quote:Op maandag 15 september 2014 16:59 schreef 16meter het volgende:
Is alleen geliefd onder immigranten.
quote:Op maandag 15 september 2014 17:07 schreef 44rdbei het volgende:
ik heb dat met jörgen raymann, zo niet grappig die man.
[ afbeelding ]
Ben wel oprecht benieuwd wat je dan precies grappig aan hem vindt.quote:Op maandag 15 september 2014 17:03 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik vind hem soms best garpig![]()
noallochotoon
de Dino show vond ik altijd wel grappig.quote:Op maandag 15 september 2014 17:08 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Ben wel oprecht benieuwd wat je dan precies grappig aan hem vindt.
Als je verkleden als vrouw het grappigste is dat je kan verzinnen is het niet best neequote:Op maandag 15 september 2014 17:07 schreef 44rdbei het volgende:
[ afbeelding ]
Die Raymann zorgt bij mij altijd voor een automatische spierimpuls waardoor ik binnen een seconde mijn afstandsbediening in mijn knuist hou.quote:Op maandag 15 september 2014 17:07 schreef 44rdbei het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is pas een terechte klacht!quote:Op maandag 15 september 2014 17:07 schreef 44rdbei het volgende:
[ afbeelding ]
Was je toen stoned schat?quote:Op maandag 15 september 2014 17:09 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
de Dino show vond ik altijd wel grappig.
Moest vaak grinniken.
Lassiequote:Op maandag 15 september 2014 17:19 schreef 44rdbei het volgende:
deze is ook irritant, al weet ik zijn naam niet meer:
[ afbeelding ]
Vrolijke dikke mensen die geen fuck geven kan ik wel waarderenquote:Op maandag 15 september 2014 17:19 schreef 44rdbei het volgende:
[ afbeelding ]
hij geeft een fuckquote:Op maandag 15 september 2014 17:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Vrolijke dikke mensen die geen fuck geven kan ik wel waarderen
quote:Op maandag 15 september 2014 17:24 schreef HighVolume het volgende:
[..]
hij geeft een fuck
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 september 2014 17:07 schreef 44rdbei het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is echt het type "ik kan racistische grappen maken want ben zelf allochtoon hahah". Jammer alleen dat hij kutgrappen maakt, ik vind de Canadese Russell Peters dan een stuk beter.quote:Op maandag 15 september 2014 17:07 schreef 44rdbei het volgende:
[ afbeelding ]
Fokking kuthomo die haat op roken gespot.quote:Op maandag 15 september 2014 19:31 schreef .sfinx het volgende:
Nederlands gekleurde mensen zijn nooit grappig. Nederlands gekleurde komische mannen is zķķķķ roken.
Hey schavuit!quote:Op maandag 15 september 2014 21:16 schreef Robbert. het volgende:
Hij is een neger, dus mag je hem niet stom vinden, anders ben je racist.
quote:Op maandag 15 september 2014 19:31 schreef .sfinx het volgende:
Nederlands gekleurde mensen zijn nooit grappig. Nederlands gekleurde komische mannen is zķķķķ roken.
Wat moet de autochtone/blanke Nederlander dan grappig vinden?quote:Op maandag 15 september 2014 22:24 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Jandino is zo'n kneus waar blanken naar gaan kijken om zich cultureel te voelen.
Wat een irritant tering tyfus mannetje zeg, net als Ome Raymann of hoe die knakker ook heet
Ah jij bent zo'n 'wie bepaald wat normaal is' professor.quote:Op maandag 15 september 2014 22:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat moet de autochtone/blanke Nederlander dan grappig vinden?
En waarom zou dat wel grappig zijn?
Omdat je em wil opeten?quote:Op maandag 15 september 2014 16:58 schreef bdd8 het volgende:
mijn speekselproductie wordt in gang gezet.
dat is quintus risti, hoewel ik niet precies weet hoe je zijn naam schrijft.quote:Op maandag 15 september 2014 17:19 schreef 44rdbei het volgende:
[ afbeelding ]
meest terechte klacht evahquote:Op maandag 15 september 2014 16:58 schreef bdd8 het volgende:
Wanneer ik hem zie en hoor gaan mijn hersenen automatisch in een soort van fight modusMijn tanden gaan knarsen, mijn vuisten gaan gebald en mijn speekselproductie wordt in gang gezet. Hoe kan iemand die zo geliefd is onder de gemiddelde Nederlander zo veel weerzin bij mij opwekken. Ben ik nu heel raar ofzo?
Help
Klacht: Jandino
Subklacht: Ik ben raar of de gemiddelde Nederlander spoort nietwelke van beide
[ afbeelding ]
Bedankt voor de erkenningquote:Op woensdag 17 september 2014 16:15 schreef Sosa het volgende:
[..]
meest terechte klacht evah
Als ik hem ooit voor de auto krijg, zul je geen remsporen zien
grapje aivd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |