quote:
quote:
picsquote:Op maandag 15 september 2014 20:12 schreef Karig_Hutje het volgende:
Zijn dochter was mijn arts toen ik in het ziekenhuis lag. Die is wel erg knap.
Picsquote:Op maandag 15 september 2014 20:12 schreef Karig_Hutje het volgende:
Zijn dochter was mijn arts toen ik in het ziekenhuis lag. Die is wel erg knap.
Jelle.quote:Op maandag 15 september 2014 20:07 schreef Jellereppe het volgende:
Hij woont in Kralingen. Zoek hem op en zeg het hem.
Typisch gevalletje 'allochtoon heeft moeite met het succes en de mate van integratie van een andere allochtoon'.quote:Op maandag 15 september 2014 22:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zie die man straattaal schrijven. Watdèh.
Wat voor accent heb jij?quote:Op maandag 15 september 2014 20:07 schreef Jellereppe het volgende:
Hij woont in Kralingen. Zoek hem op en zeg het hem.
Herkenbaar.quote:Op maandag 15 september 2014 23:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Typisch gevalletje 'allochtoon heeft moeite met het succes en de mate van integratie van een andere allochtoon'.
Goed dat je weer terug bent, heeft veel te lang geduurd.quote:
Een goede vraag. Ik heb geen idee, nooit gevraagd aan mensen/vrienden, maar waarschijnlijk wel een lichte accent.quote:
Mijn langste ban ooit: ruim 10 maanden. Ik ben niet van plan om dat record te verbreken.quote:Op maandag 15 september 2014 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Goed dat je weer terug bent, heeft veel te lang geduurd.
Begrijpelijk.quote:Op maandag 15 september 2014 23:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mijn langste ban ooit: ruim 10 maanden. Ik ben niet van plan om dat record te verbreken.
O, was je geband? Ik dacht dat je het hier gewoon kut vondquote:Op maandag 15 september 2014 23:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mijn langste ban ooit: ruim 10 maanden. Ik ben niet van plan om dat record te verbreken.
Ach, komt wel goed. Gewoon de PVV-fanboys een beetje negeren enzo.quote:Op maandag 15 september 2014 23:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nou ja, nog een ban is een definitieve permanente ban in mijn geval.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |