quote:Oh ja,er is in GGD maar plek voor 1 Blue White Army dus zorg maar dat je alvast een ander nickname krijgt
Op zaterdag 19 april 2003 22:07 schreef xJapser het volgende:
Jajajajaja... we weten het alIk ben al diep bedroefd
quote:we zullen zien,iig welkom
Op zaterdag 19 april 2003 22:19 schreef xJapser het volgende:
Tsss...dacht het niet he!! Jullie gaan maar een toontje lager zingen daaro...want DeGraafschap is te goed voor de GGD en dus worden we simpel kampioen (ofzo)
quote:ach ja,je kan maar ergens de baas van zijn
Op zaterdag 19 april 2003 23:31 schreef thetruth het volgende:
Boeren zijn de baas in de GGD
wat een affiche... De Graafschap - AGOVV
quote:Precies! Laat nou alstublieft Excelsior er uit vliegen. Daar heeft helemaal niemand iets mee, de Graafschap is een ECHTE club.
Op zondag 27 oktober 2002 22:11 schreef MrTorture het volgende:
De Graafschap doet het jammerlijk slechtBest jammer want het is een van de leukere clubs uit de competitie... Ik zou het jammer vinden als ze er uit vliegen.
quote:
Op zondag 20 april 2003 12:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:[..]
Precies! Laat nou alstublieft Excelsior er uit vliegen. Daar heeft helemaal niemand iets mee, de Graafschap is een ECHTE club.
quote:IJdele hoop vrees ik.
Op zondag 20 april 2003 12:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:[..]
Precies! Laat nou alstublieft Excelsior er uit vliegen. Daar heeft helemaal niemand iets mee, de Graafschap is een ECHTE club.
Greetz
maar goed ik hoop voor jullie dat de graafschap van groningen en zwolle wint dan is dr niks aan de hand. Dan gewoon via de nacompetitie in de eredivisie blijven. Ik hoop dat we zelf naar Doetichem komen met mijn cluppie we winnen toch niet van jullie maar ga liever naar doetichem dan naar dat altijd saaie excelsior waar we toch al 100x per jaar tegen spelen.
ILJA VAN LEERDAM
Eerder dit jaar kreeg manager Gerard Marsman, degene waarmee Swart de directie voetbalzaken vormde, als te horen dat hij de club aan het eind van het seizoen moest gaan verlaten. Marsman besloot daarop per direct te vertrekken bij de club. De Graafschap moet dus opzoek naar een nieuwe algemeen directeur en een technisch directeur.
Sinds 1 juli 1999 was Swart de algemeen directeur van de club. Daarvoor was hij actief bij de KNVB in zijn woonplaats Zeist.
quote:Kan er niet rouwig om zijn.
Op donderdag 29 mei 2003 16:37 schreef xJapser het volgende:
Einde verhaal. God wat een enorm dieptepunt
[Dit bericht is gewijzigd door xJapser op 29-05-2003 16:40]
Kop op jongens in de Eerste Divisie en snel weer promoveren hč
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |