Mensen die in Irak/Syrie andere kunnen afslachten, kunnen dat ook in Nederland.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:59 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? In Nederland wordt niemand afgeslacht.
Je moet er inderdaad wel voor zorgen dat ze nooit terugkeren.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mensen die in Irak/Syrie andere kunnen afslachten, kunnen dat ook in Nederland.
Het is van belang dat wij zo snel mogelijk van dat soort wezens af zijn.
Daarvoor zou je ze toch echt eerst lekker moeten laten gaan.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:01 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Je moet er inderdaad wel voor zorgen dat ze nooit terugkeren.
Klopt. Ik sluit niet uit dat er een moment komt dat er nog wel meer mensen staan te popelen.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Naja, die generaal staat te popelen.
Alleen niet naar Irak/Syrië, want die kunnen het niet handelen, de IDF gegarandeerd wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Daarvoor zou je ze toch echt eerst lekker moeten laten gaan.
Sowieso niet, als niet Obama maar een of andere neocon aan de leiding stond dan waren er allang grondtroepen.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt. Ik sluit niet uit dat er een moment komt dat er nog wel meer mensen staan te popelen.
Ze willen niet vechten tegen de IDFquote:Op woensdag 17 september 2014 15:04 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Alleen niet naar Irak/Syrië, want die kunnen het niet handelen, de IDF gegarandeerd wel.
Schijters.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze willen niet vechten tegen de IDF
Ik ook. Kan de IDF er gehakt van maken.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Israel hoopt dat wel natuurlijk.
Dat wist ik.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ook. Kan de IDF er gehakt van maken.
IDF durft alleen tegen hamas en kids die met stenen gooien.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ook. Kan de IDF er gehakt van maken.
ISIS gaat compleet weggevaagd worden als ze gaan knokken tegen IDF. Dat klopt.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:16 schreef harrym. het volgende:
[..]
IDF durft alleen tegen hamas en kids die met stenen gooien.
ISIS is andere koek.
Zouden compleet weggevaagd worden wat ik ook hoop.
IDF zou ISIS helemaal kapot maken.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:16 schreef harrym. het volgende:
[..]
ISIS is andere koek.
quote:Premier Irak acht buitenlandse grondtroepen niet gewenst
De Iraakse premier Haider al-Abadi acht de inzet van buitenlandse grondtroepen in de oorlog tegen de Islamitische Staat (IS) in Irak niet nodig of gewenst.
Dat meldt persbureau AP.
De Amerikaanse president Barack Obama kondigde vorige week zijn strategie aan voor de wereldwijde aanpak van IS. Amerika zal vooral luchtaanvallen uitvoeren, maar rekent ook op de kracht van het Ieger in Irak en de gematigde rebellen in Syrië.
Abadi stelde woensdag dat de internationale gemeenschap IS een halt toe moet roepen in Syrië, en niet alleen in Irak. Als dat niet gebeurt, zal de strijd tegen IS volgens Abadi eindeloos zijn.
Leger
Het Iraakse leger is woensdag met een offensief begonnen om drie steden in de provincie al-Anbar te heroveren op IS. Dat hebben bronnen binnen de veiligheidsdiensten gemeld.
De grote militaire operatie moet de drie steden Ramadi, Falluja en (delen van) Haditha weer in handen brengen van de regering.
Abadi beloofde vorige week dat er een eind zou komen aan luchtaanvallen op steden, zodat er minder burgerslachtoffers vallen. De aanvallen van woensdag gebeurden in de buitenwijken van de steden. In Falluja kostte dat volgens artsen aan twaalf burgers het leven.
Hij praat over Falluja of het een opstandig dorpje is, maar daar zitten de diehard al-qaida strijders. Net als Tikrit moet ik nog zien of het Iraakse leger die stad in handen krijgt.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hopelijk dat er naar hem geluisterd wordt.
IS met hun tweedehands raketjes zeker?quote:Op woensdag 17 september 2014 15:16 schreef harrym. het volgende:
[..]
ISIS is andere koek.
Idc, buitenlandse grondtroepen maken het alleen maar erger.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:09 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Hij praat over Falluja of het een opstandig dorpje is, maar daar zitten de diehard al-qaida strijders. Net als Tikrit moet ik nog zien of het Iraakse leger die stad in handen krijgt.
Nee dat soweiso niet, in dat wespennest wil je geen buitenlandse troepen.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Idc, buitenlandse grondtroepen maken het alleen maar erger.
Je moet er toch niet aan denken dat Obama nu opeens wel grondtroepen naar Irak gaat sturen, asjeblieft niet zeg.
Overdrijven is ook een vak .quote:Op woensdag 17 september 2014 17:13 schreef mrstylo het volgende:
IDF gebruikt ISIS terroristen als training
Gaza durven ze niet plat te bombarderen door bijv. de VN, maar ze hebben echt schijt aan andere bevolkingsgroepen. Ze zullen ze zo kapot bombarderen, dat je uiteindelijk hun botresten niet zou terugvinden.
Dit.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:13 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Nee dat soweiso niet, in dat wespennest wil je geen buitenlandse troepen.
Maar ik denk dat het Iraakse leger nog wel een paar honderd vatbommen op Falluja moet gooien voor ze de aanval inzetten.
Dat klopt ja.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:13 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Nee dat soweiso niet, in dat wespennest wil je geen buitenlandse troepen.
Maar ik denk dat het Iraakse leger nog wel een paar honderd vatbommen op Falluja moet gooien voor ze de aanval inzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |