kopen?quote:Op maandag 15 september 2014 23:37 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ik heb 6 fietsen
En geen inboedelverzekering omdat ik dat gewoon niet vind lonen. Qua diefstal valt er niet veel te halen eigenlijk. Ik zou alleen niet happy zijn als mn fietsen uit de schuur gejat worden, maar goed, daar heb ik mn maatregelen voor getroffen
Niet alles komt van Marktplaats...quote:Op maandag 15 september 2014 23:38 schreef BloedendeVagina het volgende:
En om op je vraag in te gaan: foto's maken?
Advertenties van je aankopen bewaren?
Klopt.. maar ook bij mij zijn die fietsen tweedehands. Ik acht de kans groter dat er eentje op straat wordt gepikt, dan uit de berging.quote:Op maandag 15 september 2014 23:37 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Maar die paar euro weegt toch niet op tegen een 'nieuwe' fiets kopen?
Wel een beetje cynisch, nietwaar?quote:Op maandag 15 september 2014 23:41 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Klopt.. maar ook bij mij zijn die fietsen tweedehands. Ik acht de kans groter dat er eentje op straat wordt gepikt, dan uit de berging.
Maar eigenlijk zou ik best wel een verzekering ertegen willen hebben. Enkel voor die fietsen dus.. de rest kan me letterlijk gestolen worden.
Naar jezelf emailenquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:14 schreef Vermar het volgende:
Foto's wel even elders opslaan zodat deze (na brand) nog getoond kunnen worden en /of niet alleen op het schijfje staan dat nog in het (bij diefstal) gestolen toestel zit....
Dat is geen probleem verder.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:14 schreef Vermar het volgende:
Foto's wel even elders opslaan zodat deze (na brand) nog getoond kunnen worden en /of niet alleen op het schijfje staan dat nog in het (bij diefstal) gestolen toestel zit....
Dus als je na een hevige lekkage (die niet door de opstalverzekering gedekt wordt) je inboedel mag vernieuwen, is dat niet erg?quote:Op maandag 15 september 2014 23:37 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ik heb 6 fietsen
En geen inboedelverzekering omdat ik dat gewoon niet vind lonen. Qua diefstal valt er niet veel te halen eigenlijk. Ik zou alleen niet happy zijn als mn fietsen uit de schuur gejat worden, maar goed, daar heb ik mn maatregelen voor getroffen
Neuh.. ik woon in een portiekwoning dus die lekkage moet van mn bovenburen komen. Zal dan hooguit moeten verven. En mn laminaat eruit trekken. Maar dat laatste moet toch al gebeuren want daar ben ik wel op uitgekeken eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Dus als je na een hevige lekkage (die niet door de opstalverzekering gedekt wordt) je inboedel mag vernieuwen, is dat niet erg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |