SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als play(station)boys;
6. Gij zult de verloren broeders Ozz, POTS, Toefjes en Lindgren steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
@Suarezquote:Op maandag 15 september 2014 11:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik ga er nog steeds vanuit dat we na 3 dagen miljonair zijn ;p'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
je zou zeggen dat ze alle domme glitches wel eens gehad hebben en het nu dicht moet zitten
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Confetti zal wel weer met een 1 of andere hack aankomen.quote:Op maandag 15 september 2014 12:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
er zijn altijd glitches te vinden
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
DM plzquote:Op maandag 15 september 2014 12:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
er zijn altijd glitches te vinden![]()
![]()
ik vraag me dan af, als ze hier op dit forum ieder jaar met glitches komen. waarom kan de rest van de wereld dat dan niet![]()
volgens mij waren we ook de eerste met dupen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zullen vast wel in andere landen ook fok achtige forums zijn waar een actief fut gedeelte is. En daar wisten ze vast ook allemaal wel vrij snel van de glitches enzo.quote:Op maandag 15 september 2014 12:03 schreef FCsuarez het volgende:
ik vraag me dan af, als ze hier op dit forum ieder jaar met glitches komen. waarom kan de rest van de wereld dat dan niet![]()
volgens mij waren we ook de eerste met dupen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee idd niemand wil Cuadrado nu hij 5* skills heeftquote:Op maandag 15 september 2014 12:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets als eerste team lijkt me wel wat. Zal volgens mij niet heel duur worden.![]()
gomez heeft een flinke downgradequote:Op maandag 15 september 2014 12:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets als eerste team lijkt me wel wat. Zal volgens mij niet heel duur worden.Wel jammer vond hem eigenlijk best goed. Nooit gesnapt waarom die zo goedkoop was.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Cuadrado gaat tantoe duur worden.quote:Op maandag 15 september 2014 12:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets als eerste team lijkt me wel wat. Zal volgens mij niet heel duur worden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vergeleken bij Neymar is iedereen goedkoop. Serie A blijft toch altijd redelijk goedkoop. Zeker nu de ratings lager zijn dan ooit. Als Schurrle RM is moet ik de linker kan even omgooien.quote:Op maandag 15 september 2014 12:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee idd niemand wil Cuadrado nu hij 5* skills heeft
Schurrle is vs mij RM btw![]()
Ik kijk welke spelers ik uit mijn packs haal en maak om de beste paar spelers een team .Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
se7ensinsquote:Op maandag 15 september 2014 12:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zullen vast wel in andere landen ook fok achtige forums zijn waar een actief fut gedeelte is. En daar wisten ze vast ook allemaal wel vrij snel van de glitches enzo.![]()
![]()
Denk dat dit wel moetl ukken dit jaar
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Waarom geen Boateng en Benatia?quote:Op maandag 15 september 2014 12:14 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat dit wel moetl ukken dit jaarRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vermaelen dit jaar ook wel redelijke stats volgens mij
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Downgrade tov FIFA 14 sjonquote:Op maandag 15 september 2014 12:16 schreef FCsuarez het volgende:
Vermaelen dit jaar ook wel redelijke stats volgens mij![]()
true true, meer omdat dit zowaar een kopie van mn 14 team is met wat aanpassingenquote:Op maandag 15 september 2014 12:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom geen Boateng en Benatia?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Waarom Thiago en Gundogan niet omdraaienquote:Op maandag 15 september 2014 12:14 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat dit wel moetl ukken dit jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |