Het was toch verplicht om ze af te schieten zodra ze buiten hun gebied komen?quote:Op maandag 15 september 2014 23:06 schreef TwentyFourr het volgende:
Kan je die beestjes niet even terugbrengen in plaats van ze uit het water te halen en af te schieten?
Omdat er blijkbaar een soort zwijntjes concentratiekamp is, als ze daaruit komen worden ze afgeschoten.quote:
Ik ben vegetariėrquote:Op maandag 15 september 2014 23:18 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
Dit zielig vinden. Maar wel lekker een stuk koe of varken in je strot duwen iedere avond.
Denken dat mij dit deertquote:Op maandag 15 september 2014 23:22 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JE weet niet wat je mist.
Denken dat iedere vegetariėr altijd al vegetariėr is geweest.quote:Op maandag 15 september 2014 23:22 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JE weet niet wat je mist.
Lekker voor je.quote:
Lekker man.quote:Op maandag 15 september 2014 23:24 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Denken dat iedere vegetariėr altijd al vegetariėr is geweest.
Dat is één inderdaad, twee is dat die lui die er verantwoordelijk over zijn dus blijkbaar niets geven om het feit dat dieren dit niet snappen en meteen met das maschinengewehr die beesten neerknallen ipv. ze terug te brengen met dat bootje.quote:Op maandag 15 september 2014 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
Leef en verblijfsgebieden voor wilde dierenTypisch Nederland om de natuur tot op de vierkante centimeter in te delen
ho ho ho, dit is wel Weert he, wij worden gehaat door de rest van Limburg omdat we niet zo achterlijk als zij zijn.quote:
In het zuiden denken ze altijd dat ik uit Brabant komquote:Op woensdag 17 september 2014 11:16 schreef Donnis het volgende:
[..]
ho ho ho, dit is wel Weert he, wij worden gehaat door de rest van Limburg omdat we niet zo achterlijk als zij zijn.
Ja tussen wal en schipquote:Op woensdag 17 september 2014 11:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
In het zuiden denken ze altijd dat ik uit Brabant komidentiteitscrisis
Maar ben het eens met de klacht. Had heel anders aangepakt moeten worden, niet zo'n ordinaire slachtpartij
Onafhankelijke staat oprichten, dat zal ze lerenquote:Op woensdag 17 september 2014 11:23 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ja tussen wal en schipvoor de rest van NL ben je een vieze limbo, voor de limbo's ben je een brabo.
En idd ontopic; belachelijke actie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |