hij geeft een fuckquote:Op maandag 15 september 2014 17:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Vrolijke dikke mensen die geen fuck geven kan ik wel waarderen
quote:Op maandag 15 september 2014 17:24 schreef HighVolume het volgende:
[..]
hij geeft een fuck
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 september 2014 17:07 schreef 44rdbei het volgende:
ik heb dat met jörgen raymann, zo niet grappig die man.
[ afbeelding ]
Hij is echt het type "ik kan racistische grappen maken want ben zelf allochtoon hahah". Jammer alleen dat hij kutgrappen maakt, ik vind de Canadese Russell Peters dan een stuk beter.quote:Op maandag 15 september 2014 17:07 schreef 44rdbei het volgende:
ik heb dat met jörgen raymann, zo niet grappig die man.
[ afbeelding ]
Fokking kuthomo die haat op roken gespot.quote:Op maandag 15 september 2014 19:31 schreef .sfinx het volgende:
Nederlands gekleurde mensen zijn nooit grappig. Nederlands gekleurde komische mannen is zóóóó roken.
Hey schavuit!quote:Op maandag 15 september 2014 21:16 schreef Robbert. het volgende:
Hij is een neger, dus mag je hem niet stom vinden, anders ben je racist.
quote:Op maandag 15 september 2014 19:31 schreef .sfinx het volgende:
Nederlands gekleurde mensen zijn nooit grappig. Nederlands gekleurde komische mannen is zóóóó roken.
quote:Op maandag 15 september 2014 16:59 schreef 16meter het volgende:
Is alleen geliefd onder immigranten.
Wat moet de autochtone/blanke Nederlander dan grappig vinden?quote:Op maandag 15 september 2014 22:24 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Jandino is zo'n kneus waar blanken naar gaan kijken om zich cultureel te voelen.
Wat een irritant tering tyfus mannetje zeg, net als Ome Raymann of hoe die knakker ook heet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |