Je kent me helemaal niet.quote:
#r&r#jekentmenietquote:
Skylar Grey a.k.a Holly Brook!quote:
Wees een echte man en APP mij.quote:Op maandag 15 september 2014 21:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
#r&r#jekentmeniet
Ik app je zusje al
quote:Op maandag 15 september 2014 21:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Hij kent je zusje blijkbaar wel
Geef je nr danquote:Op maandag 15 september 2014 21:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wees een echte man en APP mij.
Als je me kent heb je mijn nummer toch wel?!quote:
Ik doe jouw zusje en niet jouquote:Op maandag 15 september 2014 21:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Als je me kent heb je mijn nummer toch wel?!
Oke, onverwachte klacht in mijn klachtception: ER ZIJN TWEE COCKBLOCKERS.
Mijn zusje doenquote:Op maandag 15 september 2014 21:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik doe jouw zusje en niet jou
Week of 9 nuquote:Op maandag 15 september 2014 21:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Mijn zusje doen![]()
![]()
![]()
Hoe lang al?
Jouw zusje is Adele?quote:Op maandag 15 september 2014 21:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stop met neuken terwijl ze haar wenkbrauwen doet pls.
Niks mis meequote:Op maandag 15 september 2014 21:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stop met neuken terwijl ze haar wenkbrauwen doet pls.
Tja. Ik zeg altijd, als je toch bezig bent met je wenkbrauwen, waarom dan niet gelijk je lipgloss op je neus doen?quote:
Een neefje of nichtjequote:Op maandag 15 september 2014 21:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tja. Ik zeg altijd, als je toch bezig bent met je wenkbrauwen, waarom dan niet gelijk je lipgloss op je neus doen?
Maar goed. Krijg ik nog iets? Facebook berichtje? IETS?
Ik ken geen enkele neef/night (neef dus), die zo erg op Feyenoord geilt..quote:
Moet ook nog geboren wordenquote:Op maandag 15 september 2014 22:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele neef/night (neef dus), die zo erg op Feyenoord geilt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |