SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als play(station)boys;
6. Gij zult de verloren broeders Ozz, POTS, Toefjes en Lindgren steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
DOAAAAAAAAAG
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
HomoDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Oké en is er al iets bekend van wat bijvoorbeeld nu de teamgeeststijlen zijn of hoe men dat bij EA gaat aanpakken in 15?quote:Op maandag 15 september 2014 16:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Unknown want de posities zijn nog niet bekend
Lees sporadisch mee hier dus misschien is dit allang voorbij gekomen natuurlijk, demo wel gespeeld vond hem erg tof op de Xbox One veel verbeteringen qua speldynamiek
blablablabla![]()
Ik vond hem ook wel goed spelen maar wel heel erg wennen qua dribbel enzo.quote:Op maandag 15 september 2014 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké en is er al iets bekend van wat bijvoorbeeld nu de teamgeeststijlen zijn of hoe men dat bij EA gaat aanpakken in 15?
Lees sporadisch mee hier dus misschien is dit allang voorbij gekomen natuurlijk, demo wel gespeeld vond hem erg tof op de Xbox One veel verbeteringen qua speldynamiek
Die teamgeeststijlen zijn gewoon nog hetzelfde in vergelijking met vorig jaarRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
wat de kenkerquote:Op maandag 15 september 2014 16:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[ afbeelding ]
dit als eerste team hebben in fut 15
dit was niet eens het team dat ik had gemaakt![]()
Squad image werkt nog nietquote:Op maandag 15 september 2014 16:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat de kenker
dit was niet eens het team dat ik had gemaaktZal het even fixen..
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
La Liga heeft de geilste silvers van allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
thnx manquote:Op maandag 15 september 2014 16:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Squad image werkt nog nietZal het even fixen..
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 15 september 2014 16:25 schreef wieisboos het volgende:
La Liga heeft de geilste silvers van allemaalDie Bifouma is toch gewoon Thievy ofzo? Die had 2* skills in 14...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thievy Bifoumaquote:Op maandag 15 september 2014 16:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die Bifouma is toch gewoon Thievy ofzo? Die had 2* skills in 14...![]()
![]()
of dezequote:Op maandag 15 september 2014 16:27 schreef Matedeor het volgende:
http://www.pu.nl/media/vi(...)r-je-vrijwel-altijd/
Deze al bekend.
![]()
Ja.quote:Op maandag 15 september 2014 16:27 schreef Matedeor het volgende:
http://www.pu.nl/media/vi(...)r-je-vrijwel-altijd/
Deze al bekend.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:die kende ik nog niet.
De bal vliegt wel mooi.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: