iPhone 5squote:
Rookwaar voor je gore pauper verslaving. Of wou je zeggen dat je liever die stink shag rookt i.p.v sigaretten.quote:Op maandag 15 september 2014 10:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ik wat niet kan betalen?
quote:
Ik praat uit principe niet met iphone bezitters.quote:Op maandag 15 september 2014 11:19 schreef eend112 het volgende:
[..]Kom praten met je tweedehands huawei
hou je bek danquote:Op maandag 15 september 2014 11:22 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ik praat uit principe niet met iphone bezitters.
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op maandag 15 september 2014 11:14 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Rookwaar voor je gore pauper verslaving. Of wou je zeggen dat je liever die stink shag rookt i.p.v sigaretten.
Eend hoeft ook geen respect te geven, Eend dwingt respect af.quote:Op maandag 15 september 2014 11:23 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Zie, daar begint het mee.
Geen enkel respect, en er komt niets fatsoenlijks uit.
Respect hoor je te verdienen.quote:Op maandag 15 september 2014 11:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eend hoeft ook geen respect te geven, Eend dwingt respect af.
Wat is 'iphone'?quote:Op maandag 15 september 2014 11:26 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Dat iphone gebruikers paupers zijn die geen respect verdienen.
quote:Op maandag 15 september 2014 11:26 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Typische reactie van iemand met een huawei o.i.d die al jaren een iPhone wil maar het niet kan betalen.quote:Op maandag 15 september 2014 11:26 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Deze man begrijpt hetquote:Op maandag 15 september 2014 11:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eend hoeft ook geen respect te geven, Eend dwingt respect af.
Ik heb geen hekel aan rokers, wel aan paupers. Shag rokers zijn per definitie paupers.quote:Op maandag 15 september 2014 11:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen?
Ben jij een keer verkracht door Philip Morris of zo dat je zo fel reageert?
Waarom?quote:Op maandag 15 september 2014 11:47 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Shag rokers zijn per definitie paupers.
Hou jij godverdomme eens gauw die brutale kankersnavel over huawei, gevederd stuk vreten. Of ik zal je eens kennis laten maken met een stel sinasappelen.quote:Op maandag 15 september 2014 11:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Typische reactie van iemand met een huawei o.i.d die al jaren een iPhone wil maar het niet kan betalen.
Typische reactie van een iphone bezitter die denkt dat iedereen zo'n afgekloven appel ding wil.quote:Op maandag 15 september 2014 11:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Typische reactie van iemand met een huawei o.i.d die al jaren een iPhone wil maar het niet kan betalen.
Wie wil nou zo'n pauperding man. Alleen die naam alquote:Op maandag 15 september 2014 11:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hou jij godverdomme eens gauw die brutale kankersnavel over huawei, gevederd stuk vreten. Of ik zal je eens kennis laten maken met een stel sinasappelen.
quote:Op maandag 15 september 2014 11:58 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Typische reactie van een iphone bezitter die denkt dat iedereen zo'n afgekloven appel ding wil.
quote:Op maandag 15 september 2014 11:22 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ik praat uit principe niet met iphone bezitters.
quote:
Ik FOK je nu anders keihard onderuit op munne hoewawei!quote:Op maandag 15 september 2014 12:01 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wie wil nou zo'n pauperding man. Alleen die naam alDat wil je toch niet echt??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |